Forfatter Emne: Storåen i Vestjylland er Danmarks laksevand nummer et  (Læst 242 gange)

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Storåen i Vestjylland er Danmarks laksevand nummer et
« Dato: Februar 21, 2017, 02:41:47 pm »
Det er glædeligt, at der nu er kommet så mange laks i Storåen, at bestanden i Storåen kan klare sig selv, efter at laksen praktisk taget har været uddød i Danmark.

Jeg ved snart ikke, hvad jeg skal mene om, at der er indført laksekvoter. Jeg har noget imod kvoter, men jeg kan godt indse, at der er noget forkert ved at fiske bestanden ned.

Nu var det ikke fiskeri som udryddede laksen, men forurening, vandløbsreguleringer og udslip af regnbueørreder fra dambrug.

Det største problem er nok, at der er kommet for mange mennesker på jorden, og så er der ikke natur nok. Verdens befolkning vil blive ved med at vokse længe endnu, selvom det ikke går så slemt, som man prædikede for år tilbage.

Det er slemt nok
Overbefolkningen vil kun blive værre, så naturen ender med at blive et noget man kigger på, for ikke at ødelægge den, og det er der noget unaturligt ved. Menneskets instinkter er ikke tilpasset et liv med computerspil, X Factor og Vild med Dans.

Der er noget unaturligt ved at lystfiskere sætter fangsten ud igen, for ikke at ødelægge bestanden.

« Senest Redigeret: Februar 21, 2017, 02:45:15 pm af Anklageren »
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?