GLS må nok ikke udtale sig, tror du?
Fornemmer jeg du er ved at trække i land ?
Citat fra: Phil efter Februar 28, 2017, 03:03:14 pmFornemmer jeg du er ved at trække i land ?Over hovedet ikke - du siger muslims, jeg siger ikke muslimer.
Send lortet ud af landet, og hvis ingen andre vil tage imod dem så er jeg sikker på vi mod et mindre vederlag kan overtale Duterte til at passe godt på den slags, - rigtig godt endda, jeg kan garantere jer for i aldrig ser dem igen.
Citat fra: Phil efter Februar 28, 2017, 03:30:53 pmSend lortet ud af landet, og hvis ingen andre vil tage imod dem så er jeg sikker på vi mod et mindre vederlag kan overtale Duterte til at passe godt på den slags, - rigtig godt endda, jeg kan garantere jer for i aldrig ser dem igen.Skulle det fritage for dårlig samvittighed over at gasse dem selv?
Ville du da få særlig dårlig samvittighed hvis den slags volds-psykopater forsvandt fra samfundet, - uanset hvordan ?Tværtimod burde dem der lader dem fortsætte have dårlig samvittighed.Men klokken er lige blevet onsdag her,- så I må have godnat for nu.
Den 2. største etniske minoritet i Malmø er danskere.
Citat fra: Phil efter Februar 28, 2017, 04:43:26 pmVille du da få særlig dårlig samvittighed hvis den slags volds-psykopater forsvandt fra samfundet, - uanset hvordan ?Tværtimod burde dem der lader dem fortsætte have dårlig samvittighed.Men klokken er lige blevet onsdag her,- så I må have godnat for nu.Det der sker i Danmark er vand ved siden af, hvad der sker i Texas, hvor din søn bor.
Jeg kiggede lige i TUCSON POLICE DEPARTMENT's beretning for sidste år, og der er små 550.000 indbyggere og 31 mord sidste år. Efter USA forhold ikke særlig voldelig.Det er efterkommere af danskere, tyskere, svenskere osv - og de er da meget værre end muslimerne.
Kun i din og venstrefløjens optik, hvor alt jo skal bruges for at undskylde muslimernes voldelige opførsel i hele verden, - føler i jer medskyldige i deres vold, terror, voldtægter m.v. ?Det burde I.
Citat fra: Phil efter Marts 01, 2017, 01:44:07 amKun i din og venstrefløjens optik, hvor alt jo skal bruges for at undskylde muslimernes voldelige opførsel i hele verden, - føler i jer medskyldige i deres vold, terror, voldtægter m.v. ?Det burde I.Det er jo bare noget du siger, fordi du romantiserer dit eget ophav.Hvad kan man forvente andet fra en kultur, som romantiserer Jesse James og Billy the Kid.