Et af mine styresystemer ser ud sådan her. dl.dropbox.com/s/ht44guzryyu06bs/Standardprojekt.mov
Styresystemet ser nemt og overskuligt ud;
men det har du også brugt et par dage på?
Me, har du brugt EDBprisers forum i gamle dage?
Min først Ubuntu var Ubuntu 4.10 i 2004.
Citat fra: fedt efter Februar 20, 2017, 02:03:17 pmStyresystemet ser nemt og overskuligt ud; Det er nemt og overskueligt for dem som er vandt til at bruge Windows. (og så er det gratis) Citat fra: fedt efter Februar 20, 2017, 02:03:17 pmmen det har du også brugt et par dage på?Downloade og installerede det for 2 dage side.Citat fra: fedt efter Februar 20, 2017, 02:03:17 pmMe, har du brugt EDBprisers forum i gamle dage? Nej, men jeg har/er på flere andre forums, også mit eget hjælpeforum. Min først Ubuntu var Ubuntu 4.10 i 2004.Den Linuxversion som er på videoen er Zorin 12
I det hele taget synes jeg det er besværligt hvis almindelige brugere skal rode kode i terminalen for at bruge et OS.
Citat fra: GuBBi efter Februar 20, 2017, 10:31:11 pmI det hele taget synes jeg det er besværligt hvis almindelige brugere skal rode kode i terminalen for at bruge et OS.I dag behøver man ikke rode mere i terminalen end hvad man skal i dos promt i Windows.
Ja, de mest sikre server i dag er Linux server. Ja, og tænk på alle de mobiltelefoner som bruger Linux.