Forfatter Emne: Rygter: Ægte foto af reptilian alien skabte panik  (Læst 1467 gange)

Offline politisk ukorrekt (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.6%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
Sv: Rygter: Ægte foto af reptilian alien skabte panik
« Svar #15 Dato: Marts 12, 2017, 01:36:58 am »
Jeg fornemmer at dette er et hoax, men I får historien alligevel. Justin Bieber påstås at have skiftet form til en reptilian foran hundredevis af måbende tøser:

http://yournewswire.com/justin-bieber-shapeshifting/

Citér
Justin Bieber “shapeshifted into a reptilian” while greeting fans who had waited for him to arrive at Perth Airport, Australia, according to hundreds of witnesses who took to social media and were interviewed by local press after the incident.

One witness, interviewed by news outlet Perth Now, said that “all hell broke loose” in the airport after Justin Bieber shapeshifted in front of his fans. “There were girls hiding in toilets, crying. Guys were running for the exits, jumping in taxis to get out of there.”

Perth Now briefly published an article about the incident on Sunday featuring multiple interviews with witnesses, however within an hour of publication the article was taken down and scrubbed from the internet – but not before alert readers captured screenshots of the article and proof that it appeared on Google.

Tja, spændende historie. Men der er én ting, der gør, at jeg tvivler en del på historien. Hvis der var hundredevis af skøre tøser på stedet, som jo filmer ALT med Bieber, så lyder det mærkeligt, at ingen skulle have fået et billede eller en video af optrinet. :yes:

Dette kunne så være Bieber før og efter formskiftet :blum::

Her et påstået screenshot, der angiveligt skulle bevise, at historien skam VAR i Perth News:

Jeg vil dog ikke 100% afvise historien. Fordi Justin Bieber er formentlig medlem af Illuminati. Bare se hans tatovering HER - det altseende øje! :hyper::

« Senest Redigeret: Marts 12, 2017, 01:41:53 am af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.4%
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: Marts 12, 2017, 08:09:54 am »

Jeg vil dog ikke 100% afvise historien. Fordi Justin Bieber er formentlig medlem af Illuminati. Bare se hans tatovering HER - det altseende øje! :hyper::

Øgle-Bob..... - for HULAN da..!!

Du trænger altså snart til at komme lidt ud i forårssolen... :d_sunny:

- og hvem ved, måske endda få lidt på 'den dumme'..!  :big_grin: :blum:

'Det er aldrig for sent at leve lykkeligt til sine dages ende'...

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    10%
  • Country: dk
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: Marts 12, 2017, 09:51:16 am »
Ja,ja,ja og min bror er et markfirben, og far en grøn frø - my foot   :JC_OMG_sign: :JC_PacMan:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.6%
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: Marts 12, 2017, 11:47:00 am »
Tja, som sagt tror jeg også at det her er et hoax.

Men jeg mener nu, at det er godt at se, at ungdommen er langt mere åbne overfor Illuminati og aliens end de gamle er. Jeg så lige før en dansk Youtube-video om Illuminati. Videoen var mest målrettet til børn og unge og det, som slog mig, var, at de fleste af de børn og teenagere, der havde kommenteret videoen, mente at Illuminati findes. Det er jo ret interessant, når nu de fleste voksne hårdnakket afviser dette gang på gang - uanset hvor mange beviser man kommer med. Der var endda en dreng i 12 års-alderen (at dømme efter hans profilbillede), som skrev om reptilians. Ha ha, det er sgu fint at se, at de unge er mere vågne end de gamle! For dybest set er det jo også underordnet hvad alle de 60-80 årige herinde mener, når de unge er så åbne overfor aliens og Illuminati. For det er jo alligevel de unge, der kommer til at skulle kæmpe imod Illuminati og reptilerne om en 10-20 år.
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.6%
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: Marts 14, 2017, 12:42:32 pm »
Venstreorienteret propaganda satire fra Saturday Night Live viser reptilian-alien invasion...sjovt at de lige vælger reptilians. Måske fordi de udmærket ved, at det er reptilians, der allerede styrer USA.... :yes:

https://www.youtube.com/watch?v=MrkJM4JUB28

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.6%
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: Marts 14, 2017, 05:53:59 pm »

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.6%
    • Vis profil
« Svar #21 Dato: April 16, 2017, 11:58:41 pm »
Så ser det ud til, at et par mini reptilian skeletter er blevet fundet?:

Reptilian Beings Were Found Inside A Sarcophagus

https://www.youtube.com/watch?v=i5cGWygXhns

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.6%
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: April 17, 2017, 12:01:25 am »
Under min ferie nordenfjords stødte jeg på et par "reptilians":

https://www.youtube.com/watch?v=fpZk17bQ4cs

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.4%
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: April 17, 2017, 12:12:51 am »
Under min ferie nordenfjords stødte jeg på et par "reptilians":

https://www.youtube.com/watch?v=fpZk17bQ4cs

De er overALT - de skællede banditter..!  :hyper:

https://www.youtube.com/watch?v=jdsbMLS7jA4
'Det er aldrig for sent at leve lykkeligt til sine dages ende'...

Offline Me

• Hyper medlem
  • Activity:
    25.2%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #24 Dato: April 17, 2017, 12:27:34 am »
Det gav også et helt sæt i mig når ham her dukkede op i linsen. :smile:

Altid glad for at hjælpe. :smile:

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.6%
    • Vis profil
« Svar #25 Dato: August 08, 2017, 07:25:26 pm »
I Ægypten har man i en underjordisk hule fundet aftryk fra reptilian-hænder:

https://www.youtube.com/watch?v=_SOA1lgt50c

Videobeskrivelse på spansk:

Citér
Vicente Fuentes indaga en uno de los mayores misterios recientemente descubiertos en el mundo de la arqueología: la presencia de unas pequeñas manos con características reptiles superpuestas sobre otras que parecen de seres humanos. Estudiaremos muestras similares en el arte rupestre encontrado en la zona de Illinois, Estados Unidos, la selva de Brasil y la zona de Chattishgargh en la India y encontraremos parentescos con las figuras dogu, de Japón, las estatuillas de los dioses reptil de la mitología sumeria y los extraños seres de Horseshoe Canyon en EE.UU, y Kimberley en Australia. Esperamos que el programa sea de su interés.

For de , der ikke forstår spansk :blum::

http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-3469858/Tiny-handprints-Stone-Age-shelter-NOT-human-8-000-year-old-baby-stencils-Cave-Beasts-created-lizards.html

Her reptilhånden:

Ja, det er en lille hånd. Så der er måske tale om en barnereptilian. :yes:

Whistleblowers har jo hævdet i årevis, at der bor reptilians under jorden nede i diverse huler og grotter. Måske er dette en indikation af, at der er noget om snakken.....
« Senest Redigeret: August 08, 2017, 07:31:26 pm af politisk ukorrekt »

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.6%
    • Vis profil
« Svar #26 Dato: August 20, 2017, 12:41:56 pm »
Interessant teori, denne viise ældre italienske herre kommer med. Han mener nemlig, at de mange terrorangreb i Vesten bliver begået af reptilians. Beklager at videoen er på italiensk - måske oversætter jeg dette brudstykke senere og poster det på min egen kanal. Men de italienskkyndige kan høre hvad han siger HER...

https://youtu.be/oQW82RA8zYE?t=550

Kort fortalt siger han, at disse terrorister alle er reptilians. De inkarnerer i en menneskelig krop, som de bruger som container. Når terroristen så dør, så springer de over i en ny krop og inkarnerer dér. Det er ifølge denne italienske mand SÅDAN reptil besættelse foregår. :yes:

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.6%
    • Vis profil
« Svar #27 Dato: August 20, 2017, 05:39:19 pm »
Tror du selv på teorien?
At det er en form for demoner der besætter folk. Og at det der er derfor de begår terror?

Jeg vil i hvert fald ikke afvise den. Reptilians er i stand til at besætte folk fuldstændigt og overtage deres sjæl. Og når kroppen dør, kan reptilet bare flygte ud og gemme sig i en ny krop. Reptiler har teknologi til at reinkarnere i nye kropper hver gang. De bruger blot menneskekroppe (her muslimer) til at fremføre deres agenda. Ja, jeg synes det lyder plausibelt, selvom jeg da ikke kan være sikker på, at det er således det foregår...

Ligesom påstande om at mennekser har en sjæl, er der bare ingen tegn på at det skulle passe. Og det er en teori som hverken kan modbevises eller bevises.

Ja, vi ved intet med sikkerhed. Men jeg formoder, at vi alle har en sjæl. Ja. Jeg tror også på reinkarnation.

Når Dronning Elizabeth dør, springer reptilet, der har besat hendes korpus, sikkert bare over i en ny menneskekrop og besætter DEN. F.eks. Prins Wiliams krop eller hans søn´s krop.

Det er lidt ligesom at påstå at der findes magiske dimensioner med enhjørninger og det er hver gang en enhjørning smiler til et menneske de bliver glade uden nogen egentlig grund. Ingen tegn på at det skulle være sådan. Og kan ikke modbevises.[/b]

Jeg er enig i, at ingen af os kan bevise eller modbevise noget. Men ja, jeg tror på, at der findes både reptilians, interdimensionelle væsener, reinkarnation, sjæle o.s.v.... :yes:

Offline Warlock

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    9.6%
    • Vis profil
« Svar #28 Dato: August 20, 2017, 06:13:31 pm »
Der stoppede den debat så.

Når vi bevæger os ind i en tro på demon-sjæle der flyver rundt og besætter folk, uden nogen former for beviser, er vi vidst mere ude i en religiøs tro.

Tror du selv på teorien?
At det er en form for demoner der besætter folk. Og at det der er derfor de begår terror?

Jeg vil i hvert fald ikke afvise den. Reptilians er i stand til at besætte folk fuldstændigt og overtage deres sjæl. Og når kroppen dør, kan reptilet bare flygte ud og gemme sig i en ny krop. Reptiler har teknologi til at reinkarnere i nye kropper hver gang. De bruger blot menneskekroppe (her muslimer) til at fremføre deres agenda. Ja, jeg synes det lyder plausibelt, selvom jeg da ikke kan være sikker på, at det er således det foregår...

Ligesom påstande om at mennekser har en sjæl, er der bare ingen tegn på at det skulle passe. Og det er en teori som hverken kan modbevises eller bevises.

Ja, vi ved intet med sikkerhed. Men jeg formoder, at vi alle har en sjæl. Ja. Jeg tror også på reinkarnation.

Når Dronning Elizabeth dør, springer reptilet, der har besat hendes korpus, sikkert bare over i en ny menneskekrop og besætter DEN. F.eks. Prins Wiliams krop eller hans søn´s krop.

Det er lidt ligesom at påstå at der findes magiske dimensioner med enhjørninger og det er hver gang en enhjørning smiler til et menneske de bliver glade uden nogen egentlig grund. Ingen tegn på at det skulle være sådan. Og kan ikke modbevises.[/b]

Jeg er enig i, at ingen af os kan bevise eller modbevise noget. Men ja, jeg tror på, at der findes både reptilians, interdimensionelle væsener, reinkarnation, sjæle o.s.v.... :yes:

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.6%
    • Vis profil
« Svar #29 Dato: August 20, 2017, 09:33:35 pm »
Der stoppede den debat så.

Når vi bevæger os ind i en tro på demon-sjæle der flyver rundt og besætter folk, uden nogen former for beviser, er vi vidst mere ude i en religiøs tro.

Jeg tror aldrig vi bliver enige omkring reptilians.

Well, medmindre du en dag møder en selv. Eller at de står frem i bedste sendetid på tv og proklamerer deres tilstedeværelse.

Men der tales om, at der eksisterer to form for reptilians. De interdimensionelle/dæmoniske. Dem jeg nævnte ovenover. Denne dreng synes besat af et reptildæmon:

~ Demonic Nephilim Hybrid Child ~

https://www.youtube.com/watch?v=uUFVleVYYBs

Og så de mere fysiske, der bor i grotter og huler nede under jorden. F.eks. nede i de kæmpestore huler nede under isen i Antarktis.

David Wilcock Massive Draco Reptilian Bases in Antarctica [FULL VIDEO]

https://www.youtube.com/watch?v=TmyOlfdH1fg

Reptilian Aliens Helped Germans Establish Space Program in Antarctica

https://www.youtube.com/watch?v=HA_c4xxtAHM

« Senest Redigeret: August 21, 2017, 12:04:13 am af politisk ukorrekt »