Selvfølgelig er det i orden en bruger udgiver sig for at være Gubbi, - Gubbi skriver selv:Citat:"Så det er naturligvis hvad folk selv mener der er det korrekte. Hvis en mand mener at han er kurder, og ikke dansker, jammen så er det sandt. Hvis et barn født og opvokset her med pakistanske forældre, føler sig som dansker, jamen så er det også sandt."Så hvis folk selv mener de er Gubbi, - så er de naturligvis Gubbi.
Jeg syntes debatten er en "rodebutik" - og jeg er et ordensmenneske så jeg gider ikke deltage ret meget herinde, efter det gik op for mig, at vi har debattører - der sidder og klapper sig selv, på skuldrene...
Tørresnoren opfører sig næppe høvisk med sine mange personfinter.DERFOR ER TØRRESNOREN NU ANMELDT TIL DIN-DEBATS MODERATOR!!!
Hør nu her, jeg arbejder for, at Tigermanden skal forlade debatten.
Aha? Og hvordan synes du så selv, det går??
Hvor er det dog tarveligt at fremhæve det link! Jeg er det første til at forstå, at Anklageren blev både bange og stresset. Men som jeg forudså, er der nu ro på sagerne igen, og venstrefløjen er endnu engang stærkere end højrefløjen, og sådan bør det da også være!