Forfatter Emne: Rygter: Ægte foto af reptilian alien skabte panik  (Læst 1434 gange)

Offline politisk ukorrekt (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.6%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
Sv: Rygter: Ægte foto af reptilian alien skabte panik
« Svar #30 Dato: August 25, 2017, 11:36:00 am »
Spændende video. Ny menneskerace opdaget i Peru, Sydamerika. Det er en krydsning mellem reptiler og mennesker - med andre ord REPTILIANS. Desværre er videoen på spansk, men se den hvis I forstår lidt skraldespansk:

https://www.youtube.com/watch?v=EmtlcfrAu-w

Videobeskrivelsen på spansk:

DESCUBIERTA NUEVA ESPECIE SUS CARACTERÍSTICAS
NAZCA, HALLAZGO INSÓLITO, REPTIL, HUMANOIDE,Momias DE NAZCA
Este vídeo es una Interpretación libre basada en estudios realizados por:
Biólogo del laboratorio estatal de salud pública de Campeche, México: José De La C. Ríos López
Maestro de medicina forense: José de Jesús Zalce Benitez
Médico cirujano de Perú Dr. Edson Salazar Vivanco
Investigador y Presidente del Instituto Inkari de Perú Thierry Jamin
El descubrimiento en NAZCA de unos nuevos seres han revolucionado a la comunidad científica y puede hacer tambalear la anquilosada visión antropocéntrica del ser humano.
Descripción de una nueva especie de tipo reptil; reptil humanoide que no comparte el mismo ancestro común con las especies de la Tierra.
Se describe una nueva especie por primera vez en la historia de las ciencias biológicas con características de reptil, pero de forma humanoide. Los datos antropométricos así como sus características fenotípicas de 6 ejemplares ( Albert, Josefina, Victoria y 3 tallas variables ) y dos cabezas correspondiente a la misma especie, “Reptil humanoide”, nos confirma esta evidencia científica como auténtica.
Esta especie mide aproximadamente 60 centímetros en etapa adulta.

Ansigtet:

Kroppen (det er små reptilians, kun ca. 60 cm høje):

Hænderne:

Jeg kan selvfølgelig ikke garantere, det ikke KAN være et hoax. Men jeg syntes nu, at nyheden er interessant. Så må I selv finde ud af, om I tror disse reptilians er ægte eller ej. :yes:

Det er nogle gamle mumier med reptilform, man har fundet. Nogle mener dog, at det er et hoax, mens mange andre mener, at det skam er helt ægte og autentisk. You be the judge.
« Senest Redigeret: August 25, 2017, 12:10:05 pm af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.6%
    • Vis profil
« Svar #31 Dato: August 25, 2017, 11:55:03 am »
Her er hele historien. Det var nogle mænd, der i 2012 opdagede en masse reptilian mumier nede i en grotte eller underjordisk gang i Peru. Det er dog på spansk, men man kan se billeder o.s.v.:

https://www.youtube.com/watch?v=5NtJMQbWbvQ

Det syrede ved historien er, at det også hævdes, at de så et par LEVENDE reptilians dernede, som dog flygtede, da de ikke ville opdages. Så måske bor der stadig reptilians under jorden i Peru den dag i dag. :yes:

Muligheden sandsynliggøres yderligere af, at vi i samme område i Peru har de såkaldte Nazca-linier:

Så mit bud er, at der HAR levet reptilians i dette område. Og måske stadig gør det den dag i dag. :yes:

Nu fandt jeg også en kort engelsk video om sagen - det nævnes også, at nogle hævder, at det er et hoax. Påstanden i videoen er dog, at det er ÆGTE reptilians. Disse reptilians er i øvrigt mere end 1700 år gamle:

https://www.youtube.com/watch?v=KX8zdQK3cUI

Tilfældig Youtube bruger som selv har lavet en animation.

Jeg kan selvfølgelig ikke garantere, det ikke KAN være et hoax. Men jeg syntes nu, at nyheden er interessant. Så må I selv finde ud af, om I tror disse reptilians er ægte eller ej. :yes:

Det er nogle gamle mumier med reptilform, man har fundet. Nogle mener dog, at det er et hoax, mens mange andre mener, at det skam er helt ægte og autentisk. You be the judge.
« Senest Redigeret: August 25, 2017, 12:08:17 pm af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
Det ligner da en kat
« Svar #32 Dato: August 25, 2017, 12:22:01 pm »

Muligheden sandsynliggøres yderligere af, at vi i samme område i Peru har de såkaldte Nazca-linier:

Så mit bud er, at der HAR levet reptilians i dette område. Og måske stadig gør det den dag i dag. :yes:

Er det ikke mærkeligt, hvis en reptilian ligner en kat med fem kløer på forpoterne?

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.6%
    • Vis profil
Sv: Det ligner da en kat
« Svar #33 Dato: August 25, 2017, 12:27:59 pm »

Er det ikke mærkeligt, hvis en reptilian ligner en kat med fem kløer på forpoterne?

Ham, du ser der, er skam da Tigermandens 25 x tipoldefar. Han er også alien fra Peru. Tiger-alien fra planeten Tigrus. :yes:

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.2%
  • Country: dk
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
« Svar #34 Dato: August 25, 2017, 03:47:21 pm »

De er endnu ikke bevist falske, for da forskere ville undersøge dem og prøver fra dem svarede musæums direkdøren "Nej, det er de alt for skrøbelige og værdifulde til!".

Det er nok snare hans tegnebog der er alt for skrøbelig og værdifuld ...  :w00t:
« Senest Redigeret: August 25, 2017, 04:01:50 pm af Debatsvinet »
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.2%
  • Country: dk
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
Det ligner da en kagemand ...
« Svar #35 Dato: August 25, 2017, 03:51:30 pm »

For mig at se ligner det en kagemand der spiller hockey ...  :blum:
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...