Forfatter Emne: Svensk pastor kastede en håndgranat mod muslimer?  (Læst 1402 gange)

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.8%
  • Country: ph
    • Vis profil
Sv: Ring du bare,
« Svar #15 Dato: Februar 28, 2017, 03:32:26 pm »
GLS må nok ikke udtale sig, tror du?  :girl_smile:

Det må de sikkert gerne, spørgsmålet er om de tør, - de vil jo nok ikke så gerne have deres kontorer smadret og flere bude overfaldet.

Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal.

GakGAK

• Gæst
Sv: Svensk pastor kastede en håndgranat mod muslimer?
« Svar #16 Dato: Februar 28, 2017, 04:10:03 pm »
Fornemmer jeg du er ved at trække i land ?

Over hovedet ikke - du siger muslims, jeg siger ikke muslimer.

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.8%
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: Februar 28, 2017, 04:13:20 pm »
Fornemmer jeg du er ved at trække i land ?

Over hovedet ikke - du siger muslims, jeg siger ikke muslimer.

OK, - så er det en deal

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: Februar 28, 2017, 04:29:37 pm »

Send lortet ud af landet, og hvis ingen andre vil tage imod dem så er jeg sikker på vi mod et mindre vederlag kan overtale Duterte til at passe godt på den slags, - rigtig godt endda, jeg kan garantere jer for i aldrig ser dem igen.

Skulle det fritage for dårlig samvittighed over at gasse dem selv?

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.8%
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: Februar 28, 2017, 04:43:26 pm »

Send lortet ud af landet, og hvis ingen andre vil tage imod dem så er jeg sikker på vi mod et mindre vederlag kan overtale Duterte til at passe godt på den slags, - rigtig godt endda, jeg kan garantere jer for i aldrig ser dem igen.

Skulle det fritage for dårlig samvittighed over at gasse dem selv?

Ville du da få særlig dårlig samvittighed hvis den slags volds-psykopater forsvandt fra samfundet, - uanset hvordan ?

Tværtimod burde dem der lader dem fortsætte have dårlig samvittighed.

Men klokken er lige blevet onsdag her,- så I må have godnat for nu.

« Senest Redigeret: Februar 28, 2017, 05:05:37 pm af Phil »

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.8%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: Februar 28, 2017, 08:25:33 pm »
Den 2. største etniske minoritet i Malmø er danskere.
It is a common mistake to theorize before one has data. Insensibly one begins to twist facts to suit theories, instead of theories to suit facts.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil

Ville du da få særlig dårlig samvittighed hvis den slags volds-psykopater forsvandt fra samfundet, - uanset hvordan ?

Det der sker i Danmark er vand ved siden af, hvad der sker i Texas, hvor din søn bor.

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.8%
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: Marts 01, 2017, 01:13:12 am »
Den 2. største etniske minoritet i Malmø er danskere.

Danskere opfører sig nogenlunde ens over hele verden.

Det samme gør muslimerne-

Af de to er det ikke ligefrem danskerne der er berygtet i hele verden for terror, kaste bomber, overfalde folk, provokere og skabe ufred.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: Marts 01, 2017, 01:31:43 am »
Jeg kiggede lige i TUCSON POLICE DEPARTMENT's beretning for sidste år, og der er små 550.000 indbyggere og 31 mord sidste år. Efter USA forhold ikke særlig voldelig.

Det er efterkommere af danskere, tyskere, svenskere osv - og de er da meget værre end muslimerne.

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.8%
    • Vis profil

Det der sker i Danmark er vand ved siden af, hvad der sker i Texas, hvor din søn bor.

Tværtimod hvad der står i din overskrift, har jeg altid ment den slags burde aflives uden større diskussion, og ikke er værd at bruge hverken tid, penge eller kræfter på. Især i en verden hvor der i forvejen er mennesker nok.

Hvad sker der da i Texas, som der ikke plejer at ske i Texas ?
Du må vel have et eller andet specielt i tankerne ?

Jeg har det fint med en bevæbnet civilbefolkning, - bedre end med en afvæbnet befolkning og det er der mange gode grunde til.

Ikke for at hænge mig i bagateller, men min søn bor altså ikke i Texas, - det er hans mor, hendes nye mand og hans to halvbrødre der bor i Texas, - men selvfølgelig besøger han dem en gang i mellem.

Svigermor som du også en gang placerede i Texas, bor stadig på Philippinerne, og har aldrig været uden for landet.

Min søns kæreste og formentlig kommende kone er heller ikke fra hverken Danmark, USA, eller Philippinerne men fra et helt fjerde land, så familien er lidt multietnisk og international og kan godt være lidt svær at finde rede i - men pyt med det, nyd du bare din friske torskerogn, jeg har heller aldrig spist så meget frisk røget laks som jeg gjorde på Grønland. Jo koldere vand fiskene har levet i, jo bedre smager de.
Vi har også masser af billige rejer her i alle mulige størrelser, men de smager ikke af en skid i forhold til de Grønlandske.

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.8%
    • Vis profil
« Svar #25 Dato: Marts 01, 2017, 01:44:07 am »
Jeg kiggede lige i TUCSON POLICE DEPARTMENT's beretning for sidste år, og der er små 550.000 indbyggere og 31 mord sidste år. Efter USA forhold ikke særlig voldelig.

Det er efterkommere af danskere, tyskere, svenskere osv - og de er da meget værre end muslimerne.

Kun i din og venstrefløjens optik, hvor alt jo skal bruges for at undskylde muslimernes voldelige opførsel i hele verden, - føler i jer medskyldige i deres vold, terror, voldtægter m.v. ?

Det burde I.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Du er så romantisk
« Svar #26 Dato: Marts 01, 2017, 01:48:05 am »

Kun i din og venstrefløjens optik, hvor alt jo skal bruges for at undskylde muslimernes voldelige opførsel i hele verden, - føler i jer medskyldige i deres vold, terror, voldtægter m.v. ?

Det burde I.

Det er jo bare noget du siger, fordi du romantiserer dit eget ophav.

Hvad kan man forvente andet fra en kultur, som romantiserer Jesse James og Billy the Kid.

« Senest Redigeret: Marts 01, 2017, 01:49:57 am af Anklageren »

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.8%
    • Vis profil
Sv: Du er så romantisk
« Svar #27 Dato: Marts 01, 2017, 01:55:26 am »

Det burde I.

Det er jo bare noget du siger, fordi du romantiserer dit eget ophav.

Hvad kan man forvente andet fra en kultur, som romantiserer Jesse James og Billy the Kid.

Hvor mange af de 31 mord i Tucson var så begået af muslimer og hvor mange af danskere og svenskere ?

Romantiserer du ikke også selv vikingerne ? - de var vist værre end både Jesse og Billy.

Amerikanerne er nødt til at romantisere den smule historie de har, - de skal trods alt kun 3-400 år tilbage, så står de med en indianer, - så historie er noget de helst undgår at tale om, - især med europæere, - men de kan stort set alle sammen føre deres stamtræ tilbage til Mayflower hvis man spørger dem selv.

« Senest Redigeret: Marts 01, 2017, 01:58:41 am af Phil »

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #28 Dato: Marts 01, 2017, 02:03:55 am »
Jeg har da romantiseret vikingerne. Det er vel også naturligt at pynte lidt på sin egen kultur - men realistisk er det jo ikke.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #29 Dato: Marts 01, 2017, 02:16:19 am »
Hvad er klokken, der hvor du er? Her er den ti minutter over ti om aftenen.

I dag er jeg blevet pensionist, så jeg kan sove længe i morgen. Isen pakker nede i havnen, og jeg har en lille jolle og min lille båd liggende dernede. Jeg er der hver dag for at forhindre dem i at fryse fast, men ellers har jeg ingen pligter.