Forfatter Emne: Vikingernes forbindelse til aliens og Illuminati  (Læst 358 gange)

Offline politisk ukorrekt (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.6%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
Vikingernes forbindelse til aliens og Illuminati
« Dato: Februar 12, 2017, 10:57:14 pm »
Jeg har brugt weekenden på at samle data, artikler, klips og billeder sammen til en ca. halv times konspiratorisk video. Den handler om vikingernes mulige forbindelse til ancient aliens, til Annunaki, til reptilerne og til Illuminati. Jeg har lagt hovedet i blød og har strikket en vild konspirationsteori sammen - som jeg endda mener, der også kan være noget om. Om end jeg sikkert tager fejl i nogle detaljer (det kan næppe undgås, da vi blot taler om en TEORI).

I videoen kædes vikingerne sammen med den 13. lost tribe of Israel, nemlig Tribe of Dan, som var slangens stamme (reptilian?!). Denne forbindelse forklarer vikingernes brug af slangehovedet som deres symbol. Desuden fremstilles teorien, at de nordiske guder som f.eks. Odin og Thor kan have været aliens, ligesom f.eks. de græske guder og andre såkaldt mytologiske guder - som landede på Antarktis i sin tid, hvorfra de bredte sig til resten af verden og oprettede store antikke civilisationer som sumererne i Irak, Ægypten, maya´erne, de gamle grækere - og vikingerne. Det sandsynliggøres også, at Odin og Thor (samt andre lignende såkaldt "mytologiske" guder, som jeg mener måske fandtes i virkeligheden) kan have været oprindelsen til Illuminati, da Odin mange gange er blevet afsløret i at fremvise det altseende øje. :hyper:

Odin lukker det ene øje - hvilket af mange tolkes som et symbol på det altseende øje:

I videoen sandsynliggør jeg også, at der kan have levet reptilians i Skandinavien i sin tid. Bl.a. har vi helleristninger, som synes at afbilde reptilians. Som DENNE helleristning fra Sverige. Disse væsener er tydeligvis IKKE mennesker. Bemærk deres reptilhoveder (eller er det fuglehoveder? Men der er jo også blevet beskrevet fuglelignende aliens af visse whistleblowers, som f.eks. Corey Goode)...:

Filmen er på engelsk, da de fleste af mine abonnenter er amerikanere, så dem må jeg jo tage hensyn til. Men jeg går ud fra at alle herinde kan engelsk nogenlunde på samme niveau som jeg selv med mit beskedne skole-engelsk :yes::

The Viking Reptilian Illuminati Conspiracy:

https://www.youtube.com/watch?v=LOwsOMTOQgs
« Senest Redigeret: Februar 13, 2017, 06:32:00 pm af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.2%
  • Country: ph
    • Vis profil
Sv: Vikingernes forbindelse til virkeligheden
« Svar #1 Dato: Februar 13, 2017, 03:48:23 am »
Tja, nogle samler på futtog, andre på frimærker, - hver sin hobby.

Her er noget "spændende" fra min "hobby", - Da besætningen på dette skib opdagede hvad det var de så, var det næsten for sent at undslippe

De sejlede ude midt i stillehavet da de pludselig fik øje på en mærkelig skygge i havet

Da de kom nærmere, blev det de troede var en sandbanke pludselig til noget helt andet

En masse pimpsten der flød på havet, det lignede en strand

De besluttede sig til at kigge nærmere på det, og satte kurs mod det

Det lignede en strand, - ude midt i havet

De besluttede sig til at sejle tværs igennem det

og undrede sig over hvad det mon kunne skyldes

området med pimpsten voksede og blev større og større mens de sejlede gennem det, - de fik en ubehagelig følelse og øgede farten

Da de var kommet lidt på afstand hørte de en underlig rumlen, og da de kiggede tilbage så de havet koge og boble

Årsagen til pimpstenene var en undersøisk vulkan i udbrud

De stoppede og betragtede sceneriet og så en massiv røgsky stige mod himlen

Da skyen forsvandt så havoverfladen anderledes ud

Der var land

Den målløse besætning kunne dårlig tro deres egne øjne, de havde set en ny ø blive født

De sejlede lidt nærmere igen

og så øen tage form

De var så lykkelige, ikke kun fordi de havde set en ny ø blive født, men også fordi de blev klar over at de kun lige var undsluppet med livet i behold.

Jeg kan se klokken lige nu er 3:44 mandag morgen i DK, her er den 10:43 mandag formiddag, - og formodentlig sent søndag aften på Grønland.

Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal.

Offline politisk ukorrekt (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.6%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
Sv: Vikingernes forbindelse til aliens og Illuminati
« Svar #2 Dato: Februar 13, 2017, 12:14:24 pm »
Apropos nye øer eller underlige små øer, så da jeg fløj rundt på Google Earth, faldt jeg over Marshall-øerne. Det er godt nok nogle vildt underlige øer.

https://da.wikipedia.org/wiki/Marshall%C3%B8erne

Det er noget underligt noget med sådan nogle atoller. Der er et kæmpe vandbassin inde i midten omkrandset af en...ja, en krands af land. Det må da ikke være et særligt trygt sted at være, hvis der kommer tsunami....

Der ser nu meget pænt ud. Men de ligger godt nok noget udsat. På den anden side er der så mange af de øer, at de alligevel ikke er helt isolerede og ensomme. Da der jo er hundredevis af den slags øer i området...

Det er i det hele taget mærkeligt, at sådanne øer kan eksistere uden at blive totalt oversvømmede. Man skulle da tro, at hver gang der kom kraftigt blæsevejr, at så blev disse øer totalt tildækkede af vand.

« Senest Redigeret: Februar 13, 2017, 12:18:02 pm af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.2%
  • Country: ph
    • Vis profil
Sv: Vikingernes forbindelse til virkeligheden
« Svar #3 Dato: Februar 13, 2017, 12:33:28 pm »
Det du viser er koral atoller, de opstår ganske vist ved undersøiske vulkanudbrud, hvor der som regel ingen sø er i midten, den dannes først senere af de koraller der begynder at vokse på klipperne.

På koraløer, som er langt ældre, er sandet kridhvidt og helt fint, da det består af knuste koraller, og der er som regel altid en sø (lagune) i midten, - som regel er ringen brudt et sted, så man kan sejle ind og ligge lidt i læ inde i lagunen.

Hvordan opstår koraløer?
http://illvid.dk/naturen/vulkaner/hvordan-opstaar-koraloeer

« Senest Redigeret: Februar 13, 2017, 12:47:07 pm af Phil »
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal.