Forfatter Emne: Vil den nye bandepakke hjælpe?  (Læst 13028 gange)

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.2%
  • Country: ph
    • Vis profil
Sv: Det er da barnligt
« Svar #60 Dato: Februar 01, 2017, 07:02:54 pm »
Du kan måske argumentere for, at det er en slags motor, men en bøsse bliver det i hvert fald aldrig  :big_grin:

Et gevær er et mere alsidigt udtryk.

I må finde på et andet navn, - en motorbøsse må være sådan en her

Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Anklageren

• Gæst
Tror du, Elvis var bøsse
« Svar #61 Dato: Februar 01, 2017, 07:17:00 pm »

Pigerne var vilde med det.

Du kan godt lide motorcykler.

Jeg kørte også motorcykel, da jeg var ung, men i dag har jeg bare sådan en (ulovlig) PGO - og en snescooter.

Snescooteren kan nu godt flytte sig.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    28.4%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Der er ikke noget som hedder en motorbøsse
« Svar #62 Dato: Februar 01, 2017, 07:21:50 pm »

Det hedder sig:
Når argumentet er svagt bliver det skingert.
Derfor er der ikke noget af sige til i falder over udtrykket "motorbøsse" som egentligt klart oplyser hvad den viste maskine er.
Noget skal i jo gøre for at mobbe mig, når i nu ikke evner at argumentere mod mine krystalklare argumenter.

Det er åbenbart almindeligt i jeres kreds. Jeg så i TV en person der sad i panel "verden ifølge Trump"
Han sagde. Jeg står tidligt op hver morgen (se på mig allesammen) jeg står op for at finde noget trump siger eller gør, der kan forarge mig. Trump har udnævnt en højesteretsdommer, der skulle elske USA og forfatningen, sagde personen "det er jeg forarget over, og så er der Trumps julekalender bevægelse han gør med hånden" Hvad det gik ud på fortaber sig. men det er nok det samme med hans udseende i al almindelig.

Ihvertfald er det ligesom det i gør, når i falder over et meget sigende ord.

Nu kunne jeg tænke mig at håne bogstavet "T" som i Trump, vil i være med til det Det siges ca 10.000 gange i TV om dagen, så det må være ret slidt.?
Det må lige være noget for jer alvorsmænd. Det minder nemlig om blind vej, og derfor passer det på Trump som er både blid, døv og dum.

Hvad siger i to kvikke skolelærere.
Der er ikke mere børnehave i det, end det infantile ævl i kommer med, især når man tænker over hvor umodent i reagerer.

Anti, lad være med at være så sart. Jeg spurgte, fordi jeg ikke ved, hvad en mortorbøsse var - google kunne heller ikke svare på det - faktisk blev jeg ledt ind på tråden er. Du linker til noget, som for mig kunne ligne en cementblander, selv om jeg godt kunne regne ud, at det du tænkte på den man ser i Predator. Det kunne jo være, selv om jeg jo er klog, at der virkelig var noget, man kaldte en motorbøsse, selv om det lød lidt fjollet.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    28.4%
    • Vis profil
Sv: Der er ikke noget som hedder en motorbøsse
« Svar #63 Dato: Februar 01, 2017, 07:25:24 pm »
For mig, der ikke lige går så meget op i sådan noget machofis, hvad er en motorbøsse for noget?

Jeg er ikke macho. Jeg går bare på jagt og skyder den mad jeg spiser, og derfor ved jeg lidt om våben. Ofte nyder jeg bare at kigge på dyrene uden at skyde, for jeg spiser kun et par hundrede kilo om året.

Motorbøsse er et udtryk som børn kan finde på. Det er ikke almindelig udbredt.

Ud fra trådens indhold ser det ud til, at Anti mener, det er sådan nogen:

I Anti-rød samfundet skal barske børger i politiet angribe genstridige muslimer med sådanne "motorbøsser".

Han mener vist, at det kun er nødvendigt at meje en enkelt flok ned for at de lærer lektien.

I know. Den med macho'en var nu heller ikke rettet mod dig.  :smile1:

Men jeg kan forstå, det er et ord, som Anti-rød har opfundet og som ingen andre bruger.  :smile1:

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
Sv: Vil den nye bandepakke hjælpe?
« Svar #64 Dato: Februar 01, 2017, 09:05:00 pm »
I hæren og politiet, bliver en maskinpistol kaldt for en motor skyder i slang.
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Anklageren

• Gæst
« Svar #65 Dato: Februar 01, 2017, 09:28:21 pm »
I hæren og politiet, bliver en maskinpistol kaldt for en motor skyder i slang.

- men ikke bøsse  :big_grin:

Anklageren

• Gæst
Fra Rambo til virkeligheden
« Svar #66 Dato: Februar 01, 2017, 10:15:31 pm »
For øjeblikket benytter politiet maskinpistoler af typen Heckler & Kock MP5, som regnes for at være en af verdens mest nøjagtige og pålidelige våben. Den kan påmonteres kikkertsigte, lasersigte og lygte.

Den benyttes også af Jægerkorpset - men det er ganske vist ikke en motorbøsse  :big_grin: :big_grin:

I en mere seriøs debat, kan man godt overveje, om det er tilstrækkeligt, hvis der skulle komme militært trænede terrorister til landet.

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
« Svar #67 Dato: Februar 01, 2017, 10:38:14 pm »
Ja alene navnet, står jo for kvalitet. Det har en høj pris imod sig og er en meget speciel motorskyder at ramme med, når den er fuld monteret; man skal virkelig kende MP5 for at den bruges rigtigt.
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Anklageren

• Gæst
« Svar #68 Dato: Februar 01, 2017, 10:58:39 pm »
Ja alene navnet, står jo for kvalitet. Det har en høj pris imod sig og er en meget speciel motorskyder at ramme med, når den er fuld monteret; man skal virkelig kende MP5 for at den bruges rigtigt.

Har du prøvet den?

doDO

• Gæst
« Svar #69 Dato: Februar 01, 2017, 11:20:47 pm »

Jeg har prøvet den, godt nok var det en Uzi 9mm, men i bund og grunden var den de samme.
Nu taler vi 1967, så hukommelsen er ikke helt skarp, men det med Auto, eller Moto, passer nogenlunde.

Men skulle nemlig skyde mindst 30 gange for at kunne ramme et genstand på 100 mtr. indenfor 6 feet, 1.8 mtr.

Et skud indenfor den afstand var godt nok for et brevet, lidt mere vanskeligt var det for et anti pantser raket, men her kunne man bare hoppe over i koen.

doDO

• Gæst
« Svar #70 Dato: Februar 01, 2017, 11:32:00 pm »

Har du prøvet den?

Fedt er god nok.
Og er ikke prson fikserede-
« Senest Redigeret: Februar 02, 2017, 12:03:03 am af doDO »

Anklageren

• Gæst
Kommer ikke i nærheden af sandheden
« Svar #71 Dato: Februar 02, 2017, 12:02:25 am »
Heckler & Kock MP5 kan let indstilles til at skyde enkeltskud (halvautomatisk) og har en høj træfsikkerhed på 100 m - især med påmonteret optisk kikkert eller lasersigte.

Der er også mulighed for natsigte.

Jeg har prøvet den, godt nok var det en Uzi 9mm, men i bund og grunden var den de samme.
Nu taler vi 1967, så hukommelsen er ikke helt skarp, men det med Auto, eller Moto, passer nogenlunde.

Men skulle nemlig skyde mindst 30 gange for at kunne ramme et genstand på 100 mtr. indenfor 6 feet, 1.8 mtr.

Et skud indenfor den afstand var godt nok for et brevet, lidt mere vanskeligt var det for et anti pantser raket, men her kunne man bare hoppe over i koen.

doDO

• Gæst
Sv: Kommer ikke i nærheden af sandheden
« Svar #72 Dato: Februar 02, 2017, 12:30:01 am »
Heckler & Kock MP5 kan let indstilles til at skyde enkeltskud (halvautomatisk) og har en høj træfsikkerhed på 100 m - især med påmonteret optisk kikkert eller lasersigte.

Så heldigt var jeg nu ikke.
Fik en par gummistøvle, en par Thermo underbukser og en skudsikkert 1.2 ltr vanddunk med gaffel.
Til gengæld fik vi 10 x 10 " eller 3x3 mtr plastik med i tilfælde af atomkrig.
The good old times. o)
God nat

Anklageren

• Gæst
« Svar #73 Dato: Februar 02, 2017, 12:33:05 am »
Godnat

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.8%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
Sv: Kommer ikke i nærheden af sandheden
« Svar #74 Dato: Februar 02, 2017, 11:04:55 am »

Ja - de tyskere - kan s** lave "Hyggespredere", som vil noget :new_russian:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!