Forfatter Emne: Kønsopdelt svømning forbudt!  (Læst 4772 gange)

ussenterprise

• Gæst
Kønsopdelt svømning forbudt!
« Dato: Februar 02, 2017, 10:37:13 am »
Kønsopdelt svømning forbudt!

http://jyllands-posten.dk/aarhus/politik/ECE9335740/som-den-foerste-kommune-i-landet-har-aarhus-forbudt-koensopdelt-svoemning/

”Som den første kommune i landet har Aarhus forbudt kønsopdelt svømning

Som følge af en byrådsbeslutning onsdag må der ikke længere oprettes kønsopdelte tilbud inden for åbningstiden i kommunens svømmehaller. Gellerupbadet og Badeanstalten Spanien bliver ramt.”

Så er det slut for muslimske kvinder, at lave om på vores kultur og regler i Aarhus kommune!

Ikke noget med at svømme for nedrullede gardiner og låste døre for mænd, som kræves i Koranen.

Som ventet var de eneste der stemte imod byrådsflertallet om af forbyde kønsopdelt svømning, De Radikale og Enhedslisten.

Jeg mener ikke, at vi skal acceptere at muslimerne i Danmark skal have held til at lave om på vores kultur og levevis, bare fordi den ikke passer ind i Koranens påbud og love.

Din mening?

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: Kønsopdelt svømning forbudt!
« Svar #1 Dato: Februar 02, 2017, 10:50:08 am »
Man skal lede længe efter et mindre problem.
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline Evalu

• Senior medlem
  • Activity:
    5%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Februar 02, 2017, 12:31:20 pm »
Ikke noget med at svømme for nedrullede gardiner.........

Så må det næste vel blive, at man forbyder nudistsvømning.................

http://www.fyens.dk/nyborg/Noegensvoemning-i-svoemmehal-Nyborg-badeland-er-Fyns-eneste-sted/artikel/3048252

citat:
"Når naturisterne har hallen, bliver der trukket for ud til parkeringspladsen,"
citat slut

« Senest Redigeret: Februar 02, 2017, 12:36:13 pm af Evalu »

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.4%
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Februar 02, 2017, 12:38:44 pm »
Er lidt i tvivl her. På den ene side er jeg da enig i, at vi ikke skal indrette vores liv efter muslimerne. Men på den anden side finder jeg det måske også lidt forkert, at en svømmehal ikke må lave de arrangementer, de har lyst til. Man har jo også noget der hedder babysvømning, pensionistsvømning o.s.v. Det er vel også (alders-)diskriminerende så?

Og hvor skal vi sætte grænsen? Hvis vi ikke må lave køns-opdelt svømning, hvorfor laver vi så kønsopdelte sportshold? Burde kvinder og mænd så ikke også spille sammen i fodbold og i håndbold? Så er det jo bare bad luck at kvinderne er svagelige og ikke kan komme med på landsholdet, hvis de skal konkurrere med mændene. Men i det mindste har vi da skam så ligestilling.

Og i øvrigt svømmer jeg selv pissedårligt. Så jeg FORLANGER at komme med på babysvømningsholdet. Også selvom jeg ikke er en baby, for jeg svømmer lige så dårligt som en baby. Jeg lægger sag an, hvis jeg ikke må komme med på babysvømningsholdet. ALDERSDISKRIMINATION!!

(Sarkasme anvendt).

Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
En storm i et glas vand
« Svar #4 Dato: Februar 02, 2017, 01:27:18 pm »
Det er latterligt at behandle svømmehallernes åbning på et byrådsmøde.

Det svarer lidt til, at man i hele verden har grint af, at retten til frikadeller i daginstitutionerne har været et af de vigtigste problemer i dansk politik.

Frikadellekrigen har været omtalt i alle store medier i verden  :big_grin:
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    13%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Februar 02, 2017, 01:44:28 pm »

Så er det slut for muslimske kvinder, at lave om på vores kultur og regler i Aarhus kommune!

Ikke noget med at svømme for nedrullede gardiner og låste døre for mænd, som kræves i Koranen.

Står der virkelig noget om kønsopdelt svømning i Koranen?
Eller er det bare automatpiloten, der er slået til endnu engang?

I Danmark er der en lang tradition for kønsopdelte aktiviteter, dels inden for stort set alle sportsgrene, dels inden for Folkeoplysningsloven.

Det er på ingen måde i modstrid med dansk kultur og levevis at tilbyde kønsopdelte aktiviteter som svømning og gymnastik. Tværtimod.
I'm a Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.4%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Februar 02, 2017, 01:56:38 pm »

Står der virkelig noget om kønsopdelt svømning i Koranen?
Eller er det bare automatpiloten, der er slået til endnu engang?

I Danmark er der en lang tradition for kønsopdelte aktiviteter, dels inden for stort set alle sportsgrene, dels inden for Folkeoplysningsloven.

Det er på ingen måde i modstrid med dansk kultur og levevis at tilbyde kønsopdelte aktiviteter som svømning og gymnastik. Tværtimod.

Ja, netop. Derfor er det også, at jeg er lidt i tvivl her - om dette forbud nytter noget eller giver nogen mening.

Jeg er klart tilhænger af, at vi ikke skal have trukket islamisk levevis ned over hovedet her i Danmark. MEN det med kønsopdeling er jo noget vi selv har tradition for at gøre. Så derfor aner jeg en smule hykleri her. Jeg anser det lidt som noget stemmefiskeri.

Derfor min sarkasme i mit forrige indlæg længere oppe. Vi skal vel også nu forbyde kønsopdelt sport. Jeg vil have Mikkel Hansen på kvindelandsholdet i håndbold. Jeg tror at han kan score 20 mål i hver gang. Det bliver en sikker succes.:hyper:
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.8%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Februar 02, 2017, 03:59:21 pm »
Der er masser af motionscentre der i mange år har tilbud motion kun for kvinder.
http://navisen.dk/blog/tendens-flere-fitnesscentre-kun-for-kvinder/

Hvis man har så ondt i røven over kønskopdelt svømning, burde man finde sig et par sko, der er et nummer større. Det er fint for mig, hvis kvinder gerne vil motionere uden at mænd er i samme rum uanset hvad årsagen er.
It is a common mistake to theorize before one has data. Insensibly one begins to twist facts to suit theories, instead of theories to suit facts.

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.8%
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Februar 02, 2017, 07:06:32 pm »
Og i øvrigt svømmer jeg selv pissedårligt. Så jeg FORLANGER at komme med på babysvømningsholdet. Også selvom jeg ikke er en baby, for jeg svømmer lige så dårligt som en baby. Jeg lægger sag an, hvis jeg ikke må komme med på babysvømningsholdet. ALDERSDISKRIMINATION!!

(Sarkasme anvendt).

Du kan tage doDO med dig så kan i iføre jer hver jeres ble ...  :hyper:

Måske kan i endda nøjes med halv kontingent ... :ahappy:
« Senest Redigeret: Februar 02, 2017, 07:15:01 pm af Debatsvinet »
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.8%
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
Det er jo ikke bare det´ ...
« Svar #9 Dato: Februar 02, 2017, 07:13:01 pm »
Der er masser af motionscentre der i mange år har tilbud motion kun for kvinder.

Hvis man har så ondt i røven over kønskopdelt svømning, burde man finde sig et par sko, der er et nummer større. Det er fint for mig, hvis kvinder gerne vil motionere uden at mænd er i samme rum uanset hvad årsagen er.

Du ved jo lige så godt som mig at det er islam ind af bagdøren ... :ermm:

Det der harmer mig her det er at når visse mennesker kommer til et fremmede Land så tror man at man kan tage sine ørken vaner med sig som værten så partou skal underlægge sig i islams Uhellige navn ... :ermm:
« Senest Redigeret: Februar 02, 2017, 07:16:19 pm af Debatsvinet »
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.4%
    • Vis profil
Sv: Det er jo ikke bare det´ ...
« Svar #10 Dato: Februar 02, 2017, 07:15:16 pm »

Du ved jo lige så godt som mig at det er islam ind af bagdøren ... :ermm:

Det der harmer mig her det er at når visse mennesker kommer til et fremmede Land så tror man at man kan tage sine ørken vaner med sig som værten så partou skal underlægge sig i islams Uhellige navn ... :ermm:

Kinky forslag. Jeg er sikker på at blefetishisten godt kan lokkes. :blum:

Nu jeg er i gang, må jeg også huske at invitere ham i Swingerklub. Det blev vist aldrig til noget med det swingerbesøg, han havde fantaseret om. :hyper:

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.4%
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Februar 02, 2017, 07:38:55 pm »
de kan jo blot rejse hjem til sandland - ingen problemer der. :JC_voodoo:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.4%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: Februar 02, 2017, 09:30:51 pm »
de kan jo blot rejse hjem til sandland - ingen problemer der. :JC_voodoo:

Men hr. Nino, hvad synes du så om at danske idrætsforeninger har separate mande- og damehold samt drenge- og pigehold? Er det ikke at lefle for muhammzerne sådan at opdele mænd og kvinder?  :hyper:

Jeg forlanger stadig Mikkel Hansen på damelandsholdet i håndbold. :yes:

Offline HelleVærn

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
  • Køn: Kvinde
  • Uden kamp, ingen sejr!
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: Februar 03, 2017, 08:21:26 am »
Muslimerne forsøger at få deres regler sneget ind, hvor de kan komme til det. De er desværre godt hjulpet på vej af den danske venstrefløj, som tror de er - åh-så-gode.

Der venter forfærdelige vilkår for vi nordiske kvinder, hvis det skal lykkes Tigerklagerne i samfundet at få deres vilje. Vi er dog nogen, der er begyndt at kæmpe imod. Vi er nogen som ikke mener, at det er bedst at lægge sig på maven for en invaderende blodideologi.

Det her er en ny modstandskamp, og helt i lighed med den sidste modstandskamp, så skal kollaboratørerne være opmærksom på, at det meget vel kan få konsekvenser at støtte en fremmed magtovertagelse.
Danmark først!

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.8%
  • Country: bs
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: Februar 03, 2017, 10:14:01 am »
Muslimerne forsøger at få deres regler sneget ind, hvor de kan komme til det. De er desværre godt hjulpet på vej af den danske venstrefløj, som tror de er - åh-så-gode.

Der venter forfærdelige vilkår for vi nordiske kvinder, hvis det skal lykkes Tigerklagerne i samfundet at få deres vilje. Vi er dog nogen, der er begyndt at kæmpe imod. Vi er nogen som ikke mener, at det er bedst at lægge sig på maven for en invaderende blodideologi.

Det her er en ny modstandskamp, og helt i lighed med den sidste modstandskamp, så skal kollaboratørerne være opmærksom på, at det meget vel kan få konsekvenser at støtte en fremmed magtovertagelse.
:hyper:  Uha da. Skal vi nu være bange for dig?
PC-krigere er sgu nogle vatnisser. Sidde der , bag skærmen, og slynge om sig med trusler.

Mennesker kræver ytringsfrihed som kompensation for tankefrihed, hvilken de sjældent bruger.

Søren Kierkegaard - 5. maj 1813 – 11. november 1855