Forfatter Emne: Den pædofile præst drak sognebørn fulde på Tømmerup Præstegaard  (Læst 535 gange)

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Ofte sov nogen af sognets drenge på Tømmerup Præstegaard. Martin vågnede en nat ved at præsten stod lige foran ham og onanerede, mens Martin lader som om, han sover. Dengang var han 13 år gammel.

I dag er Martin 22 år gammel. Efter at forældrene til en 12-årig dreng var gået til politiet med mistanke om overgreb, fortalte Martin politiet om oplevelsen.

Senere blev Martin kaldt op til politiet, som havde fundet 108 billeder af Martin på præstens computer. Billeder hvor Martin sover, mens præsten forgriber sig på ham, da han var 11 -14 år gammel.

"Vi har skåret noget fra, vi ikke mener, du er klar til at se, som vi skåner dig for i første omgang", fortalte politiet Martin.

I dag er præsten sigtet.

Kan præstens pædofili være fremmet af en speciel kristen kønsmoral?

Det er påfaldende så mange sager, der har været i den katolske kirke, men nu også i den lutheranske folkekirke.

http://www.dr.dk/nyheder/indland/politiets-billeder-afsloerede-praesten-ogsaa-havde-misbrugt-martin
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.6%
  • Country: 00
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
Sv: Den pædofile præst drak sognebørn fulde på Tømmerup Præstegaard
« Svar #1 Dato: Februar 18, 2017, 11:24:59 am »
Ja, kristne kan bestemt også være med i den boldgade.

Australia: 7% of Catholic priests abused children, commission finds

http://fox8.com/2017/02/06/australia-7-of-catholic-priests-abused-children-commission-finds/

Citér
Between 1950 and 2015, 7% of Australian priests were accused of abusing children, according to the Royal Commission into Institutional Responses to Child Sexual Abuse. Over 40% of priests in some orders have been accused of abuse.

Dette kunstværk er meget symbolsk:

Beskrivelse af billedet:

Citér
Hvis dette billede var photoshopped, eller anden form for falsk billede lavet som satire, ville det være groft og lettere usmageligt. Men det er såmænd et helt autentisk billede af en blyindfattet rude, fra Saint James Episcopal Church, Los Angeles, af en præst (biskop) som konfirmerer et drengebarn.

Og i USA tyder meget på at en stor elite-pædofilring i Washington DC er ved at blive optrevlet:

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=5368.msg69380;topicseen#new
« Senest Redigeret: Februar 18, 2017, 11:33:21 am af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.2%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Februar 18, 2017, 09:51:27 pm »
Pædofile vælger et job, hvor de kan komme i kontakt med børn, det kan være pædagoger / skolelærere / spejderledere / præster o.s.v.

I dette tilfælde, er der nogen, der har "sovet i timen" .. de burde aldrig have ansat, den præst !

Søndagsskolerne ønsker at forebygge misbrug/overgreb mod børn!

http://soendagsskoler.dk/index.php?id=255

Her er en lærer bortvist på grund af  lærerens krænkelser af elever:

http://nyheder.tv2.dk/krimi/2016-11-19-laerer-bortvist-for-at-befamle-sovende-elev

Du er jo lærer - påstår du da.. Anklager.. "det er også de lærere.." jeg føler mig ikke mere ramt, end du gør  :blum:

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Februar 19, 2017, 11:19:42 pm »
Selvfølgelig er kristne generelt imod at udnytte børn seksuelt, men de er altså ikke bedre end andre.

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.2%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Februar 20, 2017, 08:50:57 am »
Selvfølgelig er kristne generelt imod at udnytte børn seksuelt, men de er altså ikke bedre end andre.

Selvfølgelig tror jeg da også, at skole-lærere generelt er imod - misbrug af børn..

jeg mener pædofili er en sygdom.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Nu kender vi jo ikke præstens lyster
« Svar #5 Dato: Februar 20, 2017, 11:36:36 am »

Selvfølgelig tror jeg da også, at skole-lærere generelt er imod - misbrug af børn..

Som kristen må du tro på, at Gud har skabt seksualdriften.

Man kan godt forestille sig, at en kristen har valgt at leve i et selvvalgt cølibat, hvis han er til mænd - og at det kan være svært, fordi seksualdriften er stærk. Det er ikke sikkert, at præsten havde givet efter for sine lyster, hvis han havde haft en "ven".

Der er noget, som tyder på, at katolske præster oftere end andre udvikler pædofile tilbøjeligheder på grund af cølibatet.

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    1%
  • Country: bs
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Februar 20, 2017, 01:54:52 pm »

Og du mener vel så også at de homoseksuelle er syge?

Mennesker kræver ytringsfrihed som kompensation for tankefrihed, hvilken de sjældent bruger.

Søren Kierkegaard - 5. maj 1813 – 11. november 1855

Offline Brok

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Marts 29, 2017, 05:11:34 pm »

Og du mener vel så også at de homoseksuelle er syge?

Ja det håber jeg da de er ellers ser det ikke godt ud. hvis de ikke er syge så ved jeg ikke hvad psyk, betyder.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Nu er der en ny sag om en pædofil spejderleder med job i en daginstitution
« Svar #8 Dato: Marts 31, 2017, 03:21:43 pm »
I alt har Københavns Vestegns Politi på nuværende tidspunkt identificeret 24 børn, som kan have været udsat for seksuelt misbrug. I de fleste af tilfældene, har der angiveligt været tale om blufærdighedskrænkelser eller anden kønslig omgang.

Københavns Vestegns Politi har i samarbejde med kommunen og spejderklubben afholdt en række orienteringsmøder for forældrene til de muligt misbrugte børn.

Vi får dog ikke det hele at vide af hensyn til de muligt forurettede børn, lige som der forsat er en del af forholdene, der er omfattet af de dobbeltlukkede døre fra sagens start.

http://nyheder.tv2.dk/krimi/2017-03-30-46-aarig-mand-sigtet-for-overgreb-mod-op-til-24-boern