Diverse > Det alternative

Hvorfor er nord- og sydpolen så hemmelige?

(1/4) > >>

politisk ukorrekt:
Der ér en ting, der undrer mig meget, når jeg bruger Google Earth. Det er, at man IKKE kan få lov til at se hverken nord- eller sydpolen på Google Earth!! Hvis du zoomer ind, så de sidste par hundrede km. før polerne, der kan man intet se på Google Earth!! Kun nogle lange grafik-striber - men man ser ikke området der.

Her ser vi, at der INTET er at se på nordpolen. Ingen is eller noget - hvilket jo ikke er i overensstemmelse med sandheden:

Og her ses censureringen af sydpolen. De sidste par hundrede km. før centrum dernede, er billedet enten uklart som herunder eller også viser de bare hvid sne - selv der, hvor der påstås at være f.eks. forskerstationer (f.eks. i centrum):

Hvorfor mon magteliten holder polerne hemmelige? F.eks. er der jo is på nordpolen, men ifølge Google Earth, er der bare ét stort blåt hav uden is - fordi de har censureret isen væk. Og på sydpolen siges det, at der skal være en forsker-station nede ved centrum, men den kan heller ikke ses på Google Earth. Dette billede skulle angiveligt være taget dernede, men kan vi nu være sikre på det, når nu vi ikke kan få lov at se stedet på Google Earth? (har du Google Earth, så prøv selv at zoom ind ved den geografiske sydpol. Du finder IKKE denne station her!!):

Det virker for mig mystisk og mistænkeligt. Hvad tror I magteliten holder hemmeligt for os på nord- og sydpolen?

Et par teorier:

- er jorden flad og er det derfor, vi ikke må se polerne - fordi de slet ikke eksisterer?
- er der store hulrum ved polerne og er det derfor disse censureres bort?
- er der aliens dernede, som bevogter polerne og er det derfor der er censur, så vi ikke må se polerne på Google Earth?

Selv tror jeg, at det har noget med hemmelige underjordiske alienbaser at gøre. Hvad tror I andre?

I øvrigt lavede jeg forleden denne lille video om Antarktis, hvor jeg spørger om, der er UFO-vrag og slotte/borge gemt på Antarktis:

https://www.youtube.com/watch?v=7vMNfM0hTyo&t=38s

Anklageren:
Der er simpelthen ikke nok billeder i højopløsning endnu. Det er jo temmelig meget, der skal fotograferes og ordnes, så Google tager det bebyggede land først.

For at demonstrere sagen, har jeg taget et screendump et tilfældigt sted i Grønland. Det er et stort billede, men jeg lader det være, så du kan se det.

homofaber:
Måske pingvinerne er ved at overtage verdensherredømmet fra reptilerne og har etableret baser, som de skjuler. Der er nemmlig heller ingen pingviner at se.
Nogen der har nummeret til Batman?

politisk ukorrekt:
@Anklageren: Ved ikke om jeg helt køber den forklaring. For netop CENTRUM på Sydpolen burde da af alle steder være det sted, som man FØRST skulle vise på Google Earth, da jeg tror at de fleste mener, at det er det mest interessante sted på Sydpolen. Og da de har en base dernede (SIGER de), har de ligesom ingen undskyldning for ikke at have klare billeder dernede fra.

@Homofaber: Der er ingen tvivl om at pingvinerne allerede har herredømmet - altså på Sydpolen...

Anklageren:

--- Citat fra: politisk ukorrekt efter Februar 14, 2017, 01:20:18 am ---@Anklageren: Ved ikke om jeg helt køber den forklaring. For netop CENTRUM på Sydpolen burde da af alle steder være det sted, som man FØRST skulle vise på Google Earth, da jeg tror at de fleste mener, at det er det mest interessante sted på Sydpolen. Og da de har en base dernede (SIGER de), har de ligesom ingen undskyldning for ikke at have klare billeder dernede fra.

@Homofaber: Der er ingen tvivl om at pingvinerne allerede har herredømmet - altså på Sydpolen...

--- Afslutning på citat ---

Jeg har skrevet det før, og du kan købe en rejse, hvor du flyver over Sydpolen i et fly fra Australien.

Jeg ved godt, det er dyrt, men hvis du sparer sammen, kan du få en oplevelse for livet.

Fra Australien kan du få op til 4 timers sightseeing over Sydpolen fra et flysæde, og priserne starter ved 1.199$ for Economy Class Centre - og op til Business Class Deluxe for 7.499$

Så kan du selv se "pyramiderne"  :smile1:

http://www.antarcticaflights.com.au/

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version