Forfatter Emne: Jens med fanen?  (Læst 2319 gange)

Asmund Stridsmand

• Gæst
Jens med fanen?
« Dato: Marts 05, 2017, 12:48:55 pm »
Hej; dette er nok mest relevant for garvede/ret aktive brugere.

Hvem er Jens? Og hvilken fane bærer han?
Prøv at læse hans indlæg roligt og sindigt. Observér hans sprog.

Spørg så: Hvorfor dukker han op (igen) lige præcis nu?

Venligst,
Asmund.

Jens

• Gæst
Sv: Jens med fanen?
« Svar #1 Dato: Marts 05, 2017, 12:50:08 pm »
Og det skal betyde?

Jens

• Gæst
« Svar #2 Dato: Marts 05, 2017, 12:55:27 pm »
Jeg er i øvrigt ked af at måtte skuffe dig, men jeg er ikke "dukket op nu" - men har været oprettet som bruger siden oktober sidste år.

Asmund Stridsmand

• Gæst
« Svar #3 Dato: Marts 05, 2017, 01:27:31 pm »
Det har du, ja. Det var derfor jeg skrev: "hvorfor dukker han op igen lige præcis nu?"   :sarcastic:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    98.2%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Marts 05, 2017, 01:27:54 pm »
Og det skal betyde?

De har sådan en slags tæskehold, og nu har de fået øje på dig.

Som jeg husker dig, er du DF'er, og har selvfølgelig lov til at deltage.

Bare ignorer dem.

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Asmund Stridsmand

• Gæst
« Svar #5 Dato: Marts 05, 2017, 01:48:53 pm »
Anklageren:
Citér
De har sådan en slags tæskehold, og nu har de fået øje på dig.
Som jeg husker dig, er du DF'er, og har selvfølgelig lov til at deltage.
Bare ignorer dem.

"Dem"! Uhuuuu  :smile1:

Anklageren 10. januar 2017:

"Tigermanden må selvfølgelig godt være her, men vi vil også gerne se andres indlæg."

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=5108.msg64472#msg64472

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    15%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Marts 05, 2017, 03:29:09 pm »
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 212.50
- Dødløft: 250.00

Er du også 2 meter høj og vejer 110 kg?

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
  • Country: 00
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Marts 05, 2017, 04:01:28 pm »
Jens har nu været her i et stykke tid. Så han er da ikke helt ny. Så hvis teorien går ud på, at han er Tigermanden, så tror jeg ikke på den. Han tilhører klart højresegmentet - modsat tigeren.

At så tigeren nok skal oprette en ny profil, det tvivler jeg skam ikke på. Et IP-ban er jo nemt at omgås.

Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Jens

• Gæst
« Svar #8 Dato: Marts 05, 2017, 04:50:58 pm »
Det har du, ja. Det var derfor jeg skrev: "hvorfor dukker han op igen lige præcis nu?"   :sarcastic:

Jeg kan se på min profil at jeg sidste gang var logget på 19. februar - for to uger siden. Er det for længe - eller for kort - for den højtærede stridsmand, eller hvad er pointen?

Jeg har aldrig brugt særlig meget tid herinde.

Jens

• Gæst
« Svar #9 Dato: Marts 05, 2017, 04:52:06 pm »
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 212.50
- Dødløft: 250.00

Er du også 2 meter høj og vejer 110 kg?

Haha, nej dog ikke. Træk 13-14 centimeter fra, så passer pengene. (kiloene er nogenlunde rigtige, afhængigt af dagsformen)

Jens

• Gæst
« Svar #10 Dato: Marts 05, 2017, 04:55:42 pm »
Jens har nu været her i et stykke tid. Så han er da ikke helt ny. Så hvis teorien går ud på, at han er Tigermanden, så tror jeg ikke på den. Han tilhører klart højresegmentet - modsat tigeren.

At så tigeren nok skal oprette en ny profil, det tvivler jeg skam ikke på. Et IP-ban er jo nemt at omgås.

Hvis Stridsmanden sigter til at jeg skulle være Tigermanden, så har han enten roterende fis i kasketten - eller han er usædvanligt paranoid. Nå, hul i ham. Jeg skal nok selv bestemme, hvor ofte jeg vil logge ind eller ej.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    98.2%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Marts 05, 2017, 05:13:03 pm »

Hvis Stridsmanden sigter til at jeg skulle være Tigermanden, så har han enten roterende fis i kasketten - eller han er usædvanligt paranoid. Nå, hul i ham. Jeg skal nok selv bestemme, hvor ofte jeg vil logge ind eller ej.

Det er det Stridsmanden sigter til, hvor han skriver: ".. hvorfor dukker han op igen lige præcis nu?"

(Tigermanden har lige fået et halvt års karantæne).
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Jens

• Gæst
« Svar #12 Dato: Marts 05, 2017, 07:15:44 pm »

Det er det Stridsmanden sigter til, hvor han skriver: ".. hvorfor dukker han op igen lige præcis nu?"

(Tigermanden har lige fået et halvt års karantæne).

Nå, jamen så er det da mere sansynligt, at det er Asmund Sladretaske selv, der er Tigermanden.

Han har ikke skrevet et indlæg siden august 2016 og så logger han lige pludselig på i dag. Det er da en noget længere pause end mine sølle to uger.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    98.2%
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: Marts 05, 2017, 07:31:07 pm »

Nå, jamen så er det da mere sansynligt, at det er Asmund Sladretaske selv, der er Tigermanden.

Han har ikke skrevet et indlæg siden august 2016 og så logger han lige pludselig på i dag. Det er da en noget længere pause end mine sølle to uger.

Hvis du har tid og lyst, så kan du læse denne tråd (hvor Tigermanden fik karantæne) - så kan du se, hvor kokset det nogen gange er.

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=5450.0

Moderator har låst tråden, så man kan ikke længere kommentere i den.