Forfatter Emne: Hvor islam hersker  (Læst 1071 gange)

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    8%
  • Country: ph
    • Vis profil
Sv: Hvor enfoldigheden hersker
« Svar #15 Dato: Februar 13, 2017, 10:08:25 am »
Nordbo er der mange kvinder der er pisket og stene der hvor du lever? Smil, her i Danmark skal vi kun tænke på hvor vi får det næste flæske steg fra.
Det var ikke postnummeret hvor Nordboen bor, men hvor Islam hersker.
Der har kvinder ingen ret til noget som helst.
Det jeg spurte om hvad sket der med manden som kvinden havde sex med??

Det er da muligt GukGuk aldrig kommer uden for sin egen kolonihave og ikke tænker meget længere end til sin næste flæskesteg.
Det er nok lidt spild af tid at fortælle sådan en hvad der sker på den anden side hækken.

Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal.

GuGu

• Gæst
Sv: Hvor islam hersker
« Svar #16 Dato: Februar 13, 2017, 11:10:46 am »
Nordbo er der mange kvinder der er pisket og stene der hvor du lever? Smil, her i Danmark skal vi kun tænke på hvor vi får det næste flæske steg fra.

Sex er et vidunderligt måde at to voksne mennesker at være sammen på. Kom herhjem, skat, så skal du få lov at se hvordan mig og min kone gør det. vi er ikke muslim men jeg kan godt tage et tørklæde på for din skyld. Kom efter fem, så har jeg fået skiftet ble af min musllimske ven, så er jeg klar til showet.

Vi gir en southern comfort med honey og hvidløg så har du ikke ondi i halsen når du går igen.

GuGu

• Gæst
« Svar #17 Dato: Februar 13, 2017, 11:17:15 am »

Det er da muligt GukGuk aldrig kommer uden for sin egen kolonihave og ikke tænker meget længere end til sin næste flæskesteg.
Det er nok lidt spild af tid at fortælle sådan en hvad der sker på den anden side hækken.

Hvad siger du til mit nye profil foto phil? Jeg tænkter på dig da jeg fik det. Kom forbi koloni haven i aften, vi gir et flæske steg, hvis du fortæller hvad der sker på den anden side af hækken.

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    8%
  • Country: ph
    • Vis profil
Sv: Hvor friheden hersker
« Svar #18 Dato: Februar 13, 2017, 11:44:16 am »
Jeg er sikker på det ligner dig ret godt, - og sikke dog en flot hæk du har.

Jeg befinder mig desværre på Philippinerne lige nu hvor jeg passer mit arbejde, som du da også kan se på mit nye profilfoto, så I må nok spise jeres flæskesteg selv, - men ellers tak for invitationen.

Hvis du endelig vil vide hvad der sker uden for hækken bliver du nok nødt til selv at vove dig derud, - hvis du altså tør, kan og må.

Til gengæld kan jeg så invitere jer på en balut, - en speciel Philippinsk lækkerbidsken.

Jeg spiser dem af og til, - og hvor utroligt det end lyder smager de faktisk godt, - mindst lige så godt som flæskesteg.

« Senest Redigeret: Februar 13, 2017, 12:04:29 pm af Phil »
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal.

Offline ak31

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.4%
  • Country: 00
  • Tigermanden der døde
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: Februar 13, 2017, 07:07:08 pm »
GuGu

Hvad siger du til mit nye profil foto phil? Jeg tænkter på dig da jeg fik det. Kom forbi koloni haven i aften, vi gir et flæske steg, hvis du fortæller hvad der sker på den anden side af hækken.
[/quote
]

Næste gang du opretter dig, kunne du med stort hel kalde dig Gakgak :hyper:
« Senest Redigeret: Februar 13, 2017, 07:14:55 pm af ak31 »
Tigermanden nu igen i fuld kamplyst

Smil, og verden smiler igen.

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Activity:
    13.2%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Sv: Bu-Buh!
« Svar #20 Dato: Februar 14, 2017, 09:23:35 pm »
GuGu:
Citér
Nordbo, er der mange kvinder der er pisket og stene der hvor du lever? Smil, her i Danmark skal vi kun tænke på hvor vi får det næste
flæske steg fra.

Hul i potten lige meget, hvad navnet lyder på, hva'?
Islams altid flittige lille øjentjener!    :bad:
Manner, Manner!

Obli

• Gæst
« Svar #21 Dato: Februar 15, 2017, 12:39:47 am »
GuGu

[/quote
]

Næste gang du opretter dig, kunne du med stort hel kalde dig Gakgak :hyper:

Måske ikke

Obli

• Gæst
« Svar #22 Dato: Februar 15, 2017, 12:42:28 am »

Jeg synes du ser godt ud, Meeeeeeeeeeeeeeeeen er du sikker på at brillen sidder korrekt  :hyper:

GuGu

• Gæst
Sv: Bu-Buh!
« Svar #23 Dato: Februar 24, 2017, 06:16:22 pm »
GuGu:
Citér
Nordbo, er der mange kvinder der er pisket og stene der hvor du lever? Smil, her i Danmark skal vi kun tænke på hvor vi får det næste
flæske steg fra.

Hul i potten lige meget, hvad navnet lyder på, hva'?
Islams altid flittige lille øjentjener!    :bad:

Mine potte har ikke nogen hul. Er det ikke skøn at skabe bekendskab med meninger der ikke er spm dine, rudi?