Forfatter Emne: "Flygtninge" i arbejde? Ha ha!  (Læst 142 gange)

Offline J. Langgaard-Nielsen (OP)

• Fuld medlem
  • Activity:
    4.4%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • "Stå skal vort fædreland - som fri mænds arv!"
    • Vis profil
"Flygtninge" i arbejde? Ha ha!
« Dato: Januar 25, 2017, 11:50:57 am »
I 2010 havde 6 pct. af migranterne ("flygtningene") et job efter et halvt års ophold i Danmark.
I 2014 var det værre endnu: Under 1 % pct. Og efter et helt år blot steget til 2 pct.

I marts 2016 blev der indgået en ny stor aftale med 'arbejdsmarkedets parter', som det vist hedder, for at bringe migranter i arbejde.

Store ord og fedt flæsk. Efter et halvt år var 157 personer bragt i arbejde. Ud af tusinder af migranter.

Mainstreammedierne skriver op og ned ad stolper, når de fra tid til anden hører om 1 stk. "flygtning" i arbejde.
Én person! Dét er falske nyheder, fordi man forsøger at bilde os ind, at hu-hej hvor det går nu!

http://denkorteavis.dk/2017/endnu-en-ordning-der-skulle-bringe-migranter-i-job-er-en-fiasko-langt-de-fleste-migranter-forsorges-af-danskere/
"Gud giv dig Fremtid, som Han gav dig Minder. Dig elsker jeg - Danmark mit Fædreland!"

Offline J. Langgaard-Nielsen (OP)

• Fuld medlem
  • Activity:
    4.4%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • "Stå skal vort fædreland - som fri mænds arv!"
    • Vis profil
Sv: "Flygtninge" i arbejde? Ha ha!
« Svar #1 Dato: Januar 25, 2017, 12:23:02 pm »
Kritiske spørgsmål:
Citér
Har du overset at Den Korte Avis selv opfinder information og "nyheder"?

Ja, det har jeg da rigtig nok, da det er løgn. Avisen beskyldes for det, bl.a. af det såkaldte 'brovte-klientel' på denne debatside, det er noget andet. Hvad I mener om DKA interesserer mig lige så meget som at sidde og se maling tørre.

Citér
De fleste flygtninge har efter et års ophold ikke fået opholds tilladelse og må derfor ikke indgå på arbejdsmarkedet.

Pjat. Der er lavet kommuneaftaler med kommuner, hvor man decideret ville have dem i arbejde 'fra dag 1', som det hed.
Krumtappen i den nyeste arbejdsmarkedsaftale, jeg nævnte, er 'IGU', som skulle kombinere et arbejde med undervisning og en præmie til arbejdsgiveren.

Der er et eller andet ved dine mange indlæg dags dato, der har fået mig til at tænke, om du skulle være en slags 'Tiger II' ? I så fald skal vi ikke kommunikere. 
"Gud giv dig Fremtid, som Han gav dig Minder. Dig elsker jeg - Danmark mit Fædreland!"