Forfatter Emne: Tillykke Front Helle  (Læst 1899 gange)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: 1000 tak til de oprigtige :)
« Svar #30 Dato: Februar 10, 2017, 07:45:13 pm »

Jeg er jo kun én debattør - som ganske vist lavede lidt om på mit pseudonym (Helleristet -> Hellefront -> Front Helle, uden at begavede folk nogensinde var i tvivl om, at det var mig), men aldrig har haft mere end 1 profil på samme tid.

Det er urimeligt at stille krav om at debatdeltagerne skal deltage i en quiz for at følge med.

Var Hellefred og Smukke Helle ikke dig?

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Nordboen

• Gæst
Sv: Tillykke Front Helle
« Svar #31 Dato: Februar 10, 2017, 07:52:36 pm »
Afsløring:
Citér
Jeg er ikke hverken Anklageren eller Tigermanden, men følte trang til at kommentere Tigermandens glimrende afsløring af dit patetiske spil herinde. Det er jo tydeligt for selv en 5 årig, at du RUDI styrer 4-5 forskellige højreradikale tosseprofiler herinde.
Hvor er det dog i øvrigt dejligt, at vi har et så friskt og klogt hoved som Tigermanden til at give de højreradikale modspil. Derfor følte jeg trang til at give min mentale opbakning til den herlige Tigermand. Den klart bedste debattør din-debat nogensinde har haft.

Kære Tiger-klager-mauser-sløring,
nej, "I" minder da godt nok ikke det mindste "om hinanden."  Det observerede, noterede og rapporterede vi andre allerede den dag, hvor du skarev til dig selv: "Du må da indrømme, at vi ikke er Albert!"    :dance3: :JC-hysterical:

Var det forresten også dig selv, der piftede BØRNENES CYKLER i sin tid?????
« Senest Redigeret: Februar 10, 2017, 07:56:11 pm af Nordboen »

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.8%
  • Country: 00
  • Islam i DK? Ja tak, multikulturen længe leve!
    • Vis profil
    • DKP
Sv: 1000 tak til de oprigtige :)
« Svar #32 Dato: Februar 10, 2017, 07:59:46 pm »
Nå ja, man kunne vel have forudset, hvordan det ville ende, når nogen formastede sig til at sende en lille hilsen til mig. 

For at være mere præcis end i går vil jeg gerne takke følgende:

Nordboen
J. Langgaard-Nielsen
Der Rudi
ak31
Lyjse

Tak. Men vidner "besættelsen" af tråden ikke om, at det ville være kropumuligt for mig at deltage i Din-debat på lige vilkår?
Jeg er jo kun én debattør - som ganske vist lavede lidt om på mit pseudonym (Helleristet -> Hellefront -> Front Helle, uden at begavede folk nogensinde var i tvivl om, at det var mig), men aldrig har haft mere end 1 profil på samme tid.

Men det varmede at høre, at nogle huskede mig for læseværdige indslag.
Vi ses, om tiderne skulle blive bedre, som en skrev ovenfor.

Det vel nok være skønt at have fødselsdag hele to gange om året, hva'  :big_grin: :JC-hysterical: :JC-LOL: Helle?
Nej, den hvepserede du er vadet ind i her er helt selvforskyldt, men nu ved vi andre da med sikkerhed, at det nationale kor i virkeligheden kun er én sølle mand, hvor må det være pinligt for dig!  :aww: :Cherna_29:
Observér, dokumentér, rapportér!

Front Helle

• Gæst
Sv: Ja, pjat ?!!
« Svar #33 Dato: Februar 10, 2017, 08:19:53 pm »
Tigerklageren:
Citér
Det er muligt at nogen har siddet i stue med Front Helle og har ønsket til lykke online - så de ved hvem hun er - men det kender debatdeltagerne ikke noget til - så du forlanger det urimelige.
Det ses, at Front Helles tak for fødselsdagshilsenerne først var hendes 2. kommentar her på debatten.[/i]

Lige om lidt spørger du på de "uvidende brugeres vegne", om jeg også har deltaget som Hellefred.

Altså: først lader du som om, at du og alle andre ikke aner, hvem jeg dog er - fordi "jeg havde skrevet 1 indlæg."
Kort efter spørger du til det profilnavn, "du lærte mig at kende som" i efteråret 2012 og som du husker med et særligt indædt had fra et år senere, hvor jeg blev nr. 1 i SOL-debats konkurrence "Månedens Debattør", ææh?!

Jo, du er formentlig den DD-bruger, som har "kendt" mig længst.

Grunden til at du for tiden har det særlig svært, er jo, at du for en lille måned siden blev definitivt afsløret som flerdobbelt bruger.
Det har jeg aldrig været, jeg har blot lavet lidt om på navnet men dog bevaret det let genkendeligt. Og det store flertal kan også kende mig.

Du er en færdig mand. Deraf dine mange desperate indlæg for at få det til at se ud som om, at nogle af vi andre gør, hvad du selv praktiserer.   :girl_blum:

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.8%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #34 Dato: Februar 10, 2017, 08:22:04 pm »
Man kan ikke have fødselsdag flere gange om året, det er umuligt, og derfor er du fake. Du er færdig som gårdsanger!

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.8%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #35 Dato: Februar 10, 2017, 08:27:32 pm »
Hvad er det lige der står under dine indlæg?
Jeg går ud fra, at det er noget du selv går ind for.

Der er ikke noget ulovligt i at rapportere til Redox, for de er en lovlig journalistisk organisation, som er tilmeldt pressenævnet. Det har jeg da også selv gjort mange gange, og der skal såmænd nok også være indrapporteret et enkelt eller to af dine mest Islamkritiske indlæg her fra debatten.  :aww: :Cherna_29:

Privat spionagevirksomhed er helt anderledes ulovligt.  :yes:

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.8%
  • Country: dk
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
« Svar #36 Dato: Februar 10, 2017, 08:40:36 pm »
Front Helle:
Citér
Altså: først lader du som om, at du og alle andre ikke aner, hvem jeg dog er - fordi "jeg havde skrevet 1 indlæg."
Kort efter spørger du til det profilnavn, "du lærte mig at kende som" i efteråret 2012 og som du husker med et særligt indædt had fra et år senere, hvor jeg blev nr. 1 i SOL-debats konkurrence "Månedens Debattør", ææh?!

Grunden til at du for tiden har det særlig svært, er jo, at du for en lille måned siden blev definitivt afsløret som flerdobbelt bruger.
Det har jeg aldrig været, jeg har blot lavet lidt om på navnet men dog bevaret det let genkendeligt. Og det store flertal kan også kende mig.
Du er en færdig mand. Deraf dine mange desperate indlæg for at få det til at se ud som om, at nogle af vi andre gør, hvad du selv praktiserer.   :girl_blum:

Ja, Helle, det er stygt at se på, at énmands-hærens vanvid vel på et tidspunkt får en ende. (Jeg vil gætte på, at det vil ske den dag, han sidder her alene sammen med homofaber og Trådløse-Anna, eventuelt med politisk ukorrekt som 'ordstyrer.' )

Jeg vil ikke kommentere yderligere - og husk, det behøver du heller ikke, blot slutte med at minde om, at Anklagertigerslørermandens paranoia med hensyn til os nationalsindede brugere ikke er af ny dato. Forrige år skrev han her på debatten, at "Din-debat er under angreb af en 'national klub.''  (11. okt. 2015):

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=2237.msg23630#msg23630

se også http://www.din-debat.dk/index.php?topic=1631.msg16029#msg16029

« Senest Redigeret: Februar 10, 2017, 08:51:27 pm af DerRudi »
Manner, Manner!

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.8%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #37 Dato: Februar 10, 2017, 08:48:01 pm »
Hold nu op, det er jo dig selv, der er en enmandshær!

smukke helle

• Gæst
« Svar #38 Dato: Februar 10, 2017, 08:49:12 pm »
Front Helle:
Citér

Ja, Helle, det er stygt at se på, at énmands-hærens vanvid vel på et tidspunkt får en ende. (Jeg vil gætte på, at det vil ske den dag, han sidder her alene sammen med homofaber og Trådløse-Anna, eventuelt med politisk ukorrekt som 'ordstyrer.' )

Jegvil ikke kommentere yderligere - og husk, det behøver du heller ikke, blot slutte med at minde om, at Anklagertigerslørermandens paranoia med hensyn til os nationalsindede brugere ikke er af ny dato. Forrige år skrev han her på debatten, at "Din-debat er under angreb af en 'national klub.''  (11. okt. 2015)!

T tak smukke.

Offline Evalu

• Senior medlem
  • Activity:
    5.2%
    • Vis profil
Blonds
« Svar #39 Dato: Februar 10, 2017, 08:54:09 pm »

smukke helle

• Gæst
Sv: Blonds
« Svar #40 Dato: Februar 10, 2017, 09:01:07 pm »

Men Rudi gjorde dagen til noget særligt

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.8%
    • Vis profil
« Svar #41 Dato: Februar 10, 2017, 09:03:33 pm »
Jeg vil ikke kommentere yderligere -

Ok, vi ses vel igen om en uges tid ...
It is a common mistake to theorize before one has data. Insensibly one begins to twist facts to suit theories, instead of theories to suit facts.

Offline Evalu

• Senior medlem
  • Activity:
    5.2%
    • Vis profil
Blonds
« Svar #42 Dato: Februar 10, 2017, 09:08:41 pm »

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.8%
  • Country: dk
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Sv: Få nu det hele med...
« Svar #43 Dato: Februar 10, 2017, 09:17:58 pm »
Afsløring:
Citér
Sådan Tigermand! Godt arbejde det der!!
Ja, enhver idiot kan da se at Rudi er den samme som Nordboen, Front Helle, Langggaard-Nielsen og Mauser. Tror han vi er helt idioter at vi hopper på det pis?

Det er godt at vi har en ærlig humanist som Tigermanden til at afsløre den slags fuskeri. Sådan skal det være.

Næh, hov-hov. Du plejer at skrive "gæv kommunist" også. Ikke sløse!    :biggrin:   :JC-hysterical:   :dance3:
Manner, Manner!

Offline hanne

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.4%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #44 Dato: Februar 10, 2017, 09:54:42 pm »
tillykke Helle om du er den ene eller den anden er jeg lige glad med
man kan vel godt udvise høflighed.