Forfatter Emne: Endeligt nogen tal om indvandre vi kan bruge til noget  (Læst 1022 gange)

Mera

• Gæst
Endeligt nogen tal om indvandre vi kan bruge til noget
« Dato: December 13, 2014, 03:40:10 pm »
Det er længe vidst at der er kultur problemer fra indvandre i forhold til vores egne, og nu sætter rockwoolfonden tal på og hvilken lander
Nu har der indtil videre ikke været en regering som kunne løse de her problemer og jeg tvivler på at vores nuværende, eller de næste regering kommer med en løsning som ikke samtidigt rammer de Danske befolkning, altså dem som heller ikke er i arbejde.
Jeg tror ikke at de største kritikere kan komme med et fornuftigt løsning, ud over de sædvanlige brokkerier, og det er godt at vide om landets største parti kommer med en løsning, men håbe må man.
Jeg foreslå at en familien som ikke bidrager efter to år til det Danske samfund bliver fratrukket 10% af deres samlede indtægt for 5 år i rap og det skal gælde alle familier, loven skal være ens for alle ikke
Hvad er dit forslag
Mera

http://jyllands-posten.dk/opinion/leder/ECE7285418/Chokerende-tal/

Joakim

• Gæst
Som LA
« Svar #1 Dato: December 13, 2014, 05:03:29 pm »
"Indvandrere og flygtninge
Liberal Alliance ønsker alle udlændinge, der kan bidrage, velkommen. I overensstemmelse med dette skal alle indvandrere - det vil sige familiesammenførte udlændinge og udenlandsk arbejdskraft - være forpligtet til at købe privat sundhedsforsikring de første fem år i Danmark for overhovedet at få opholdstilladelse. Indvandrerne kompenseres for denne regel gennem skatten. Det vil gøre Danmark til et attraktivt land at investere, arbejde og leve i, så vi kan tiltrække virksomheder og højtuddannede indvandrere. Indvandring skal være baseret på selvforsørgelse.

Det er vigtigt, at vi skelner mellem indvandrere og flygtninge. I en globaliseret verden har Danmark et ansvar for verdens flygtninge, og vi skal tage imod de konventionsflygtninge, som vi er forpligtet til ifølge FN. Flygtningebegrebet skal dog redefineres, så Danmark tager imod mennesker, der reelt er personligt forfulgt, men ikke folk, der bare vil til Danmark for at få del i de danske velfærdskasser.

Udlændinge på midlertidigt ophold, der begår kriminalitet, skal udvises, efter de er dømt. Udlændinge på permanent ophold, der begår vold og andre grove forbrydelser, skal udvises, efter de er dømt."

Offline Fynbokvinde

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
Sv: Endeligt nogen tal om indvandre vi kan bruge til noget
« Svar #2 Dato: December 13, 2014, 06:05:22 pm »
Jeg har den indstilling til mange ting her i livet, at når noget er afprøvet og ikke fungerer efter hensigten må man finde på noget nyt. Så det er en god ide og nødvendigt med nye tiltag..

Vi kan så håbe på at denne forandring (hvis den eller noget andet bliver indført) vil være med til at få en anden type indvandrer/flygtninge til at søge til Danmark/Europa, -nemlig dem som rent faktisk vil være en del af vores samfund!