Diverse > Det alternative

Rygter: Ægte foto af reptilian alien skabte panik

(1/8) > >>

politisk ukorrekt:
I disse dage kører der rygter på internettet om, at der på den vist nok lidt lyssky 4chan forleden dag skulle være blevet postet et ægte billede af en reptilian alien. Og få minutter efter, at billedet blev posted, gik siden ned og da den kom op at køre igen, var alien-billedet pist forsvundet. Og flere brugere fortalte, at de nåede at se reptil alien´en, men at de fik det fysisk dårligt at billedet. Som om, at der var noget magisk hypnotiserende over det.

Her er historien:

http://heavy.com/social/2017/02/4chan-alien-reptilian-reptoid-picture-photo/

--- Citér ---Early Thursday morning, an image alleging to show an ultra realistic reptilian alien was shared on 4chan image board forums. Soon after, the website went down and the picture was deleted. See the allegedly partially recovered photo here.

According to a Pastebin about the post, the original thread that shared the image went online “anywhere between 12am and 2am” on Thursday on 4chan’s /pol/ board, short for “Politically Incorrect.” It was titled “24489 Taken Aprox 24 miles north west of Luke Airforce Base Phoenix Az. Lab H4C,” the claimed location that the picture was taken.

The official Luke Airforce Base website writes that the base was established during World War II and is currently an active-duty F-16 Fighting Falcon training base.

According to reports, the image allegedly taken near the base was only live for about a minute. Soon after, the entire site went down and the thread with the alien photo was wiped. The original photo now cannot be found anywhere. However, a “partially recovered image” of the alleged alien photo can be viewed below.

A description shared on 4chan about the contents of the original photo reads:

The aliens head was seen from the left side and it was looking to the left in the picture and slightly at the camera. Almost diagonally. I did see the alien, yellow scales black eyes with small pursed lips. Thought it was a shill thread so didn’t open but saw the pic” They ayylmao looked like it had scales all over and was dark in colour. Its eyes looked like dried up prunes and had human like features but much smaller in comparison to its head.

A poster then adds that photo was “super high quality.”

Soon after, people suggested it was a “reptilian,” one of the “species” of aliens common in UFO lore. The idea was popularized by British conspiracy theorist David Icke, reports The Guardian.

However, some 4chan posters were not so swayed the mysterious photo. Some suggested that it was an image of Jonathan Reed’s alleged encounter with a reptilian alien that has been circulating since 2012. Reed claims that he encountered an alien in the woods in Washington state with his dog. Reed ended up killing the “alien” with a tree branch. However, when he got home, the alien came back to life, left, and the government showed up and took all his evidence except his photographs.
--- Afslutning på citat ---

Som sagt er det originale billede pist forsvundet. Men nogle hævder, at DETTE skulle være en dårlig udgave af originalbilledet:

Nogle mener dog, at dette billede er et hoax og er skabt v.h.a. fotomanipulation, hvor et andet billede er lagt henover. Som illustreret HER:

Nogen har så prøvet at debunke denne teori ved at poste dette billede, som skulle bevise, at det ikke er samme ansigt, som er blevet langt hen over:

Andre påstår, at DETTE skulle være originalbilledet:

Hvad mener Din-debat-panelet? Er det her et hoax - eller er et billede af en ægte reptilian endelig blevet posted? Og hvis ja, hvorfor er der så ingen der var smarte nok til at kopiere det?

Folk siger nu, at de skam kopierede billedet, men at det på mystisk vis forsvandt fra deres computer. Hmm, lyder lidt som en søforklaring. :yes:

Så jeg hælder mest til, at dette er et hoax. Men jeg opretter denne tråd, fordi det jo KUNNE tænkes, at der er noget om snakken. :blum:

Torsten Bonfils:
Hvorfor har den ikke reptiløjne?

Tørresnoren:

--- Citat fra: politisk ukorrekt efter Marts 07, 2017, 01:36:11 pm ---

Hvad mener Din-debat-panelet? Er det her et hoax - eller er et billede af en ægte reptilian endelig blevet posted?

Jeg tror sgu at den ER god nok..!

Nu er jeg jo begyndt at futte lidt mere rundt herhjemme på herresædet, og kan derfor gå lidt senere til ro om aftenen -

- forleden aften ved 23-tiden var jeg lige gået en tur ud - du ved, lukke for hønsene, ryge en pibe tobak og lige tisse af ovre bag kompostbeholderen... :LaieA_064:

MEN, det der SÅ skete, det er der næppe nogen der nogensinde kommer til at tro på..!

- men, inde i laden... - oppe i sædet på min gamle, grå Ferguson 31 - dér sad sgu Gunnar 'Nu' Hansen...!

Han var kun iklædt et par brune sko og en ternet damefrakke - men stemmen var der ikke noget at ta' fejl af...! :big_grin:

- 'Åh den vej til Mandalay - fuld af flyvefisk i leg'..... - sang den gamle sportsmand - fandme' så støvet dryssede ned fra hanebjælkerne..! :hyper:

(Samme aften havde Nabo-Preben og undertegnede godt nok pelset det meste af en flaske 23 års lagret Ron Zacapa... :alc:

- men DET kan umuligt ha' noget med den egentlige historie at gøre!)

politisk ukorrekt:

--- Citat fra: Torsten Bonfils efter Marts 07, 2017, 02:31:27 pm ---Hvorfor har den ikke reptiløjne?

Aner jeg ikke. Mit bud er, at HVIS det ikke er et hoax, så er det måske fordi, det er en slags hybrid mellem en reptilian og en grey alien. Derudover er der jo forskellige reptilracer, så de kan vel have forskellige øjne. F.eks. ved jeg at man skelner mellem reptilians med og uden haler. Så de er ikke helt ens alle de dersens reptilians.

Der er jo også forskel på vi mennesker. Asiatere, afrikanere, europæere o.s.v. Asiaterne har skæve øjne, det har vi andre jo ikke.

GuBBi:
Man beder selv om det hvis man tager noget der er postet på 4chan seriøst. Siden er notorisk centrum for at prøve at trolle så mange mennesker som muligt. Det var siden der bla. opfandt "the rake" (google den). Desuden bliver alle bare halv-interessante tråde altid gemt af brugerne i billedformat, og det samme ville være sket med dit reptil.

Bare lige ud af interesse vil jeg fortælle at det var siden der,
1: ca. 2014-2015 bildte iphone brugere ind at deres telefon var blevet vandtæt med en opdatering, hvilket fik folk til at dyppe deres telefoner i vand
2: Bildte igen iphone brugere ind at med den nyeste opdatering kunne ens telefon oplades i en mikrobølgeovn.
3: Fik stemt "Hitler did nothing wrong" til førstepladsen i navngivelsen af en ny mountain dew sodavand
4: I en lignende afstemning fik stemt en skole for de døve til førstepladsen i en konkurrence for hvilken skole Taylor Swift skulle optræde på
5: Fik stemt både Hitler og Kim jung un til toppen af "miss glossy 2015" i Norge:

Nogle af de her synes jeg er hysterisk sjove, men jeg ville aldrig stole på noget fra 4chan.

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version