Forfatter Emne: Jeg trækker stikket idag...!  (Læst 1345 gange)

Offline Tørresnoren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.6%
  • Country: 00
    • Vis profil
Jeg trækker stikket idag...!
« Dato: Marts 01, 2017, 09:46:09 am »
kom dagen....

1. Marts 2017 - dagen hvor Tørresnoren endegyldigt blev et gammelt røvhul.. :big_grin:

- jeg har ganske enkelt solgt hele 'bolchebutikken' - domicil, værktøj, 9 køretøjer, lagerbeholdning, kundekreds, firmanavn og hele baduljen - inklusive 2 uåbnede æsker papirclips, min gamle knirkende kontorstol - og en halv pose kaffe...:smile1:

Til min store glæde, så er de to nye ejere faktisk af 'egen avl' - begge har stået i lære hos mig for år tilbage, og med hhv. 9 og 16 år i huset er de helt fortrolige med de øvrige ansatte og den gode kundekreds..

- som indehaver af autorisationen er jeg dog (på papiret) tilknyttet firmaet et lille års tid endnu, men ellers er ALT det formelle gået i hak til alles tilfredshed.. :smile1:

Men nu til det mere alvorlige..! - Hvad SKAL jeg dog få tiden til at gå med, nu hvor vækkeuret skal byttes ud med ternede sutsko, DK4 og en pose maltbolcher..? :hyper:

BARE rolig! - Jeg har heldigvis masser af sunde interesser - (og et par usunde!)

Fruen er stadig ude af hytten 3 dage om ugen, så jeg får masser af fred til at rode med mit gamle hus og have - køre på motorcykel - fiske - passe børnebørn - og udveksle løgnehistorier med de andre gamle tosser nede på havnen.. - og tænk, vi kan nu rejse ud i verden, UDEN at jeg absolut skal holde telefonen åben 24/7.. :d_sunny:

- foråret er på vej, helbredet er 'tåleligt, med pil opad' - livet ER sgu da herligt...!! :yes:

Tørresnoren, nu pensionist...! :hyper: :big_grin:

'Det er aldrig for sent at leve lykkeligt til sine dages ende'...

Offline Evalu

• Hyper medlem
  • Activity:
    5%
    • Vis profil
Sv: Jeg trækker stikket idag...!
« Svar #1 Dato: Marts 01, 2017, 10:33:25 am »

Tillykke med pensionisttilværelsen.  Måske kan du lokke konen med på en tur med motorcyklen?

Offline Tørresnoren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.6%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Marts 01, 2017, 10:53:03 am »

Måske kan du lokke konen med på en tur med motorcyklen?

Det bliver vist svært, Evalu... - hun foretrækker helt klart at køre på sin egen..!  :big_grin:

- hun er nok ikke lige så passioneret som jeg, men som en udpræget 'VIL selv, KAN selv' kvinde, så tog hun mc-kort for nogle år siden - (som 53-årig!) og anskaffede sig sin egen fine, røde motorcykel.. :yes: :almirena_04:

:smile1:

Offline Trådløse-Anna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Tror på en fremtid uden de bl?s indblanding, :))
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Marts 01, 2017, 11:15:18 am »
Ser man det - en pensioneret tørresnor, hvad plejer man at gøre med den slags gamle snore?  men der er måske liidt `tråd´ i dig endnu, I hope, :girl_haha:

Spøg til side til side, tillykke til pensionisten, nu må du holde dig igang jeg har hørt skrækhistorier om pensionister der til sidst bare sidder og kigger ind i en væg, lad det ikke ende sådan,  :girl_smile:

Els må du jo være mere aktiv her og højne debat stemningen, :girl_smile:
<3 <3
Støttemedlem af brovte-banden, :)

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.8%
  • Køn: Mand
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Marts 01, 2017, 11:43:21 am »
Tillykke med Pensionisttilværelsen, hr. Tørresnorren. Det er lidt pudsigt, for min far går også på pension i dag. Men jeg regner da med, at du ikke er min far, for SÅ skæv en humor har han trods alt heller ikke...(han er også tidligere selvstændig i øvrigt, men jeg gad nu ikke overtage hans biks).

Men nu får du jo endnu mere tid til at hænge vi andre tosser her på debatten til tørre.

Mvh. Reptiltossen
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Tørresnoren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.6%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Marts 01, 2017, 12:52:44 pm »
Ser man det - en pensioneret tørresnor, hvad plejer man at gøre med den slags gamle snore?  men der er måske liidt `tråd´ i dig endnu, I hope, :girl_haha:

Spøg til side til side, tillykke til pensionisten, nu må du holde dig igang jeg har hørt skrækhistorier om pensionister der til sidst bare sidder og kigger ind i en væg, lad det ikke ende sådan,  :girl_smile:

Els må du jo være mere aktiv her og højne debat stemningen, :girl_smile:

Tak, Anna.. :big_grin:

- nej, jeg har i hvert fald ikke tænkt mig at blive et tørrestativ..!

Flere i min private omgangskreds som også går 'og klør sig' - de har aldrig haft så travlt som nu..! :hyper:

- 'rigtig' pensionistalder har jeg faktisk ikke nået endnu - til gengæld er jeg dybt taknemmelig for at ha' muligheden for at kunne geare lidt ned i 'utide'..

Jeg har faktisk lige været på loftet og finde en ældgammel Nokia-mobil frem - UDEN internet og alt det andet gejl, bare en dum telefon...! -  Har endda forsynet den med et nyt simkort med et nummer, som KUN de indviede får udleveret.... :yes:

- nul mere stress til den gamle hér..! :blum:

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.4%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Marts 01, 2017, 01:03:30 pm »
Tillykke med din nye status som arbejdsfri :-)
I'm a Troll

Offline Tørresnoren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.6%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Marts 01, 2017, 01:19:42 pm »

Men nu får du jo endnu mere tid til at hænge vi andre tosser her på debatten til tørre.

Mvh. Reptiltossen

Takker, Øgle-Bob..! :blum:

- næh, du gamle... - jeg kommer sikkert til at sidde mindre ved tasterne.. - Nu skal jeg jo ikke længere sidde og gasse mig i direktørstolen den halve dag..!

Der kunne jeg jo i smug sidde og se flittig ud - mens jeg kiggede på alt andet end arbejde.. (kommer sgu til at savne min 'skrappe' kontordame! :MG_216:)

- meen, jeg skal nok holde dig i ørerne - når pyramidens øje skal ha' en monokel - eller en reptil skulle trænge til en gang skælshampoo... :ROFL:

Offline ak31

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.4%
  • Tigermanden der døde
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Marts 01, 2017, 01:30:31 pm »
Tillykke med din nye tilværelse som arbejdsfri.
Jeg er lidt skuffet over, at jeg ikke fik mulighed for at få fingrene i (inklusive 2 uåbnede æsker papirclips) så jeg kunne fastholde nogle gode stunder med et godt grin her på debatten.
Men tilbage med en gammel historie fra soltiden. Der lovede du min en opfindelse, til at holde to kaffeposer med en Femmer i hver, til den stropløse nytårskjole.  :almirena_04:
Tigermanden nu igen i fuld kamplyst

Smil, og verden smiler igen.

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.2%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Marts 01, 2017, 03:32:24 pm »
Held og lykke fremover Tørresnor  :smile1: du ved godt, at intelligente mennesker keder sig aldrig  :big_grin: så det skal nok blive godt !

Offline Me

• Hyper medlem
  • Activity:
    25.6%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Marts 01, 2017, 03:41:58 pm »
Kede sig, hvad er det ??  :big_grin:
Altid glad for at hjælpe. :smile:

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.8%
  • Køn: Mand
  • Islam i DK? Ja tak, multikulturen længe leve!
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #11 Dato: Marts 01, 2017, 03:57:57 pm »
Tillykke med det, så får du rigtig tid til at dyrke interesserne, hva'?
Observér, dokumentér, rapportér!

Offline Tørresnoren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.6%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: Marts 01, 2017, 04:58:19 pm »
Der lovede du min en opfindelse, til at holde to kaffeposer med en Femmer i hver, til den stropløse nytårskjole.  :almirena_04:

Ja, den blev nu aldrig et hit..! - Brysterne kunne alligevel ikke holde sig oppe hele natten... :JC_doubledown:

- men nu, som 'vvs-emeritus', så kan jeg da lave dig en kaffemaskine af hvad jeg har liggende af rester i mit eget lille værksted:

Offline Tørresnoren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.6%
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: Marts 01, 2017, 05:08:47 pm »
du ved godt, at intelligente mennesker keder sig aldrig  :big_grin: så det skal nok blive godt !

Jeg har vist ikke kedet mig siden dengang, som 7-årig - da jeg lå på hospitalet efter at ha' fået fjernet mandler.... :cry:

- på en 4-sengsstue, med 3 gaaaaamle, hostende mænd - (alle mindst 146 år gamle!) :big_grin:

:d_sunny:

Offline Tørresnoren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.6%
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: Marts 01, 2017, 05:13:20 pm »
Kede sig, hvad er det ??  :big_grin:

Nej, det har du ret i..!

- 'kede sig'?..... - Det lader jeg husets firbenede om:

:big_grin: