Forfatter Emne: Tillykke Front Helle  (Læst 1967 gange)

smukke helle

• Gæst
Sv: Tillykke Front Helle
« Svar #45 Dato: Februar 10, 2017, 10:00:20 pm »
tillykke Helle om du er den ene eller den anden er jeg lige glad med
man kan vel godt udvise høflighed.

Dig kan vi altid regne med, tak Hanne
Debatten er ikke de samme uden dig.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    99.8%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
I er og bliver spøgelseskompagniet
« Svar #46 Dato: Februar 10, 2017, 10:56:46 pm »

Altså: først lader du som om, at du og alle andre ikke aner, hvem jeg dog er - fordi "jeg havde skrevet 1 indlæg."
Kort efter spørger du til det profilnavn, "du lærte mig at kende som" i efteråret 2012 og som du husker med et særligt indædt had fra et år senere, hvor jeg blev nr. 1 i SOL-debats konkurrence "Månedens Debattør", ææh?!

Jo, du er formentlig den DD-bruger, som har "kendt" mig længst.

Grunden til at du for tiden har det særlig svært, er jo, at du for en lille måned siden blev definitivt afsløret som flerdobbelt bruger.
Det har jeg aldrig været, jeg har blot lavet lidt om på navnet men dog bevaret det let genkendeligt. Og det store flertal kan også kende mig.

Du er en færdig mand. Deraf dine mange desperate indlæg for at få det til at se ud som om, at nogle af vi andre gør, hvad du selv praktiserer.   :girl_blum:

Jo tak - jeg kan også huske, at du blev fornærmet, forlod debatten i protest og slettede din profil måneden efter, da jeg blev nr. 1 i SOL-debats konkurrence "Månedens Debattør".

Det er nu ikke så let, for med denne profil opstod der en, der efterlignede dig - så det var lettere, hvis du fægtede med åben pande.

Det gælder også de andre nationale gengangere som "tilfældigvis" lige "vågnede" på din fødselsdag. De har det til fælles, at de er dukket op som "nye" brugere med et indgående kendskab til debatten langt tilbage.

Det er uærligt, at man ikke vil stå ved det, man tidligere har skrevet - og især over for nye brugere og gæster.

For dit vedkommende drejer det sig bl.a. om de vilde personangreb, som du er kommet med, som det bliver problematisk at minde dig om. Det bliver sådan noget sært indspist snak.

« Senest Redigeret: Februar 10, 2017, 11:10:39 pm af Anklageren »
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.6%
  • Country: 00
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #47 Dato: Februar 11, 2017, 01:53:04 am »
Tænk jeg troede at Helleværn var den ægte Helle, men der tog jeg måske fejl?...det er også forvirrende med alle de Helle´r, der har været her på debatten.

Men af høflighed siger jeg da gerne tillykke med fødselsdagen. Selvom Helle, Rudi og Kompagni vist ser mig som en del af Tigerbanden nu, bare fordi jeg har været lidt flabet et par gange og også er gået til højrefløjen. :blum:

Jeg fastholder da, at Trådløse havde ret forleden, da hun skrev, at jeg efter hendes opfattelse er helt min egen og ikke med på noget hold. Det er nemlig sandheden. Selvom jeg gerne driller begge lejre, fordi jeg synes, at jeres krig er lidt fjollet dybest set, dersom verden jo alligevel styres af Illuminati. Så det er jo faktisk ét fedt, om Rudi eller Tigeren har ret. :yes:
« Senest Redigeret: Februar 11, 2017, 01:55:38 am af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    5%
    • Vis profil
Sv: I er og bliver spøgelseskompagniet
« Svar #48 Dato: Februar 11, 2017, 06:51:32 pm »

Altså: først lader du som om, at du og alle andre ikke aner, hvem jeg dog er - fordi "jeg havde skrevet 1 indlæg."
Kort efter spørger du til det profilnavn, "du lærte mig at kende som" i efteråret 2012 og som du husker med et særligt indædt had fra et år senere, hvor jeg blev nr. 1 i SOL-debats konkurrence "Månedens Debattør", ææh?!

Jo, du er formentlig den DD-bruger, som har "kendt" mig længst.

Grunden til at du for tiden har det særlig svært, er jo, at du for en lille måned siden blev definitivt afsløret som flerdobbelt bruger.
Det har jeg aldrig været, jeg har blot lavet lidt om på navnet men dog bevaret det let genkendeligt. Og det store flertal kan også kende mig.

Du er en færdig mand. Deraf dine mange desperate indlæg for at få det til at se ud som om, at nogle af vi andre gør, hvad du selv praktiserer.   :girl_blum:

Jo tak - jeg kan også huske, at du blev fornærmet, forlod debatten i protest og slettede din profil måneden efter, da jeg blev nr. 1 i SOL-debats konkurrence "Månedens Debattør".

Det er nu ikke så let, for med denne profil opstod der en, der efterlignede dig - så det var lettere, hvis du fægtede med åben pande.

Det gælder også de andre nationale gengangere som "tilfældigvis" lige "vågnede" på din fødselsdag. De har det til fælles, at de er dukket op som "nye" brugere med et indgående kendskab til debatten langt tilbage.

Det er uærligt, at man ikke vil stå ved det, man tidligere har skrevet - og især over for nye brugere og gæster.

For dit vedkommende drejer det sig bl.a. om de vilde personangreb, som du er kommet med, som det bliver problematisk at minde dig om. Det bliver sådan noget sært indspist snak.

Hr.Tigerklager..  "så det var lettere, hvis du fægtede med åben pande." .. "Det er uærligt, at man ikke vil stå ved det, man tidligere har skrevet - og især over for nye brugere og gæster."

Hvis ikke en debattør skriver i flere profiler samtidig, ( som dig og tigermand)  men bare skifter til et andet profil-navn, er det vel ikke uærligt.. f.eks. jojo, han har skrevet i utallige profil-navne, om han har slettet det sidste Dodo, for at blive til "smukke Helle" har jeg ikke tjekket.

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    5%
    • Vis profil
« Svar #49 Dato: Februar 11, 2017, 07:11:52 pm »

doDO
Gæst

Han er blevet til smukke Helle  :bad:

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.6%
  • Country: 00
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #50 Dato: Februar 11, 2017, 07:15:05 pm »
Har altid syntes at ham dersens Dodo aka jojo var lidt troll-agtig. Så ville ikke forbavse mig.

Omvendt skrev han forleden, at han har en ustabil personlighed, så derfor må vi vel også bære over med ham, når han kan lide at trolle lidt.
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    5%
    • Vis profil
« Svar #51 Dato: Februar 11, 2017, 09:48:49 pm »
Har altid syntes at ham dersens Dodo aka jojo var lidt troll-agtig. Så ville ikke forbavse mig.

Omvendt skrev han forleden, at han har en ustabil personlighed, så derfor må vi vel også bære over med ham, når han kan lide at trolle lidt.

Jo politisk ukorrekt .. men som du selv skrev:
Citér
Tænk jeg troede at Helleværn var den ægte Helle, men der tog jeg måske fejl?...det er også forvirrende med alle de Helle´r, der har været her på debatten.

og "smukke Helle" er heller ikke den Helle vi "kender" !

Men Jojo regner jeg for en pauseklovn, jeg kan ikke tage ham alvorligt.

Hvis nogen har behov for at skifte profilnavn, så bør de tage et helt andet navn, og ikke efterligne seriøse debattører !