Forfatter Emne: "Flygtninge" springer over danskere i boligkøen  (Læst 2123 gange)

Offline Danskpartisten

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: "Flygtninge" springer over danskere i boligkøen
« Svar #15 Dato: Marts 04, 2017, 10:35:54 pm »
Fordi NB har taget de stillere da dem som er unige i denne politik er stiller i NB. Dersværre tror jeg ikke at NB har en national nok politk men det er et forsøg værd
Det er da den mest ringe undskyldning, jeg har længe har hørt!
Hvis virkelig I havde nogen, man med rette kunne kalde et bredt udsnit af befolkningen, bag jeres synspunkter, burde 20.000 underskrifter være a piece of cake, selv om så også NB havde fået samlet deres egne 20.000 sammen.
Hvis halvdelen af dem der vil være stiller for DP er stiller for NB af den oversag at de ikke tror at DP kommer over spærregrænsen så giver det god mening. Man kan nemlig ikke være stiller for mere end et parti af gangen. Hvis vi siger at 40% af NBs stillere er enige med DP men ikke tror at NB har en chance så betyder det ikke at der er få der er enige med DP. Det siger jo sig selv ik?
Ønsker du heller ikke at danskerne kommer i mindretal i Danmark? Og mener du også at hellig krig som Tyrkiet vil have er en dårlig ide? Så gå ind på stemdansk.dk og bliv stiller for Danskernes Parti

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.2%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: Marts 04, 2017, 11:02:30 pm »
Jeg ved ikke, hvad det er, du ikke forstår. Jeg er udmærket klar over, at man kun kan være stiller for et enkelt parti, men der er over 4 millioner stemmeberettigede borgere i dette land, så der er nok at tage af, hvis I virkelig havde den opbakning, I bilder jer selv ind at have.
I betragtning af al den snak om borgerkrigen, der lurer lige om hjørnet, er det forbløffende, at det skulle være så svært at skaffe 20.000 stillere ud af 4 millioner stemmeberettigede.
I'm a Troll

Offline Danskpartisten

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: Marts 04, 2017, 11:09:26 pm »
Jeg ved ikke, hvad det er, du ikke forstår. Jeg er udmærket klar over, at man kun kan være stiller for et enkelt parti, men der er over 4 millioner stemmeberettigede borgere i dette land, så der er nok at tage af, hvis I virkelig havde den opbakning, I bilder jer selv ind at have.
I betragtning af al den snak om borgerkrigen, der lurer lige om hjørnet, er det forbløffende, at det skulle være så svært at skaffe 20.000 stillere ud af 4 millioner stemmeberettigede.
Der er mange der er doven og ikke gider det der med tungnemid. Nogen er også doven fordi de tror ikke at DP vil få 20000 stillere derfor lader de vær med at være stiller
Ønsker du heller ikke at danskerne kommer i mindretal i Danmark? Og mener du også at hellig krig som Tyrkiet vil have er en dårlig ide? Så gå ind på stemdansk.dk og bliv stiller for Danskernes Parti

Anklageren

• Gæst
« Svar #18 Dato: Marts 04, 2017, 11:10:29 pm »
Hvis halvdelen af dem der vil være stiller for DP er stiller for NB af den oversag at de ikke tror at DP kommer over spærregrænsen så giver det god mening. Man kan nemlig ikke være stiller for mere end et parti af gangen. Hvis vi siger at 40% af NBs stillere er enige med DP men ikke tror at NB har en chance så betyder det ikke at der er få der er enige med DP. Det siger jo sig selv ik?

Det siger også sig selv, at hvis DP havde haft folkelig opbakning, så havde der været hundredtusinder af potentielle stillere, og så havde der ingen problemer været.

Offline Danskpartisten

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: Marts 04, 2017, 11:15:43 pm »
Jeg siger også at DP ikke har så stor opbakning nu men at de vil vokse i opbakning hele tiden. Der er nemlig en del flere stillere hos DP nu end DP fik stemmer til sidste kommunalvalg for fire år siden og jeg er overbevist på at den fremgang vil forsætte