Forfatter Emne: Mystiske flydende byer over Kina. Hvad er det?  (Læst 332 gange)

Offline politisk ukorrekt (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.4%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
Mystiske flydende byer over Kina. Hvad er det?
« Dato: Januar 19, 2017, 12:57:34 am »
Endnu engang er en af de mystiske såkaldt FLOATING CITIES blevet set over Kina. Det handler om, at folk har iagttaget noget, der ligner skyscrapere eller storbyer hænge oppe på himlen. Se bare her:

Floating "Ghost City" Appears AGAIN Over China Skies? 1/18/17

https://www.youtube.com/watch?v=aU_bLqWyqtc

Det er ikke første gang det er sket. Her et billede fra en tidligere lignende episode over Kina...

Hvad kan dette være?

Nogle bud fra min side kunne være....

1. Et fatamorgana. Altså et synsbedrag.
2. Bare meget mystiske og usædvanlige skyformationer.
3. Projekt Blue Beam (hvor regeringen forsøger at skabe hologrammer på himlen, evt. som forberedelse til en fake alien invasion).
4. Et glimt fra en anden dimension? Måske kan det ske, at dimensioner og universer overlapper hinanden. Er der tale om en storby fra et parallelt univers, som kommer til syne gennem et slags hul mellem dimensionerne? Altså simpelthen gennem en portal til en anden dimension...
5. Himlen? Altså deroppe hvor ham dersens Gud bor og hvor folk siges at komme op, når de går bort fra denne verden.

Umiddelbart tror jeg mest på 3´eren eller 4´eren. Det er velkendt, at der ER noget, som hedder Project Blue Beam, hvor regeringer forsøger at skabe hologrammer på himlen - f.eks. fake ufo´er o.s.v. Men der kan også være tale om 4´eren. Altså at et parallelt univers kommer til syne. Dette kan skyldes, at Illuminati nede i CERN i Schweiz eksperimenterer med at få adgang til parallele universer. Måske HAR de fået adgang til disse og det er så det, der kommer til syne over f.eks. Kina.

Naturligvis har eksperterne også deres forklaring. Den ses her (den er jeg dog lidt skeptisk overfor, da jeg netop IKKE synes at kunne se lignende bygninger på jorden i de byer, hvor disse syn er blevet set):

« Senest Redigeret: Januar 19, 2017, 01:08:19 am af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.8%
    • Vis profil
Sv: Mystiske flydende byer over Kina. Hvad er det?
« Svar #1 Dato: Januar 19, 2017, 01:21:12 am »
6. Videoen er fake.

Offline Me

• Hyper medlem
  • Activity:
    24.6%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Januar 19, 2017, 01:42:01 am »
Der er ingen mystik i fenomenet.

https://www.youtube.com/watch?v=pnshtR1FT7g
Altid glad for at hjælpe. :smile:

Offline politisk ukorrekt (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.4%
  • Køn: Mand
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Januar 19, 2017, 01:59:04 am »
Der er ingen mystik i fenomenet.

https://www.youtube.com/watch?v=pnshtR1FT7g

Måske. Men for at en sådan by bliver synlig på himlen, kræves der jo, så vidt jeg kan se det, stadig, at en sådan by eller lignende bygninger, findes i nærheden. Om dette er tilfældet de steder i Kina, hvor fænomenet er blevet iagttaget, er jeg ikke helt klar over. Men umiddelbart kan man på videoen ikke se lignende høje skyskrapere i nærheden.

Så selvom forklaringen i dit link virker meningsfuld, er jeg ikke helt sikker på, at jeg køber den.

6. Videoen er fake.

Tænkte jeg også. Men det lader til at mange vidner så det, så tvivler lidt...
« Senest Redigeret: Januar 19, 2017, 02:01:06 am af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.