Forfatter Emne: To betjente sigtet for politivold  (Læst 363 gange)

Offline Tigermanden (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    5%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Islam i DK? Ja tak, multikulturen længe leve!
    • Vis profil
    • DKP
To betjente sigtet for politivold
« Dato: Februar 03, 2017, 10:26:53 pm »
"To politibetjente er sigtet for vold i forbindelse med en anholdelse af en 16-årig dreng ved Maribo. Den Uafhængige Politiklagemyndighed søger vidner."

http://www.tveast.dk/artikel/betjente-sigtet-politivold

Uha-uha, det kører bare for dansk politi, hva' - måske det var en idé at tage nogle af deres ressourcer fra dem, så de kan koncentrere sig om det væsentligt - og ikke om at tæske børn til lirekassemand.  :aww: :Cherna_29:
Observér, dokumentér, rapportér!

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.6%
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
Sv: To betjente sigtet for politivold
« Svar #1 Dato: Februar 03, 2017, 10:50:36 pm »
Forkasteligt. Men der er desværre mange psykopater ansat hos politiet. Det skyldes, at man ved rekruttering af betjente går alt for meget efter fysiske egenskaber fremfor efter boglige og mentale egenskaber. Så får man nogle fysiske dræbermaskiner ind, som dog ikke har hjernen med.

I stedet for at stille krav om at betjente skal være så og så høje og kunne løfte så og så mange kg, var det bedre om man stillede et minumumskrav til IQ og andre mentale egenskaber.

Jeg gik engang i klasse med en dreng, der fik totalt lave karakterer i skolen. Han endte som betjent. :blum: :blum:
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

doDO

• Gæst
« Svar #2 Dato: Februar 03, 2017, 10:54:55 pm »
Forkasteligt. Men der er desværre mange psykopater ansat hos politiet. Det skyldes, at man ved rekruttering af betjente går alt for meget efter fysiske egenskaber fremfor efter boglige og mentale egenskaber. Så får man nogle fysiske dræbermaskiner ind, som dog ikke har hjernen med.

I stedet for at stille krav om at betjente skal være så og så høje og kunne løfte så og så mange kg, var det bedre om man stillede et minumumskrav til IQ og andre mentale egenskaber.

Jeg gik engang i klasse med en dreng, der fik totalt lave karakterer i skolen. Han endte som betjent. :blum: :blum:

Jeg kender ham, han sidder nu i en foto vogn, og tjener styrtende til staten, i sikkerhedens navn ,o)

Offline Tigermanden (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    5%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #3 Dato: Februar 03, 2017, 11:07:19 pm »

Sådan én gik jeg også i klasse med. Han dumpede matematik, men betjent kunne han da blive.  :big_grin: Historisk set har politiet altid været kapitalens forlængede arm, og derfor ville det være i demokratiets interesse at nedlægge politiet.  :aww: :Cherna_29:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    99.8%
  • Country: gl
    • Vis profil
Du er bare en klovn
« Svar #4 Dato: Februar 04, 2017, 03:06:23 am »

Sådan én gik jeg også i klasse med. Han dumpede matematik, men betjent kunne han da blive.  :big_grin: Historisk set har politiet altid været kapitalens forlængede arm, og derfor ville det være i demokratiets interesse at nedlægge politiet.  :aww: :Cherna_29:

Religion er opium for folket, og derfor er du muslim.

Som kommunist går du ind for proletariatets diktatur med en stram statsstyring, der forudsætter et stærkt politi - og derfor "ville det være i demokratiets interesse at nedlægge politiet (som historisk set altid har været kapitalens forlængede arm)."

Du er bare en klovn.

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    13.6%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Februar 04, 2017, 03:16:16 am »

Der stilles faktisk krav - i al fald nu om dage - til en vis uddannelsesmæssig baggrund, enten en studenterhue af en eller anden slags eller en erhvervsfaglig eller lignende uddannelse:

http://politiskolen.dk/adgangskrav/boglige-krav

Dermed ikke være sagt, at man har en høj-IQ selv om man har fået en studenterhue.

Nu hvor der remses eksempler op, hvor den dummeste i klassen endte som betjent, kan jeg fortælle om en kollegas datter, som for en del år siden dumpede hele to gange til den boglige del af optagelsesprøven, da hun søgte ind på uddannelsen. Hun var ellers en sød pige, men tilsyneladende ikke klog nok til at blive politibetjent ;-)
I'm a Troll

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    13.6%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Februar 04, 2017, 03:25:24 am »
"To politibetjente er sigtet for vold i forbindelse med en anholdelse af en 16-årig dreng ved Maribo. Den Uafhængige Politiklagemyndighed søger vidner."

http://www.tveast.dk/artikel/betjente-sigtet-politivold

Uha-uha, det kører bare for dansk politi, hva' - måske det var en idé at tage nogle af deres ressourcer fra dem, så de kan koncentrere sig om det væsentligt - og ikke om at tæske børn til lirekassemand.  :aww: :Cherna_29:

Det kører sørme også rigtigt for dig, hva'?
En artikel fra 1. juli 2016, var det alt hvad du lige kunne finde i farten?

Som ekstra service får du sidste nye update på sagen, dateret den 2. februar 2017
http://nyheder.tv2.dk/krimi/2017-02-02-to-politifolk-er-idomt-faengselsstraf-slog-og-sparkede-16-arig-dreng

Har du lidt for travlt, når du skal nå at spamme forum med kommentarer på ethvert emne på forsiden tilligemed, at du også skal nå at oprette nye emner?
I'm a Troll

Offline Tigermanden (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    5%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #7 Dato: Februar 04, 2017, 08:45:29 am »
Det har intet at gøre med spam, men jeg lovede min gamle ven, Poul Jørgensen, at skrive et par bevingede ord om sagen - så sagt, så gjort. Og det må du jo bare leve med. Det er TV2 Øst, der bragte historien, så det er dem, du må brokke dig til, hvis du ikke ønsker den frem i lyset.  :aww: :Cherna_29:

Offline Tigermanden (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    5%
    • Vis profil
    • DKP
Sv: Du er bare en klovn
« Svar #8 Dato: Februar 04, 2017, 08:49:01 am »
Som kommunist går du ind for proletariatets diktatur med en stram statsstyring, der forudsætter et stærkt politi - og derfor "ville det være i demokratiets interesse at nedlægge politiet (som historisk set altid har været kapitalens forlængede arm)."

Du har naturligvis helt ret, Anklager - og det har Anklageren stort set altid, kan det her bemærkes  :JC_doubleup: - alligevel ville politiet i et Kommunistisk Paradis være noget andet. Jeg forestiller mig dem som et slags sødt og venligt servicepersonale, som borgerne til enhver tid kunne gå til. Slet ikke som det kolde og voldelige politi, vi kender fra den vestlige verden.  :aww: :Cherna_29:

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.6%
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
Sv: Du er bare en klovn
« Svar #9 Dato: Februar 04, 2017, 11:27:08 am »

Du har naturligvis helt ret, Anklager - og det har Anklageren stort set altid, kan det her bemærkes  :JC_doubleup: - alligevel ville politiet i et Kommunistisk Paradis være noget andet. Jeg forestiller mig dem som et slags sødt og venligt servicepersonale, som borgerne til enhver tid kunne gå til. Slet ikke som det kolde og voldelige politi, vi kender fra den vestlige verden.  :aww: :Cherna_29:

Én ting vil jeg dog give dig ret i, Tigermand. Politiet er generelt for arrogant og uvenligt. De burde i højere grad indse, at de er til for borgernes skyld og ikke omvendt. Mange betjente er ubehøvlede og arrogante og taler ned til folk, selv hvis de bare skal udstikke en anvisning til almindelige mennesker, der intet har gjort. Jeg tror, at mange af de, som søger ind hos politiet, har psykopatiske træk. Fordi det er deres magtgen, som gør at de finder det attaktivt at have et job, hvor de har lov til at tale ned til folk og genere folk uden at det får nogle konsekvenser - fordi klagesystemet er så sammenspist og korrupt, at kun én ud af hundrede klager over ordensmagten bliver godtaget.
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.