Forfatter Emne: Vi tager imod flygtninge uanset religion?  (Læst 1596 gange)

Offline Me

• Hyper medlem
  • Activity:
    25.8%
  • Country: dk
    • Vis profil
Sv: Vi tager imod flygtninge uanset religion?
« Svar #30 Dato: Januar 30, 2017, 11:51:36 pm »
politisk ukorrekt, fandt lige denne video angående dit billede. :smile:

https://www.youtube.com/watch?v=1PbL9H0109M&feature=youtu.be
Altid glad for at hjælpe. :smile:

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #31 Dato: Januar 31, 2017, 12:36:56 am »
politisk ukorrekt, fandt lige denne video angående dit billede. :smile:

https://www.youtube.com/watch?v=1PbL9H0109M&feature=youtu.be

Det er skam en udmærket video, da den jo viser, at Bataclan terrorangrebet var et false flag. Præcist som jeg også hævder. :yes:

Jeg bemærker også, at i videoen ser man samme billede, som jeg postede. Ok, det beviser selvfølgelig ikke 100% at billedet er ægte - men det viser i hvert fald, at mange bruger det billede og at jeg dermed postede det i god tro. For meget tyder på, at mange anser det billede for at være troværdigt, siden så mange bruger det som kilde.
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    97.4%
  • Country: gl
    • Vis profil
« Svar #32 Dato: Januar 31, 2017, 12:43:29 am »
Det er skam en udmærket video, da den jo viser, at Bataclan terrorangrebet var et false flag. Præcist som jeg også hævder. :yes:

Jeg bemærker også, at i videoen ser man samme billede, som jeg postede. Ok, det beviser selvfølgelig ikke 100% at billedet er ægte - men det viser i hvert fald, at mange bruger det billede og at jeg dermed postede det i god tro. For meget tyder på, at mange anser det billede for at være troværdigt, siden så mange bruger det som kilde.

Det er altså så langt ude.

Hvem skulle have formet blodpølen?
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
    • Vis profil
« Svar #33 Dato: Januar 31, 2017, 12:53:25 am »
Det er altså så langt ude.

Hvem skulle have formet blodpølen?

Dem, der stod bag false flag-angrebet. Formentlig (er mit bud) Mossad- eller CIA-agenter. Så har man enten faked blodet (maling, ketchup eller whatever) eller man har virkeligt brugt rigtigt blod og bevidst lavet et mønster som det altseende øje for at sende det okkulte budskab, at Illuminati stod bag.

Lidt i samme stil som når Illuminati-satanisten Marina Abramovic laver sine spirit cooking-performance-kunst-happenings med blod (fra dyr):

Her ses satanisten Marina Abramovic sammen med en anden satanist, nemlig Illuminati-medlemmet Lady Gaga i gang med endnu et satanisk ritual (nej, personen på billedet er ikke død, så det er bare noget de leger. Men stadig skummel og satanisk leg, vil jeg mene, som viser at de begge er satanister og sære oveni bøtten):

Reptiltossen har også lavet en meget kort lille video om dette - hvor det afsløres, at Illuminati stod bag både Charlie Hebdo, Bataclan og 9/11....

Did the Illuminati just admit that they did the Charlie Hebdo attack

https://www.youtube.com/watch?v=Xr531-ivSOY
« Senest Redigeret: Januar 31, 2017, 01:15:55 am af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

doDO

• Gæst
« Svar #34 Dato: Januar 31, 2017, 09:17:40 am »

Retorikkens pris ?.
Den ene unge mand, Mohamed Khadir kunne godt mistænkes for hævn, men det er mere vanskeligt med den andre arresterede, Alexandre Bisonnette.

Nu hvor den ene af disse to anholdte er løsladt, kan man endnu engang blive helt glad for, at der her i landet oftest nedlægges navneforbud i sager, hvor en person er anholdt, mistænkt eller sigtet.

Den ene af de to arresterede

Navneforbud ville være fint med mig, og jeg ved at der findes noget lignede, dog med modifikationer i Canada.
Årsag at jeg lagde navnet ud var Lyjses og OP reaktion at det måtte være Muslimer som kæmper mod hinanden, alt imens det er de højre radikaliserede Trump støtterne som føler sig støttet af retorikken, og forpligtet at hjælpe manden rydde Muslimer ude af vejen.

Faktisk kunne Trump arresteres mener jeg, bare de finder et eller andet lov fra 1928, fint med mig.
Og de kunne den syge Price tage med i faldet, han var rap ude og ligge skylden for overfaldet på Muslimer, og prøvede at forsvare Trumps indrejse forbud på sagen.

Dette får dog heldigt konsekvenser,

Artiklen med navnet sakset fra the National Post

http://news.nationalpost.com/news/canada/quebec-mosque-shooting-suspect-alexandre-bissonnette

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.6%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #35 Dato: Januar 31, 2017, 02:20:05 pm »

Retorikkens pris ?.
Den ene unge mand, Mohamed Khadir kunne godt mistænkes for hævn, men det er mere vanskeligt med den andre arresterede, Alexandre Bisonnette.

Nu hvor den ene af disse to anholdte er løsladt, kan man endnu engang blive helt glad for, at der her i landet oftest nedlægges navneforbud i sager, hvor en person er anholdt, mistænkt eller sigtet.

Navneforbud ville være fint med mig, og jeg ved at der findes noget lignede, dog med modifikationer i Canada.
Årsag at jeg lagde navnet ud var Lyjses og OP reaktion at det måtte være Muslimer som kæmper mod hinanden, alt imens det er de højre radikaliserede Trump støtterne som føler sig støttet af retorikken, og forpligtet at hjælpe manden rydde Muslimer ude af vejen.

Faktisk kunne Trump arresteres mener jeg, bare de finder et eller andet lov fra 1928, fint med mig.
Og de kunne den syge Price tage med i faldet, han var rap ude og ligge skylden for overfaldet på Muslimer, og prøvede at forsvare Trumps indrejse forbud på sagen.

http://news.nationalpost.com/news/canada/quebec-mosque-shooting-suspect-alexandre-bissonnette

Jeg bebrejder ikke dig for at have lagt navnene ud :-)

Ganske vist skal man ikke tro på alt, hvad man læser i pressen, men jeg linker alligevel.

http://montrealgazette.com/news/local-news/quebec-mosque-shooting-suspect-to-appear-in-court-monday-afternoon

Tydeligvis ikke en muslim, der står bag drabene, så mon ikke den næste replik bliver: "Det er ikke terror, men bare en psykisk syg mand."?

I'm a Troll

Offline Trådløse-Anna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Tror på en fremtid uden de bl?s indblanding, :))
    • Vis profil
« Svar #36 Dato: Januar 31, 2017, 03:00:51 pm »
Jepz, de højresnoede skulle jo nødig blive upopulære såå de må hellere stille diagnosen :> psykisk ustabil,

:girl_smile:
<3 <3
Støttemedlem af brovte-banden, :)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    97.4%
    • Vis profil
« Svar #37 Dato: Januar 31, 2017, 03:04:13 pm »
Jepz, de højresnoede skulle jo nødig blive upopulære såå de må hellere stille diagnosen :> psykisk ustabil,

:girl_smile:

- og så tilføje "enlig svale" eller "ensom ulv"  :big_grin:
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

doDO

• Gæst
« Svar #38 Dato: Januar 31, 2017, 03:10:34 pm »

Retorikkens pris ?.

Jeg bebrejder ikke dig for at have lagt navnene ud :-)

Ganske vist skal man ikke tro på alt, hvad man læser i pressen, men jeg linker alligevel.

http://montrealgazette.com/news/local-news/quebec-mosque-shooting-suspect-to-appear-in-court-monday-afternoon

Tydeligvis ikke en muslim, der står bag drabene, så mon ikke den næste replik bliver: "Det er ikke terror, men bare en psykisk syg mand."?

Dit link er god nok, alt hvad der hedder Gazette, er de gode gamle aviser med fysiske reportere.
Pfttt. der slap en par kendte politikere personer nok heldigt, om ikke at være kendt som (også) hans favoritter, jeg kender 3 mere i rækken.

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
    • Vis profil
« Svar #39 Dato: Januar 31, 2017, 07:38:58 pm »
Husk at religion er fup og fidus. Opfundet af magteliten for at spille folk ud imod hinanden. Derfor er alle religioner sådan set sataniske på en eller anden måde. Bare se alle de krige, som religioner har ført med sig. Jesus har da heller ikke eksistreret. Sjovt nok ligger hans fødselsdag TILFÆLDIGVIS lige efter at dagene er begyndt at blive længere (vender jo 21-22 december). Det indikerer at Jesus bare er en metafor for solen. Og kristendommen er i virkeligheden et bedrag og i realiteten blot en solreligion - ligesom alle andre store verdensreligioner....

Du bliver jo næsten helt marxistisk at høre på nu, men nuvel. Jeg tror det er sandsynligt nok at Jesus har fundtes, men hans fødselsdag er helt givet ikke hvad vi tror den er. dagen d. 24/25 december har den tidligere kristendom taget fra Mithras kulten der var populær på samme tid. Den tidlige kristendom havde for vane at overtage tidligere hedenske traditioner som sine egne. Men mener også at mithras var en gud for lys, så din sol-forbindelse har noget på sig, om end ad omveje.

Men kan ikke lade være med at påpege at når du forkaster organiseret religion som falskt, men samtidig tror fuldt og fast på illuminati, har du bare erstattet én usynlig almægtig skabning med en anden.

Det er svært at bevise Illuminati´s eksistens, fordi de netop er så stærke ved at de er hemmelige. Vi har haft whistleblowers, der har hævdet at være tidligere Insiders i Illuminati - men igen er det jo svært at bevise noget, når vi blot har folks ord for noget. Det der overbeviser mig er bl.a. de mange tegn, vi ser på Illuminati´s eksistens. Popstjerner og VIP-personer der laver altseende øje, Pyramidetegn, 666-håndtegn, Baphomet-tegn o.s.v. Bemærk at Illuminati har andre dæknavne. Nogle kalder dem The Cabal, andre kalder dem for Khazar Mafia - og andre igen kalder dem blot for den Luciferiske Elite. Men Illuminati er den mest anvendte betegnelse, så derfor foretrækker jeg at anvende den.

Her bekræfter du at næsten alt kan ses som "bevis" for illuminati. Men samtidig tror jeg ikke du har nogen måder at modbevise dens eksistens på. Hvis man ikke finder beviser er det fordi de er hemmelige, hvis I finder et trekantet potteskår er "illuminati confirmed". Hypotesen er ufalsificerbar.

Og jeg ved ikke med dig, men hvis jeg havde en hemmelig loge der styrede verden, var de sidste jeg ville dele den hemmelighed med fordrukne pop-stjerner:
"Hej Miley Cyrus,
Ja, det er fra Michael fra ondskabens loge igen. Hil Satan og alt det der... Miley, Kan du ikke godt prøve at lade være med at lave vores super hemmelige håndtegn hele tiden? Vi prøver at overtage verden her, og så nytter det ikke at du er så skødesløs med vores planer."

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
    • Vis profil
« Svar #40 Dato: Januar 31, 2017, 10:41:04 pm »
Husk at religion er fup og fidus. Opfundet af magteliten for at spille folk ud imod hinanden. Derfor er alle religioner sådan set sataniske på en eller anden måde. Bare se alle de krige, som religioner har ført med sig. Jesus har da heller ikke eksistreret. Sjovt nok ligger hans fødselsdag TILFÆLDIGVIS lige efter at dagene er begyndt at blive længere (vender jo 21-22 december). Det indikerer at Jesus bare er en metafor for solen. Og kristendommen er i virkeligheden et bedrag og i realiteten blot en solreligion - ligesom alle andre store verdensreligioner....

Du bliver jo næsten helt marxistisk at høre på nu, men nuvel. Jeg tror det er sandsynligt nok at Jesus har fundtes, men hans fødselsdag er helt givet ikke hvad vi tror den er. dagen d. 24/25 december har den tidligere kristendom taget fra Mithras kulten der var populær på samme tid. Den tidlige kristendom havde for vane at overtage tidligere hedenske traditioner som sine egne. Men mener også at mithras var en gud for lys, så din sol-forbindelse har noget på sig, om end ad omveje.

Marxistisk? Så er du da selv marxist, GuBBi. Mener at erindre, at du ej heller anerkender religioner. Men måske husker jeg forkert.

Om Jesus fandtes kan vi selvfølgelig kun gisne om. Jeg gætter på, at hans eksistens enten var et totalt hoax - eller også er hans meritter og evner blevet stærkt overdrevne. Måske har han bare været en venlig samaritaner, som havde storhedsvanvid og kaldte sig Guds søn. :hyper:

Der er selvfølgelig ligklædet i Torino. Men der er jo noget der tyder på, at det kan være et falsum. Så har vi egentlig nogle sikre beviser på Jesu eksistens? Tja, jeg mener ikke at have set dem. Og det er jo dig selv, hr. GuBBi, der altid kræver håndfaste beviser. :yes:

Men kan ikke lade være med at påpege at når du forkaster organiseret religion som falskt, men samtidig tror fuldt og fast på illuminati, har du bare erstattet én usynlig almægtig skabning med en anden.

Tja, tjo, måske, hvem ved....

Men nu er jeg så ikke tilhænger af Illuminati, så det er ikke fordi jeg dyrker dem som sådan. Tværtimod ser jeg dem som en modstander. Og jeg mener da, at vi har mindst lige så mange indikationer på Illuminati´s eksistens som på Jesu ditto (flere faktisk). Ikke desto mindre anerkender du Jesu eksistens, men ej Illuminati´s. Altså når vi ser bort fra det oprindelige Illuminati, som du jo ikke benægter eksisterede, dersom det af alle anses som et historisk faktum.

Det er svært at bevise Illuminati´s eksistens, fordi de netop er så stærke ved at de er hemmelige. Vi har haft whistleblowers, der har hævdet at være tidligere Insiders i Illuminati - men igen er det jo svært at bevise noget, når vi blot har folks ord for noget. Det der overbeviser mig er bl.a. de mange tegn, vi ser på Illuminati´s eksistens. Popstjerner og VIP-personer der laver altseende øje, Pyramidetegn, 666-håndtegn, Baphomet-tegn o.s.v. Bemærk at Illuminati har andre dæknavne. Nogle kalder dem The Cabal, andre kalder dem for Khazar Mafia - og andre igen kalder dem blot for den Luciferiske Elite. Men Illuminati er den mest anvendte betegnelse, så derfor foretrækker jeg at anvende den.

Her bekræfter du at næsten alt kan ses som "bevis" for illuminati. Men samtidig tror jeg ikke du har nogen måder at modbevise dens eksistens på. Hvis man ikke finder beviser er det fordi de er hemmelige, hvis I finder et trekantet potteskår er "illuminati confirmed". Hypotesen er ufalsificerbar.

Tja, diskussionen kører i ring. Du har dit standpunkt, jeg har mit. Og ingen af os har endnu kunnet bevise 100%, at jeg/du har ret/uret. Jeg henholder mig dog til diverse whistleblowers samt okkulte tegn, der tyder på Illuminati´s eksistens. Men problemet er selvfølgelig det sædvanlige. At du har højere krav til bevisførelsen end jeg har. Det er jo også fint nok, hvis du nu var dommer i en retssal. Men når vi nu bare er almindelige mennesker, mener jeg godt, at vi kan sænke kravene lidt. Men så kan du selvfølgelig hævde, at det ikke længere er et spørgsmål om at bevise, men om at tro. Og ja, jeg tror da at Illuminati eksisterer. Jeg er endda ganske overbevist om det. Hvis du ikke tror på det, fair nok med mig. Men jeg mener så, at det vil være svært for dig at gennemskue, når Illuminati begår deres false flag operationer. Dem gennemskuer jeg stort set hver gang. :JC_sneaky:

Og jeg ved ikke med dig, men hvis jeg havde en hemmelig loge der styrede verden, var de sidste jeg ville dele den hemmelighed med fordrukne pop-stjerner:
"Hej Miley Cyrus,
Ja, det er fra Michael fra ondskabens loge igen. Hil Satan og alt det der... Miley, Kan du ikke godt prøve at lade være med at lave vores super hemmelige håndtegn hele tiden? Vi prøver at overtage verden her, og så nytter det ikke at du er så skødesløs med vores planer."

For mig at se giver det nu god mening. Magteliten er psykopater og psykopater elsker at udstille deres trofæer. Så de elsker det der spil med at fortælle sandheden på en okkult og subliminær måde - uden at folk fatter hentydningen. Og desuden ved de jo, at så længe kun såkaldte konspirationstosser som jeg kan gennemskue sammenhængen, så er der ingen fare på færde ved at vise sandheden gennem disse okkulte tegn og symboler.

Et eksempel er Jim Carrey. Et velkendt Illuminati-medlem. HER foregiver han at gøre grin med konspirationstosserne - men i virkeligheden er det jo sandheden han viser, og det ved han udmærket godt selv. Ignoranterne er ikke konspirationstosserne, men de, der griner af hans performance uden at gennemskue, at han i virkeligheden tager pis på de, der ikke forstår at tyde disse okkulte budskaber....

Han viser jo Illuminati-pyramiden og den sataniske tongue of kali (Kali´s tunge). Som begge ER Illuminati-symboler.... :smile1:

Jim Carrey's Secret Hand Signal

https://www.youtube.com/watch?v=eG9i7d8yfKQ

Her ses diverse Illuminati-marionetdukker lave den sataniske tunge. Så dette viser, at det ikke bare er pjat, som Jim Carrey lader som om...

Miley Cyrus laver satanisk håndtegn og Kali´s tunge:

Rihanna laver også satanisk håndtegn og rækker tunge:

Kali er et okkult symbol, som stammer fra det magiske Østen. Og Illuminati er jo også besatte af magi og alt det okkulte:

https://en.wikipedia.org/wiki/Kali
« Senest Redigeret: Januar 31, 2017, 11:04:41 pm af politisk ukorrekt »

Offline Trådløse-Anna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Tror på en fremtid uden de bl?s indblanding, :))
    • Vis profil
« Svar #41 Dato: Januar 31, 2017, 11:21:58 pm »
Jeg tror Jim Carrey tog liidt tis på dette `illuminati´ show, tror du ikke, PU?

Man skal nok ikke lægge for meget i det,  :girl_smile:
<3 <3
Støttemedlem af brovte-banden, :)

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
    • Vis profil
« Svar #42 Dato: Januar 31, 2017, 11:26:38 pm »
Jeg tror Jim Carrey tog liidt tis på dette `illuminati´ show, tror du ikke, PU?

Man skal nok ikke lægge for meget i det,  :girl_smile:

Det er i hvert fald det, som han gerne vil have folk til at TRO. :yes:

Men Jim Carrey kender jo udmærket til, at Illuminati eksisterer, da rigtigt mange fra Hollywood er med i Illuminati. Så naturligvis kender han til dem. Så han ved godt, at det han viser, er sandheden. Og som jeg også har illustreret er pyramide- og tungetegnet okkulte symboler.

Jim Carrey´s kæreste blev formentlig myrdet af Illuminati. Dette mere end antyder numerologien (husk at Illuminati er besatte af numerologi og astrologi):

Jim Carrey's Girlfriend DEAD - Satanic Illuminati Numerology EXPOSED!

https://www.youtube.com/watch?v=PzICh_BB6f0

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    97.4%
    • Vis profil
Det er oven i købet fotograferet :-)
« Svar #43 Dato: Januar 31, 2017, 11:37:43 pm »

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
    • Vis profil
« Svar #44 Dato: Januar 31, 2017, 11:52:59 pm »
Nøj, der bliver jeg søreme nødt til at give Anklageren en like. Flot at han fandt frem til BEVIS´ET for, at Reptilerne NATURLIGVIS var involveret i Bataclan-massakren. :yes: :yes: