Forfatter Emne: "Brobyggeren" Asmaa Abdol-Hamid tjener kassen  (Læst 1089 gange)

Nordboen

• Gæst
"Brobyggeren" Asmaa Abdol-Hamid tjener kassen
« Dato: Marts 07, 2017, 01:26:06 pm »
Interessant nyt:

Efter at Den Korte Avis har fået aktindsigt i islamisten Asmaa Abdol-Hamids ansættelseskontrakt ved Fyns Politi, viser det sig, at hun får (2015) en månedsløn på
34.313,59 kroner med tillæg af samlet pensionsbidrag på 18 procent.

Til sammenligning får en nyansat polititjenestemand i dag 24.093,25 kroner om måneden.

Hvad AAHs "brobygger-arbejde" konkret består i, har aldrig rigtigt været fremme. Der har derimod været en del omtale af, at hun nægter at trykke hånd med mænd til goddag.

Folketingsmedlem Pernille Bendixen (DF) er rystet over at høre om den store lønforskel der er mellem fru Abdol-Hamid og de betjente, som eksempelvis bliver udsat for stenkast og brandbomber i Vollsmose.
Bendixen: "Det vil efterhånden i høj grad være på sin plads, at man kan fremlægge klare resultater af hendes arbejde, siden hun skal tjene så meget mere end en politibetjent."

Læs mere her:
http://denkorteavis.dk/2017/asmaa-abdol-hamid-scorer-kassen-som-ansat-ved-fyns-politi-tjener-hun-ti-tusinde-kroner-mere-om-maneden-end-en-politibetjent/

Det var i flg. artiklen den daværende politidirektør, Poul B. Løhde - behøver jeg nævne hans medlemskab af Det Radikale Venstre? - som i sin tid (2013) ansatte Asmaa Abdol-Hamid ved Fyns Politi. Som "brobygger"!

Jo, de forstår at få tingene til at flaske sig - islamisterne og håndlangerne.

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    8.2%
  • Country: dk
    • Vis profil
Sv: "Brobyggeren" Asmaa Abdol-Hamid tjener kassen
« Svar #1 Dato: Marts 07, 2017, 01:32:06 pm »
Jeg er ikke klar over hvad hendes uddannelse er, og jeg er for doven til at google, men hvis hun er akademiker, og ansat af staten, er der nogle rater man falder ind på lønmæssigt, og som stiger jo længere tid du har været statsansat. Så forklaringen KAN være at hun simpelthen har været statsansat længe og fra starten havde forhandlet et fint tillæg på plads.

Men jeg er empirist, så jeg er faktisk ligeglad med hendes håndtryks-politik er. Det jeg bekymrer mig om er om vi får valuta for de penge: Lykkedes det for hende at holde folk fra kriminalitet osv.?
Jeg antager at der er nogle faktorer politiet kan bruge til at måle på når de skal afgøre dette. Hvis ikke, er det dér skandalen i virkeligheden ligger.

Nordboen

• Gæst
« Svar #2 Dato: Marts 07, 2017, 02:11:01 pm »
Asmaa Abdol-Hamid (født 1981, begge forældre palæstinensiske) blev uddannet socialrådgiver fra Den Sociale Højskole i Odense i  "nullerne".

Udover "håndtrykspolitikken" er nogle af de ting, der har gjort hende upopulær og vel også forhadt blandt mange:

Allerede da hun forsøgte at blive opstillet til Odense Byråd første gang nægtede hun at give mænd håndtryk.
Hun var talsperson for de 11 islam-organisationer, som i 2005 politianmeldte Jyllands-Posten for blasfemi og racediskrimination efter offentliggørelsen af de såkaldte Muhammed-tegninger, og var således i høj grad medvirkende til denne verdenskendte konflikt.

I 2006 var hun på 40 dages koranskole i Yemen.

Da det i 2007 blev offentliggjort, at AAH var folketingskandidat for EL, og at hun - hvis hun blev folketingsmedlem - agtede at gå på talerstolen iført islamisk klædedragt, gik EL i meningsmålingerne tilbage fra godt 3 % til under spærregrænsen. Hun erkendte selv, at det nok var pga. hende. Hun opstillede dog som nr. 7, anbefalet af to berygtede imamer.

Hun blev ansat i "brobygger"-stillingen hos Fyns Politi i januar 2013.
Jeg tror ikke, at hun har været "statsansat længe", men hvis nogen kan fortælle om det, hører jeg naturligvis gerne om det.

« Senest Redigeret: Marts 07, 2017, 08:51:34 pm af Nordboen »

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Lønnen er ikke særlig imponerende
« Svar #3 Dato: Marts 07, 2017, 03:32:36 pm »
Jeg ved ikke, hvad du har fået i løn, men jeg synes ikke, det er en høj løn.

Det er også et job, som der automatisk føler en position med som hadeobjekt og en høj risiko for at blive overfaldet.

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline Danskpartisten

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Marts 07, 2017, 04:56:06 pm »
Løvemanden=Tiggermanden? Ban snart?
Ønsker du heller ikke at danskerne kommer i mindretal i Danmark? Og mener du også at hellig krig som Tyrkiet vil have er en dårlig ide? Så gå ind på stemdansk.dk og bliv stiller for Danskernes Parti

Sdr. Omme

• Gæst
« Svar #5 Dato: Marts 07, 2017, 04:59:06 pm »
Jeg synes, hun gør det så godt. Hende kan vi kun være stolte af, for hun er med til at vise, at danmark er et rummeligt land med plads til mange forskellige slags mennesker. Den slags vokser vi alle af, og det skal vi bare være glade for.

R du en knaldperle?

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Marts 07, 2017, 04:59:59 pm »

- og for evigt Gubbi - fordi han ikke respekterer dig.
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline Danskpartisten

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Marts 07, 2017, 05:07:32 pm »

IP bans virker fint hvis personen har statisk IP (hvilket en del i Danmark har) eller hvis personen er dum nok til ikke at kunne finde ud af hvordan man får ny ip (hvilket jeg tror tiggermanden er dum nok til) Det er et forsøg værd. På alle forums og spil der giver ban evasion (svært at oversætte direkte til dansk) et permanent ban
« Senest Redigeret: Marts 07, 2017, 05:10:32 pm af Trump4ever »
Ønsker du heller ikke at danskerne kommer i mindretal i Danmark? Og mener du også at hellig krig som Tyrkiet vil have er en dårlig ide? Så gå ind på stemdansk.dk og bliv stiller for Danskernes Parti

Offline hanne

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.2%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Marts 07, 2017, 05:10:41 pm »
så er tigermanden tilbage nu kalder han sig for løvemanden
religion er roden til al ondskab på jorden
og skulle forbydes.

Offline Danskpartisten

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Marts 07, 2017, 05:13:25 pm »
Han bliv jaget ind i buret igen

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Marts 07, 2017, 05:13:31 pm »

IP bans virker fint hvis personen har statisk IP (hvilket en del i Danmark har) eller hvis personen er dum nok til ikke at kunne finde ud af hvordan man får ny ip (hvilket jeg tror tiggermanden er dum nok til) Det er et forsøg værd. På alle forums og spil der giver ban evasion (svært at oversætte direkte til dansk) et permanent ban

Det tager kun et øjeblik for admin at slette en bruger med samt alle hans kommentarer, så det går nok.

Offline Danskpartisten

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Marts 07, 2017, 05:15:19 pm »
Hvis man kan lave en ny bruger på 1 minut så er det lidt omsonst

Offline Danskpartisten

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Lønnen er ikke særlig imponerende
« Svar #12 Dato: Marts 07, 2017, 05:19:05 pm »
Jeg ved ikke, hvad du har fået i løn, men jeg synes ikke, det er en høj løn.

Det er også et job, som der automatisk føler en position med som hadeobjekt og en høj risiko for at blive overfaldet.
Jeg er enig i at lønnen ikke er så høj som den bliver gjort til men det er stadig forkert at personen får mere end en betjent. Du siger at personen har en høj risiko for at blive overfaldet hvilket jeg er overbevist på er løgn. Selvom vi siger det er sandt så er der større chance for at blive overfaldet som menig politibetjent

Offline hanne

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.2%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: Marts 07, 2017, 05:52:43 pm »
Det er dybt forkasteligt, at en såkaldt "kulturberiger" som hende skal tjene så meget i en eller anden fupstilling!

så der tigermanden så løvemanden og nu hundemanden.
religion er roden til al ondskab på jorden
og skulle forbydes.

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.6%
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: Marts 07, 2017, 06:04:47 pm »
Det var i flg. artiklen den daværende politidirektør, Poul B. Løhde - behøver jeg nævne hans medlemskab af Det Radikale Venstre? - som i sin tid (2013) ansatte Asmaa Abdol-Hamid ved Fyns Politi. Som "brobygger"!

Ej, det er altså pinligt for mig det her. Vidste slet ikke at min bedstefars fætter var radigal. :hyper:

På den side af familien er de ellers stort set alle Venstremænd. Men der er nok én, der så alligevel er endt som radigal. Shit happens. :yes:
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.