Forfatter Emne: Lidt om 'Redox' og ligesindedes metoder  (Læst 3794 gange)

Offline Danskpartisten

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Lidt om 'Redox' og ligesindedes metoder
« Svar #15 Dato: Februar 19, 2017, 02:38:54 pm »
De siger noget om hvor blødsødene DF er blivet nu når Anklageren støtter dem
Ønsker du heller ikke at danskerne kommer i mindretal i Danmark? Og mener du også at hellig krig som Tyrkiet vil have er en dårlig ide? Så gå ind på stemdansk.dk og bliv stiller for Danskernes Parti

DerRudi

• Gæst
« Svar #16 Dato: Februar 19, 2017, 09:33:11 pm »
Tigermanden:
Citér
Forsøgte?? Så har du ikke forstået situationens alvor

Nej det er da muligt, men vi er flere, der gerne vil høre om situationens alvor, som du ser den. Fortæl, beret....

Citér
Men ja, jeg har da ikke noget i mod at erkende, at jeg jævnligt rapporterer til Redox om, hvad der foregår på disse sider. Jeg mener - der er jo personer her, der fremsættesr ytringer, som formentlig kunne dømmes efter racismeparagraffen, så det skal vi holde lidt øje med. Jeg anser Redox for at være en slags frihedskæmpere. :aww: :Cherna_29:

Disse ord vil vi huske og gemme. Vær sikker på det.

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.8%
  • Køn: Mand
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #17 Dato: Februar 20, 2017, 10:49:18 am »
Tigermanden:
Citér
Forsøgte?? Så har du ikke forstået situationens alvor

Nej det er da muligt, men vi er flere, der gerne vil høre om situationens alvor, som du ser den. Fortæl, beret....

NEJ!!!
Midlerne er underordnede.

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.8%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #18 Dato: Februar 20, 2017, 10:49:58 am »
Citér
Men ja, jeg har da ikke noget i mod at erkende, at jeg jævnligt rapporterer til Redox om, hvad der foregår på disse sider. Jeg mener - der er jo personer her, der fremsættesr ytringer, som formentlig kunne dømmes efter racismeparagraffen, så det skal vi holde lidt øje med. Jeg anser Redox for at være en slags frihedskæmpere. :aww: :Cherna_29:

Disse ord vil vi huske og gemme. Vær sikker på det.

Gør du bare det, den oplysning kan du ikke bruge til en pind. Redox er et fuldt ud lovligt foretagende, de er endda tilmeldt pressenævnet. :aww: :Cherna_29:

DerRudi

• Gæst
« Svar #19 Dato: Februar 20, 2017, 01:49:40 pm »
Tigermanden:
Citér
NEJ!!!
   :sarcastic_hand:

DerRudi

• Gæst
« Svar #20 Dato: Februar 20, 2017, 02:15:06 pm »
Tigermanden:
Citér
Gør du bare det, den oplysning kan du ikke bruge til en pind. Redox er et fuldt ud lovligt foretagende, de er endda tilmeldt pressenævnet.

Hmmm. Tja, jeg ved dog, at det har Redox ikke altid været.
I 2013 var der retssag mod dem. Fire personer fra organisationen blev fundet skyldige i hacking og en person for vold.
Andreas Rasmussen fik fem måneders betinget fængsel, tre andre 60 dages betinget fængsel.

Hvordan retten fandt frem til, at det skulle være betingede domme, er vi nogen der lige siden har undret os meget over!

Det var vist overordentligt billigt sluppet, syv personer med tilknytning til Redox var fra starten tiltalt for hacking, ulovlig indsamling af personoplysninger samt vold og hærværk.

Jeg mener, at Redox er et delvist lyssky og suspekt foretagende på den yderste venstrefløj, som bruger uhumske metoder i deres kamp for at realisere deres fælles brændende ønske om et Danmark styret af islamister og medløbere som dem selv. Det særligt ulækre ved Redox og tigermændene, som flokkes dér, er at deres "arbejde" går ud på at indsamle materiale om nationalsindede for derefter at overbringe det til ... ja, hvem mon?   :fear: :ninja:

Hvor forskellen på denne adfærd og så det, der afstedkom adskillige dødsdomme ved dansk ret i 1945-50, ligger - det har jeg endnu ikke forstået. Og jeg er absolut ikke den eneste.

Interesserede kan læse om Redox´ kriminelle og landsskadelige gerninger bl.a. her:

https://reaktionaererefleksioner.wordpress.com/redox-og-omegn/

Og Ole Hasselbalchs fremragende bog,
"Politiken-Affæren" (2012).

« Senest Redigeret: Februar 20, 2017, 02:18:39 pm af DerRudi »

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.8%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #21 Dato: Februar 21, 2017, 07:44:20 am »
Den sag kender jeg ikke noget til, men jeg vil meget nødigt sige noget dårligt om Bünger, for han er altså en meget, meget hæderlig person. Han er ikke Muslim, men jeg går da ud fra, at han er villig til at konvertere engang i et fremtidigt Islamisk danmark. Jeg tror, han kunne få en fin karriere i statsapparatet i en sådan fremtid. Måske som informationsminister eller som højtstående leder i forbindelse af internering af statsskadelige personer. Hvem ved, hvad det kan blive til for sådan en driftig ung mand?

Offline ak31

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.6%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Tigermanden der døde
    • Vis profil
Gode muslimer
« Svar #22 Dato: Februar 21, 2017, 10:43:43 am »
Den sag kender jeg ikke noget til, men jeg vil meget nødigt sige noget dårligt om Bünger, for han er altså en meget, meget hæderlig person. Han er ikke Muslim, men jeg går da ud fra, at han er villig til at konvertere engang i et fremtidigt Islamisk danmark. Jeg tror, han kunne få en fin karriere i statsapparatet i en sådan fremtid. Måske som informationsminister eller som højtstående leder i forbindelse af internering af statsskadelige personer. Hvem ved, hvad det kan blive til for sådan en driftig ung mand?

Hvad er en statsskadelig person i dag??
Tænk, Tigermanden går helt vild ind for vold.
Han er lige så slem som nazisterne.

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    2%
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: Februar 21, 2017, 10:59:44 am »
Kunne vær "Stribet kat u/hale"selv -
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline Lucifer666

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #24 Dato: Februar 21, 2017, 11:36:56 am »
Lucifer aka Satan fryder sig mens han iagttager at I alle går i flæsket på hinanden og skaber had og splid her på jorden. I er godt klar over, at I indirekte værdsætter Lucifer/Satan med al jeres had her på siden?

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #25 Dato: Februar 21, 2017, 03:21:17 pm »

Ahhrrr, her troller du for hårdt. Den bemærkning tror jeg ikke der er nogen der rent faktisk kan tro på. Lidt mere subtil trolling skal der til for rigtig at få folk på krogen.

Tørresnoren

• Gæst
« Svar #26 Dato: Februar 21, 2017, 04:44:25 pm »
Lucifer aka Satan fryder sig mens han iagttager at I alle går i flæsket på hinanden og skaber had og splid her på jorden. I er godt klar over, at I indirekte værdsætter Lucifer/Satan med al jeres had her på siden?

Det tårner sig da også bare op med slyngler og banditter alle vegne..! :hyper:

- i sidste uge var det reptiler, aliens og andre skællede sjovere vi skulle holde øje med...

Nu må du sgu beslutte dig, Øgle-Bob..! :big_grin:

Nordboen

• Gæst
Sv: Lidt om 'Redox' og andres metoder :)
« Svar #27 Dato: Marts 02, 2017, 01:10:51 pm »
Trump4ever:
Citér
De siger noget om hvor blødsødene DF er blivet nu når Anklageren støtter dem

Er det ikke flintrende ligegyldigt, hvad Tiger-klageren mener?

Derimod er jeg lidt ked af, at Uriaspostens Kim Møller melder sig i koret, der mener at "der vitterligt ingen grund er til at bruge den yderste venstrefløjs metoder."  Derfor slører han de personlige oplysninger, som er at finde på "modplakater" i København (eller var, hvis de eventuelt er blevet rykket ned under tumulterne i går?)
Nå, men han bor selvfølgelig også sammen med et DF-folketingsmedlem.   :smile1:

Man kan se nogle "modplakaterne" her (med Møller-sløring altså):

http://www.uriasposten.net/archives/81257

Personligt mener jeg, at der gives tilfælde, hvor det er helt okay at lade eksempelvis Redox og AFA smage deres egen medicin.
Det er groft ud over alle grænser, hvad de venstreekstreme har bedrevet på deres plakater; når de kan skrive "kend din lokale nazist" under et fotografi af en navngiven nationalist, til tider med oplysninger om, hvor vedkommende arbejder, så kan man også gøre det samme med en venstreekstrem og skrive "kend dit lokale stikkersvin." Selvfølgelig da!

Synes lige jeg ville gøre opmærksom på sagen. Ellers kan det jo dårligt betale sig egentlig at forsøge deltagelse herinde længere, jeg ser at de sidste nationalsindede også er gået "i hi". Forståeligt. Man kan jo ikke debattere med en blævrende sandkasse....
« Senest Redigeret: Marts 02, 2017, 01:13:25 pm af Nordboen »

Offline Danskpartisten

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #28 Dato: Marts 02, 2017, 06:24:56 pm »
Hvis der er venstreekstreme (Redox, AFA osv) der er tilhænger af terrorisme så er jeg enig i at de har fortjent det men er det fredlige folk på venstrefløjen (hvilket jeg forstår er hovedparten af dem som er medlem eller som stemmer S eller SF) så tager jeg afstand fra vold. Disse tre mennesker går alle ind for vold og terror derfor har jeg ikke ondt af dem
Ønsker du heller ikke at danskerne kommer i mindretal i Danmark? Og mener du også at hellig krig som Tyrkiet vil have er en dårlig ide? Så gå ind på stemdansk.dk og bliv stiller for Danskernes Parti