Forfatter Emne: Vi tager imod flygtninge uanset religion?  (Læst 1595 gange)

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
Sv: Vi tager imod flygtninge uanset religion?
« Svar #15 Dato: Januar 30, 2017, 06:48:10 pm »
Når du ser tegn på at du har ret, hver gang en eller anden får en flue i øjet, så kan det blive til mange beviser  :blum:

Det handler om at kende tegnene og kunne se dem.

Ser man et altseende øje, så er det næsten altid Illuminati, der står bag. Og den unge mand laver det altseende øje ved at lukke det andet øje. Det er ikke et tilfælde.

Altseende øje ved false flag terrorangrebet i Bataclan, Paris (blodpølen er formet som EYE OF HORUS):

Samme øje sås ved 9/11:

Derfor kan vi godt antage, et Illuminati stod bag både 9/11, terrorangrebet i Paris samt dette terrorangreb mod moskéen i Canada.
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: Januar 30, 2017, 07:23:58 pm »
det altseenede øje har fortsat intet med illuminati at gøre. Det er et religiøst symbol, og illuminati var en organisation stiftet MOD kirkens indflydelse. Illuminati, hvis de eksisterede, ville bruge minervas ugle. Men hvis du leder med samme iver efter ugle-referencer i samtlige medier, over enhver tænkelig nyhed, samt har en ligeså bred definition af hvad en ugle er, jamen så finder du nok også masser af resultater.
Sandheden er vel at der nærmest ikke er noget mønster der ikke ville bekræfte dine konspirationsteorier. Lidt ligesom præsidentvalget.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    97%
  • Country: gl
    • Vis profil
For at vende tilbage til tråden
« Svar #17 Dato: Januar 30, 2017, 07:54:18 pm »
Politiet siger nu, at Alexandre Bissonnette var alene om skyderiet, og den anden anholdte Mohamed Khadir er nu løsladt. Alexandre Bissonnette er indfødt canadier.

Hvis han er religiøs, må han være kristen, for han er i hvert fald ikke muslim.

På Facebook har Alexandre Bissonnette liked Trump, Marine Le Pen, Israel Defense Forces, United With Israel og Parti Québécois of Université Laval som går ind for at løsrive Quebec fra Canada.

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: Januar 30, 2017, 08:33:37 pm »
det altseenede øje har fortsat intet med illuminati at gøre. Det er et religiøst symbol, og illuminati var en organisation stiftet MOD kirkens indflydelse. Illuminati, hvis de eksisterede, ville bruge minervas ugle. Men hvis du leder med samme iver efter ugle-referencer i samtlige medier, over enhver tænkelig nyhed, samt har en ligeså bred definition af hvad en ugle er, jamen så finder du nok også masser af resultater.
Sandheden er vel at der nærmest ikke er noget mønster der ikke ville bekræfte dine konspirationsteorier. Lidt ligesom præsidentvalget.

Problemet er, at du tænker på det oprindelige Illuminati. I dag er Illuminati bestemt en religiøs institution. De er nemlig ledet af Luciferians, altså Lucifer-dyrkerne og for dem er det altseende øje et væsentligt symbol. :yes:

ILLUMINATI LUCIFER (SATAN) STATUE AT ROCKERFELLER CENTER EXPOSED !!! Illuminati Luciferianism

https://www.youtube.com/watch?v=ZY6mylM7TCQ

Hidden In Plain Sight: Top 10 Illuminati Symbols

https://www.youtube.com/watch?v=gL4bw4tcTR0
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    97%
  • Country: gl
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: Januar 30, 2017, 08:39:23 pm »
Har du et link til Illuminatis vedtægter - eller har du selv lavet dem?
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: Januar 30, 2017, 08:44:18 pm »

Problemet er, at du tænker på det oprindelige Illuminati. I dag er Illuminati bestemt en religiøs institution. De er nemlig ledet af Luciferians, altså Lucifer-dyrkerne og for dem er det altseende øje et væsentligt symbol. :yes:

ILLUMINATI LUCIFER (SATAN) STATUE AT ROCKERFELLER CENTER EXPOSED !!! Illuminati Luciferianism

https://www.youtube.com/watch?v=ZY6mylM7TCQ

Hidden In Plain Sight: Top 10 Illuminati Symbols

https://www.youtube.com/watch?v=gL4bw4tcTR0

Vi dykkede ned i det her emne for et par dage siden, og der var dit argument at det måtte være tilfældet at øjet havde noget med illuminati at gøre når nu USA var grundlagt samme år som illuminati. Her:
http://www.din-debat.dk/index.php?topic=5202.msg66391#msg66391

Har du siden fundet andre beviser?

Og desuden: Hvorfor ville satanister bruge et symbol for Gud og treenigheden?

Jeg har faktisk aldrig set nogen succesfuld argumentation for eksistensen af illuminati idag. Må indrømme at det minder mig om at bebrejde ting der bliver væk på nisser. Hver gang noget dårligt sker i verden, bliver samtlige medier skannet for hvad som helst der kunne ligne en trekant, eller et øje eller (to ret almindelige ting, må man sige), og derefter erklæres det hele some illuminatis værk.

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.6%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #21 Dato: Januar 30, 2017, 09:09:55 pm »

Retorikkens pris ?.
Den ene unge mand, Mohamed Khadir kunne godt mistænkes for hævn, men det er mere vanskeligt med den andre arresterede, Alexandre Bisonnette.

Nu hvor den ene af disse to anholdte er løsladt, kan man endnu engang blive helt glad for, at der her i landet oftest nedlægges navneforbud i sager, hvor en person er anholdt, mistænkt eller sigtet.

Den ene af de to arresterede
I'm a Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: Januar 30, 2017, 10:54:58 pm »
Vi dykkede ned i det her emne for et par dage siden, og der var dit argument at det måtte være tilfældet at øjet havde noget med illuminati at gøre når nu USA var grundlagt samme år som illuminati. Her:
http://www.din-debat.dk/index.php?topic=5202.msg66391#msg66391

Har du siden fundet andre beviser?

Jeg kom bort fra den diskussion, fordi den jo sådan set var Off Topic. Måske burde den tages i en ny separat tråd....en dag hvor jeg gider oprette en sådan.

Og desuden: Hvorfor ville satanister bruge et symbol for Gud og treenigheden?

Husk at religion er fup og fidus. Opfundet af magteliten for at spille folk ud imod hinanden. Derfor er alle religioner sådan set sataniske på en eller anden måde. Bare se alle de krige, som religioner har ført med sig. Jesus har da heller ikke eksistreret. Sjovt nok ligger hans fødselsdag TILFÆLDIGVIS lige efter at dagene er begyndt at blive længere (vender jo 21-22 december). Det indikerer at Jesus bare er en metafor for solen. Og kristendommen er i virkeligheden et bedrag og i realiteten blot en solreligion - ligesom alle andre store verdensreligioner....

Jeg har faktisk aldrig set nogen succesfuld argumentation for eksistensen af illuminati idag. Må indrømme at det minder mig om at bebrejde ting der bliver væk på nisser. Hver gang noget dårligt sker i verden, bliver samtlige medier skannet for hvad som helst der kunne ligne en trekant, eller et øje eller (to ret almindelige ting, må man sige), og derefter erklæres det hele some illuminatis værk.

Det er svært at bevise Illuminati´s eksistens, fordi de netop er så stærke ved at de er hemmelige. Vi har haft whistleblowers, der har hævdet at være tidligere Insiders i Illuminati - men igen er det jo svært at bevise noget, når vi blot har folks ord for noget. Det der overbeviser mig er bl.a. de mange tegn, vi ser på Illuminati´s eksistens. Popstjerner og VIP-personer der laver altseende øje, Pyramidetegn, 666-håndtegn, Baphomet-tegn o.s.v. Bemærk at Illuminati har andre dæknavne. Nogle kalder dem The Cabal, andre kalder dem for Khazar Mafia - og andre igen kalder dem blot for den Luciferiske Elite. Men Illuminati er den mest anvendte betegnelse, så derfor foretrækker jeg at anvende den.

Så jeg påstår ikke, at jeg kan bevise Illuminati´s eksistens, men jeg mener bestemt, at jeg kan sandsynliggøre den. Men det vil kræve en ny separat tråd. Og lidt mere tid og overskud end jeg har lige nu. Det er i øvrigt heller ikke mit indtryk, at der er særlig interesse for det emne herinde. Og jeg orker ikke bruge en masse energi på noget, som de fleste herinde alligevel er ligeglade med. Jeg har jo David Icke´s forum til den slags diskussioner. Der er i øvrigt derinde et helt underforum kun dedikeret til Illuminati-diskussioner.

Illuminati gik jo under jorden, da de blev forbudt i sin tid. Men de holdt jo ikke op med at eksistere af den grund. Lidt ligesom Amdi Petersen jo lever endnu og stadig har gang i skumle projekter, selvom han blev tvunget til at gå under jorden. :yes:
« Senest Redigeret: Januar 30, 2017, 10:59:20 pm af politisk ukorrekt »

Offline Me

• Hyper medlem
  • Activity:
    25.8%
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: Januar 30, 2017, 10:57:43 pm »
Altseende øje ved false flag terrorangrebet i Bataclan, Paris (blodpølen er formet som EYE OF HORUS):

Nu er dette billede også et redigeret billede.
Altid glad for at hjælpe. :smile:

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
    • Vis profil
« Svar #24 Dato: Januar 30, 2017, 11:01:32 pm »

Nu er dette billede også et redigeret billede.

Bevis din påstand. Eller også tager jeg det blot som en tilkendegivelse af din egen subjektive mening. :yes:

Offline Me

• Hyper medlem
  • Activity:
    25.8%
    • Vis profil
« Svar #25 Dato: Januar 30, 2017, 11:09:25 pm »

Bevis din påstand.

Kan du bevise at billedet ikke er redigeret? :smile:

Man skal ikke tro på alt man ser på et billede. :smile:

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
    • Vis profil
« Svar #26 Dato: Januar 30, 2017, 11:20:01 pm »

Bevis din påstand.

Kan du bevise at billedet ikke er redigeret? :smile:

Man skal ikke tro på alt man ser på et billede. :smile:

Nu var det dig der udtalte dig skråsikkert med ordene "Nu er dette billede også redigeret". Så derfor er det dig, der må bevise din påstand. :yes:

Men okay, jeg tager så bare din formulering som udtryk for din egen HELT og ALDELES subjektive mening.

Billedet ligger mange steder på nettet, så jeg er overbevist om at det er ægte nok. Men nu var det jo ikke mig der tog det. Så i princippet kan jeg jo ikke bevise, at det ikke er photoshoppet. Men alle billeder kan i princippet være photoshoppet. Også de billeder, de viser i pressen, og som folk stoler blindt på. :smile1:

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    1%
  • Country: bs
    • Vis profil
« Svar #27 Dato: Januar 30, 2017, 11:25:05 pm »
Landbo.. du skulle søge hjælp, det må da ikke være sjovt - at være dig, med alle de sure opstød du lider af .. :bad:

Sure opstød!
Du ser onde muslimer alle steder og hyler op om det.
Når det så viser sig at du, igen, tager fejl, er du tavs som graven.

Mon ikke du er den der har mest brug for at søge hjælp?
Mennesker kræver ytringsfrihed som kompensation for tankefrihed, hvilken de sjældent bruger.

Søren Kierkegaard - 5. maj 1813 – 11. november 1855

Offline Me

• Hyper medlem
  • Activity:
    25.8%
    • Vis profil
« Svar #28 Dato: Januar 30, 2017, 11:26:03 pm »
Men alle billeder kan i princippet være photoshoppet. Også de billeder, de viser i pressen, og som folk stoler blindt på. :smile1:

Ja, man kan ikke stole 100% på at et billede ikke er redigeret i dag, ikke en gang en video. :smile:

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
    • Vis profil
« Svar #29 Dato: Januar 30, 2017, 11:27:41 pm »
Men alle billeder kan i princippet være photoshoppet. Også de billeder, de viser i pressen, og som folk stoler blindt på. :smile1:

Ja, man kan ikke stole 100% på at et billede ikke er redigeret i dag, ikke en gang en video. :smile:

Så langt vil jeg give dig ret. Medmindre man selv har lavet videoen. :big_grin: