Forfatter Emne: Melodi Grand Prix det sædvanlige Illuminati Freak Show  (Læst 263 gange)

Offline politisk ukorrekt (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.4%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
Melodi Grand Prix det sædvanlige Illuminati Freak Show
« Dato: Februar 25, 2017, 10:16:25 pm »
Mest for familiehyggens skyld så jeg en smule af Melodi Grand Prix´et i aften. Hold op nogle ringe sange. Og vindersangen var selvfølgelig den allerdårligste af dem alle sammen. Så tillykke med endnu en bundplacering til Danmark ved det Internationale Melodi Grand Prix. :blum:

Men det slog mig, at igen igen så vi den sædvanlige okkulte Illuminati-symbolik på scenen. En stor sol og en pyramide med det altseende øje i midten. Helt klart at Illuminati styrer Melodi Grand Prix. Og det forklarer måske, at det har udviklet sig til lidt af et freakshow med skæggede, behårede mænd i dametøj, totalt krukkede overdrevent sminkede sangerinder o.s.v.

Heldigvis er Danmarks sang så dårlig, at der ingen chance er for at vi får Grand Prix´et til landet næste år. Så sparer skatteyderne mindst et tociffret millionbeløb, som DR i vanlig stil ville have klattet væk på et sådant arrangement. :yes:
« Senest Redigeret: Februar 25, 2017, 10:19:25 pm af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    14%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
Sv: Melodi Grand Prix det sædvanlige Illuminati Freak Show
« Svar #1 Dato: Februar 25, 2017, 10:25:30 pm »
Heldigvis er Danmarks sang så dårlig, at der ingen chance er for at vi får Grand Prix´et til landet næste år. Så sparer skatteyderne mindst et tociffret millionbeløb, som DR i vanlig stil ville have klattet væk på et sådant arrangement. :yes:

Det beroliger mig :-)
Ganske vist kommer vi sikkert til at både høre og læse om Grand Prix i den kommende tid, indtil det europæiske show løber af stablen, men så skal vi i det mindste ikke høre om det hele det kommende år :-)
I'm a Troll

Offline Trådløse-Anna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Tror på en fremtid uden de bl?s indblanding, :))
    • Vis profil
Melodi Grand Prix det sædvanlige kedelige Show,
« Svar #2 Dato: Februar 25, 2017, 11:20:55 pm »
Gad ikke se det, jeg så med et halvt øje, så i stedet:>England got talent der skete en del mere,  :girl_smile:
<3 <3
Støttemedlem af brovte-banden, :)