Forfatter Emne: Profilflipperne  (Læst 1763 gange)

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Profilflipperne
« Dato: Januar 19, 2017, 10:43:40 am »
I alle de riger og lande,
hvorhen jeg i verden fo'r,
jeg fægted med åben pande
for, hvad jeg for alvor tror.

Vi kan med det samme slå fast, at sangen ikke handler om profilflipperne.

Sagen har sorteret højrefløjserne i mennesker med en dårlig moral, og i mennesker med en god moral.

Højrefløjsere med en dårlig moral:
Den Behårede Hævner
DerRudi
Lyjse
Politisk ukorrekt
Sharia
Åse Dane
ak31

Højrefløjsere med en god moral:
Anti-rød
Debatsvinet
Desdicardo
El-Nino
Landboen
Phil
PU
Torsten Bonfils
Tørresnoren
Ussenterprise

Har jeg glemt nogen?
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

politisk ukorrekt

• Gæst
Sv: Profilflipperne
« Svar #1 Dato: Januar 19, 2017, 11:03:12 am »
Det er jo fair nok, at du laver din liste, når vi andre også har lavet vores.

Blot vil jeg påpege, at jeg ikke føler mig truffet. Du siger selv, at som man råber i skoven, får man svar. Grunden til at jeg er gået efter dig på det sidste, er at jeg synes du har opført dig dårligt her på debatten. Ellers havde jeg da nok lade dig være i fred. ÉN ting er, at jeg stadig mistænker dig for at være Tigermanden. Nuvel, der kan godt være en lillebitte tvivl, som kunne komme dig til gode, selvom jeg bestemt mener, at indicierne peger klart i den retning. Næh, det største problem, jeg har med dig, er at jeg synes du er ret nedladende overfor andre debattører og kalder dem dumme, lav-iq o.s.v., hvis de går lidt til dig. Og netop din aggressive fremfærd har for mig blot forstærket mistanken om, at du nok føler dig truffet over Tigermands-anklagerne.

F.eks. bemærkede jeg, at da jeg gik et skridt tilbage igen og skrev, at jeg nu nok ville give dig en chance for at modbevise mistanken og derfor ville lade tvivlen komme dig til gode (for tanken strejfede da mig, at vi måske var gået for hårdt til dig), så begyndte du bare at hakke endnu mere på mig og blive endnu mere aggressiv. DER mistede jeg altså lysten til at spille flink, og så skruede jeg bissen på. Synes din stil ofte er for arrogant og nedladende. Hvor tit har du ikke skrevet noget i retning af "hvad er det du ikke forstår ved...?". Og den talen-ned-til-folk har du kørt altid, hvis de er uenige med dig. Ligesom du også kalder debattørere for useriøse, hvis de har andre holdninger end dig. Jeg mener jo ikke, at jeg er useriøs, fordi jeg tør tage alternative emner op som aliens og Illuminati. Så bryder mig ikke om at blive stemplet, blot fordi jeg tænker lidt udenfor boksen.

Sååååå Anklager, du er selv ude om, at folk går til dig. Du kan jo starte med at tale pænt til andre og være lidt ydmyg. Personligt handler det for mig ikke så meget om, du er Tigermanden eller ej. Men mere om din facon og attitude. Du taler til folk som om du var en bedrevidende skolemester. Og folk gider ikke tales ned til. I øvrigt ville det ikke overraske mig, hvis du i dit virkelige liv faktisk ER eller HAR været skolelærer. For din facon minder præcist om en lidt bedrevidende skolelærers - den type havde jeg også i skolen i sin tid. En, som altid hævder at vide bedre og ikke vil høre på modargumenter. Og én som taler ned til "børnene", fordi han føler han er højt hævet over dem rent intellektuelt og vidensmæssigt.

« Senest Redigeret: Januar 19, 2017, 11:35:00 am af politisk ukorrekt »

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Januar 19, 2017, 11:48:40 am »
Jeg har ikke lavet en liste over dem, der har behandlet mig dårligt.

Jeg har lavet en liste over dem, der ikke fægter med åben pande.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    53.4%
  • Country: 00
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Januar 19, 2017, 12:31:23 pm »
Hvor placeres jeg?

Og de gifte koner jeg gerne hiver på huggeblokke?

Jeg havde en på huggeblokken engang. Det foregik på bordet og for ordentligt at kunne hugge tog jeg et fast tag i hendes hofter. Hvad ingen af os bemærkede, var at mine klør fem gav lidt blå mærker senere. De blå mærker bemærkede hendes mand og så var der selvfølgelig løjer. Jeg gad vide hvilken bortforklaring hun gav?

Men er det moralsk?
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Sharia

• Gæst
Har jeg glemt nogen?
« Svar #4 Dato: Januar 19, 2017, 12:41:06 pm »
I alle de riger og lande,
hvorhen jeg i verden fo'r,
jeg fægted med åben pande
for, hvad jeg for alvor tror.

Vi kan med det samme slå fast, at sangen ikke handler om profilflipperne.

Sagen har sorteret højrefløjserne i mennesker med en dårlig moral, og i mennesker med en god moral.

Højrefløjsere med en dårlig moral:
Den Behårede Hævner
DerRudi
Lyjse
Politisk ukorrekt
Sharia
Åse Dane
ak31

Højrefløjsere med en god moral:
Anti-rød
Debatsvinet
Desdicardo
El-Nino
Landboen
Phil
PU
Torsten Bonfils
Tørresnoren
Ussenterprise

Har jeg glemt nogen?

Dem der kan gennenskue dit bavl er dem med dårlig moral?

Hvad med at lette røven, og besøg Nørrebro med en kalot kl. 3.25?

Det tør du ej, da nazislam vil halalslagte dig på stedet

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Januar 19, 2017, 12:42:53 pm »
Hvor placeres jeg?

Og de gifte koner jeg gerne hiver på huggeblokke?

Jeg havde en på huggeblokken engang. Det foregik på bordet og for ordentligt at kunne hugge tog jeg et fast tag i hendes hofter. Hvad ingen af os bemærkede, var at mine klør fem gav lidt blå mærker senere. De blå mærker bemærkede hendes mand og så var der selvfølgelig løjer. Jeg gad vide hvilken bortforklaring hun gav?

Men er det moralsk?

Der er kun højrefløjsere på min liste - så du er på en anden liste.

Hvis hun kunne lide det, så kan det godt være moralsk  :smile1:

Det er ikke alle, som har en gammelkristen moral.

Offline ak31

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.2%
  • Tigermanden der døde
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Januar 19, 2017, 12:52:10 pm »
Jeg har ikke lavet en liste over dem, der har behandlet mig dårligt.

Jeg har lavet en liste over dem, der ikke fægter med åben pande.

Er du sikker på at du selv har en høj moral.
Du er ekspert i at kalde folk mange grimme ting.
Dit ego er stort at du vil have ret i alting.
Jeg synes at det var pudsigt, at Anklageren og Tigermanden skrev i samme profil.
« Senest Redigeret: Januar 19, 2017, 12:55:22 pm af ak31 »
Tigermanden nu igen i fuld kamplyst

Smil, og verden smiler igen.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Hvis alt andet glipper - så før krigen over i fjendens lejr
« Svar #7 Dato: Januar 19, 2017, 01:06:53 pm »

Du mener altså, at hvis min moral ikke er god - behøver du heller ikke at have en god moral.

Det er nok den holdning, der har ført til resultatet.

Offline ak31

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.2%
  • Tigermanden der døde
    • Vis profil
Sv: Hvis alt andet glipper - så før krigen over i fjendens lejr
« Svar #8 Dato: Januar 19, 2017, 01:24:12 pm »

Du mener altså, at hvis min moral ikke er god - behøver du heller ikke at have en god moral.

Det er nok den holdning, der har ført til resultatet.

Det ses tydeligt, at du altid vil have ret uanset hvad.
Tigermanden nu igen i fuld kamplyst

Smil, og verden smiler igen.

Offline Evalu

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.8%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Januar 19, 2017, 01:24:51 pm »
Jeg kan ikke forstå, hvordan deltagelse på et debatforum kan opfattes som en form for holdsport.

Hvis man vil debattere er det vel for at bidrage med en personlig mening om et emne.

Der vil naturligvis altid være debattører, hvis holdninger man generelt sympatiserer mere med end andre; men jeg kan sagtens respektere en debattør med modsatrettede holdninger, hvis disse fremføres velargumenteret i en ordentlig tone - og gerne garneret med humor.

Den nuværende skyttegravskrig, hvor man "skyder" mod grupperinger - hvad enten de er indbildte eller selvbestaltede - har ingen berettigelse  udover underholdningsværdien.

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #10 Dato: Januar 19, 2017, 01:31:24 pm »
Mit problem med Anklageren er mest hans facon - og om han er tigeren eller ej er her sekundært. At han aldrig vil indrømme, når han tager fejl og altid snakker til folk, som om de var fatsvage børn (overlærerkomplekset - jeg tror at han engang var folkeskolelærer, fordi jeg har mødt mange af disse og ved, at det er et typisk folkeskolelærerkompleks, at disse ofte ender med at blive folk, der taler ned til folk. Fordi det er de jo vant til fra jobbet). Desuden siger valget af profilnavn en del. ANKLAGEREN. En person, der vælger et sådant nick, må være én der godt kan lide at anklage folk. Altså tale ned til dem, være efter dem, se på dem oppefra og ned. Det skal der ingen psykologiuddannelse til for at gennemskue.

At han så - tror jeg - er tigermanden, er en skærpende omstændighed, men i det mindste anerkender jeg, at tigermanden har en vis humor og har været god til at tage pis på folk. Dog vil jeg stadig sige, at manden bag Tigermanden - uanset om det er Anklageren eller ej - burde stoppe mens legen er god. Hvad den ikke er længere. Og fortsættter man legen, når den ikke er god mere, så mener jeg at man HAR psykopatiske tendenser...fordi det viser mangel på empati og fingerspidsfornemmelse overfor andre mennesker.

« Senest Redigeret: Januar 19, 2017, 01:34:07 pm af politisk ukorrekt »

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #11 Dato: Januar 19, 2017, 01:45:28 pm »
Jeg kan ikke forstå, hvordan deltagelse på et debatforum kan opfattes som en form for holdsport.

Hvis man vil debattere er det vel for at bidrage med en personlig mening om et emne.

Der vil naturligvis altid være debattører, hvis holdninger man generelt sympatiserer mere med end andre; men jeg kan sagtens respektere en debattør med modsatrettede holdninger, hvis disse fremføres velargumenteret i en ordentlig tone - og gerne garneret med humor.

Den nuværende skyttegravskrig, hvor man "skyder" mod grupperinger - hvad enten de er indbildte eller selvbestaltede - har ingen berettigelse  udover underholdningsværdien.

Jeg er nu også ligeglad med, om folk er fra højrefløjen eller venstrefløjen. For mig at se handler det mere om tonen og respekten for andre. Jeg kan generelt ikke lide, når folk taler ned til folk, er intimiderende, let truende eller aggressive.

Hvad angår mig selv, tja, så medgiver jeg gerne, at jeg på det sidste har deltaget i en del personfnidder og at jeg et par gange har ytret mig meget kontant og ikke særligt venligt. Men det skyldes, at hvis man provokerer mig, så siger jeg altså fra. Og jeg har altså født mig provokeret af et par stykker herinde derfor har jeg følt et behov for at sige fra offentligt overfor disse. Det er nu ikke fordi, jeg som sådan tænder på alt dette personfnidder. Helst var jeg det gerne foruden. Blot mener jeg ikke, at man skal finde sig i at blive trampet på.

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    10%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: Januar 19, 2017, 01:48:58 pm »

Enig!

Men de seneste dages lister er vel blot en reaktion på listen over stalkere og trolle i modsætning til de virkelig seriøse debattører, der blev lanceret forleden dag.

Sjovt nok er alle, der enten er politisk uenige med ophavsmanden eller blot ikke anser ham for at være en Guds gave til ethvert debatforum, nomineret som stalkere og trolle. Dig selv inklusive i øvrigt ;-)
Det er jo til at dø af grin over  :ROFL:
I'm a Troll

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.6%
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: Januar 19, 2017, 01:49:12 pm »

At han så - tror jeg - er tigermanden, er en skærpende omstændighed, men i det mindste anerkender jeg, at tigermanden har en vis humor og har været god til at tage pis på folk. Dog vil jeg stadig sige, at manden bag Tigermanden - uanset om det er Anklageren eller ej - burde stoppe mens legen er god. Hvad den ikke er længere. Og fortsættter man legen, når den ikke er god mere, så mener jeg at man HAR psykopatiske tendenser...fordi det viser mangel på empati og fingerspidsfornemmelse overfor andre mennesker.

- ja, der er sgu nok at se til - hva' Øgle-Bob....?  :hyper:

Tænk, du kunne ha' sparet dig selv for i omegnen af 150 indlæg - hvis nu vi bare allesammen havde været 'Ieet'...!

- nå, men let er det jo ikke altid... :ohmy:

Meen, du skal NOK komme til bunds i hele denne spegede sag... - bare gå til den...!

- husk:

'Intet er umuligt for dén der bærer viljen i hjertet..!'  :heart2:
'Uanset hvor mørkt livet til tider kan se ud, så husk at der altid er lys i køleskabet'....

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Politisk ukorrekt
« Svar #14 Dato: Januar 19, 2017, 02:12:27 pm »
Der er nogen af dem på listen over højrefløjsere med en god moral, som har angrebet mig allermest.

Jeg opfatter dig som en person, det har de samme grundholdninger som dine forældre.

Af en eller anden grund har du meget imod det. Dine forældre har måske været for kontrollerende, da du var teenager, og skulle frigøre dig.

Derfor har du "udviklet" en teori om Illuminati, så du kunne beholde de samme grundholdninger som dine forældre har, uden at du ligner dem.

Lidt ligesom drengen, der opfinder en usynlig ven.

Det har præget din moral.