Forfatter Emne: Oversigt over Tigerklagerens profiler  (Læst 4504 gange)

Offline Den Skaldede Hævner! (OP)

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
    • Vis profil
Oversigt over Tigerklagerens profiler
« Dato: Januar 17, 2017, 11:39:33 pm »
Ja, man kunne vel næsten forvente det: Nu, hvor Tigerklageren er blevet afsløret oversvømmer han forummet med nye trollprofiler i et væk for at ødelægge forummet helt. Han er syg i hovedet.

Lad os få en oversigt over hans/hendes profiler her, så vi ved hvem vi ikke skal svare. Husk, tavshed er det eneste der kan få trollen til at forlade forummet.

Så lad for guds skyld være med at svare:
Anklageren, Tigermanden, Albert, Germania Magna, Mauser, 12qvv, Den Behårede Hævner.

Skriv navnene på hans nye troll-profiler efterhånden som de dukker op, i denne tråd. Så ved vi alle hele tiden, hvem det er, vi ikke skal svare.
Bevis for at Anklageren er den samme som Tigermanden:

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=5128.0

politisk ukorrekt

• Gæst
Sv: Oversigt over Tigerklagerens profiler
« Svar #1 Dato: Januar 17, 2017, 11:42:34 pm »
Er enig i 3-4 af de profiler, du opremser, men ikke i de sidste.

12qvv og Den Behårede Hævner er ieet. Og det er ikke mit indtryk, at ieet er den samme som tigermanden. Selvom ieet dog også er lidt trollet. Men tror ikke på, at han er tigermanden.

Ieet har bare en tendens til at oprette en ny profil hver dag og så driller han folk ved at tage et nick, der ligner andre brugeres. F.eks. 12qvv (i stedet for 12qw) eller Den Behårede Hævner ( i stedet for Den Skaldede Hævner).

Men jeg kan selvfølgelig tage fejl. Dette er blot min opfattelse af tingene.

Hvis ieet er tigermanden, kan Anklageren i hvert fald ikke være det, da jeg er 99% sikker på, at ieet ikke er Anklageren. Eller? Det eneste de har til fælles er, at de begge er ret venstreorienterede. :yes:
« Senest Redigeret: Januar 17, 2017, 11:47:40 pm af politisk ukorrekt »

Åse Dane

• Gæst
« Svar #2 Dato: Januar 18, 2017, 10:43:03 am »
Den Skaldede Hævner!:
Citér
Ja, man kunne vel næsten forvente det: Nu, hvor Tigerklageren er blevet afsløret oversvømmer han forummet med nye trollprofiler i et væk for at ødelægge forummet helt. Han er syg i hovedet.

110 % enig! Ingen burde være i tvivl. Og du har bestemt ret i, at den iskolde skulder/tavshed er det eneste, der virker.   

Offline J. Langgaard-Nielsen

• Senior medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • "Dig elsker jeg - Danmark mit Fædreland!"
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Januar 18, 2017, 11:44:32 am »
Den Skaldede Hævner!
Citér
Skriv navnene på hans nye troll-profiler efterhånden som de dukker op, i denne tråd. Så ved vi alle hele tiden, hvem det er, vi ikke skal svare.

Der er lige kommet en ny til: DerRandi. (Hvis han kunne tysk, ville det da vist have heddet 'Die Randi' ?)

Den syge idiot kan naturligvis ikke svare noget begavet til Der Rudis stærke oplæg om "Egohumanisterne" (han bør også føle sig ekstremt truffet!), og vælger så det sædvanlige - at lave endnu en profil som ikke kommenterer bogen, kun manden (forfatteren) og dennes parti-tilhørsforhold: Tigerklager CLASSIC.
Profilen Carlo: "Skulle voldtægt ikke være straffrit for samfundets vel?" (Din-debat.dk 24/2 2016.)
Det er Carlos slags, jeg vil have buret inde. J. Langgaard-Nielsen.

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #4 Dato: Januar 18, 2017, 11:51:38 am »
Den Skaldede Hævner!
Citér

Der er lige kommet en ny til: DerRandi. (Hvis han kunne tysk, ville det da vist have heddet 'Die Randi' ?)

Den syge idiot kan naturligvis ikke svare noget begavet til Der Rudis stærke oplæg om "Egohumanisterne" (han bør også føle sig ekstremt truffet!), og vælger så det sædvanlige - at lave endnu en profil som ikke kommenterer bogen, kun manden (forfatteren) og dennes parti-tilhørsforhold: Tigerklager CLASSIC.

DerRandi = Ieet. Nemt genkendelig. Jævnfør den forklaring jeg gav længere oppe. Ieet efterligner folks profilnavne uden dog at foregive at være dem direkte (DerRandi hedder den, fordi det er en efterligning af DerRudi´s profilnavn). Hans behov for at oprette en ny profil hver dag, har jeg dog ikke helt forstået. Det virker underligt paranoidt.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    49.8%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Januar 18, 2017, 12:03:18 pm »
Den Skaldede Hævner!:
Citér

110 % enig! Ingen burde være i tvivl. Og du har bestemt ret i, at den iskolde skulder/tavshed er det eneste, der virker.

Har du nu også meldt dig på holdet af konspirationstosser? Man må sige at "politisk ukorrekt" havde virkeligt held med sin bait. Hele forummet handler ikke om stort andet i disse dage. Ingen debat uden at hver eneste forpulede tråd handler om hvem der er hvem.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #6 Dato: Januar 18, 2017, 12:07:46 pm »

Har du nu også meldt dig på holdet af konspirationstosser? Man må sige at "politisk ukorrekt" havde virkeligt held med sin bait. Hele forummet handler ikke om stort andet i disse dage. Ingen debat uden at hver eneste forpulede tråd handler om hvem der er hvem.

For det første, så var det nu ikke mig, der afslørede Tigerklageren. Men derimod Lyjse og Tørresnorren. Så alt det her er altså IKKE startet på grund af mit såkaldte bait....

For det andet, tja, så vil venstrefløjen vel bare ikke have disse ting frem, af åbenlyse grunde. Så kalder I det konspirationstosseri. :blum:

Det er i øvrigt bl.a. sådan, at jeg kan gennemskue, om en konspirationsteori er sand eller ej. Når der dukker en hel hær af debunkere op og kalder en teori for tosset, så ved jeg, at der nu nok er noget om snakken. For så er det fordi de føler sig truffet og i desperation forsøger at miskreditere de, som har gennemskuet sammenhængen. :yes:

Jo mere desperat en debunker bliver, jo mere ved jeg, at jeg har fat i den lange ende. :big_grin: - I dette tilfælde, når Anklageren, Tigermanden, Homofaber og Carlo i meget desperate, vrede, aggressive vendinger snakker udenom her, så tror jeg, at det er fordi de føler sig truffet og kan mærke jorden brænde under dem....
« Senest Redigeret: Januar 18, 2017, 12:20:17 pm af politisk ukorrekt »

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    13.2%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Januar 18, 2017, 12:24:46 pm »
Carlo

Citér
Hele forummet handler ikke om stort andet i disse dage. Ingen debat uden at hver eneste forpulede tråd handler om hvem der er hvem.

Og det kunne have været undgået, hvis Tigerklageren havde gået til bekendelse, og lagt en undskyldning !!!

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    49.8%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Januar 18, 2017, 12:45:03 pm »
Carlo

Citér
Hele forummet handler ikke om stort andet i disse dage. Ingen debat uden at hver eneste forpulede tråd handler om hvem der er hvem.

Og det kunne have været undgået, hvis Tigerklageren havde gået til bekendelse, og lagt en undskyldning !!!

Har du også meldt dig ind i tosseklubben? På med sølvpapirshatten.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline Desdicardo

• Senior medlem
  • Activity:
    2%
  • Livet kan være godt.
    • Vis profil
Et direkte spørgsmål.
« Svar #9 Dato: Januar 18, 2017, 12:58:22 pm »

Har du også meldt dig ind i tosseklubben? På med sølvpapirshatten.

Har du en eller anden form for delagtighed i alt dette siden du prøver at nedtone det?
« Senest Redigeret: Januar 18, 2017, 01:01:44 pm af Desdicardo »
Intet er sikkert her i livet udover døden,

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #10 Dato: Januar 18, 2017, 01:02:43 pm »
Klassisk desperat undvigelsestaktik, fordi man føler sig truffet, når man begynder at spille sølvpapirshatkortet. Det har jeg været udsat for mange gange af debunkers på diverse fora, når jeg kom for tæt på sandheden....

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #11 Dato: Januar 18, 2017, 02:11:06 pm »
Sølvpapir-hatten bliver "brugt" fordi du nu i adskillige tråde har ignoreret samtlige ting som viser det modsatte af det du påstår.

Klassisk forsøg på afvigelsesmanøvre, for at aflede diskussionen fra emnet.

Tiger-banden består, som jeg ser det, af...(siger ikke samme person står bag alle fire profiler, men blot at disse tydeligvis holder sammen og derfor kan anses som en fasttømret enhed, uanset om der er 1, 2 eller 3 personer bag disse profiler):

Anklageren
Tigermanden
Carlo
Homofaber

Så har vi et par heppere, som ikke direkte er med i tigerbanden, men dog støtter den:

Trådløse-Anna (optræder som cheerleader, uden selv at deltage med decideret politiske argumenter. Hun dukker altid op og slår naivt ud med armene, hver gang tigerbanden har brug for moralsk støtte)
Ieet (er sikkert helt sin egen, men støtter, om ikke andet så af rent ideologiske og politiske grunde, tigerbanden - uden nødvendigvis at være en del af den).
« Senest Redigeret: Januar 18, 2017, 02:12:58 pm af politisk ukorrekt »

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    49.8%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: Januar 18, 2017, 03:24:02 pm »

Og hvad er så emnet?

Citér
Anklageren
Tigermanden
Carlo
Homofaber

Så har vi et par heppere, som ikke direkte er med i tigerbanden, men dog støtter den:

Trådløse-Anna

Det er listen over rationelle debattører, der ikke er røget på "Politisk ukorrekt"s bait.
« Senest Redigeret: Januar 18, 2017, 03:26:38 pm af Carlo »

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    13.2%
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: Januar 18, 2017, 03:44:54 pm »
Carlo

Citér
Har du også meldt dig ind i tosseklubben?

Næ.. men jeg har tænkt på, at "melde mig ud"  ( jeg vidste ikke jeg var medlem ) - jeg føler virkelig, man spilder sin tid på denne debat, efter det er gået op for mig, at vi har en sindsyg person /er, der optræder i forskellige profiler.

Kan man ikke debattere uden hjælp af den slags svindelnumre, er det ikke seriøst, så er det spild af andres tid.

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #14 Dato: Januar 18, 2017, 04:09:29 pm »

Og hvad er så emnet?

Listen over Tigerklagerens profiler samt brovte-bandens ditto.

Citér
Anklageren
Tigermanden
Carlo
Homofaber

Trådløse-Anna

Det er listen over rationelle debattører, der ikke er røget på "Politisk ukorrekt"s bait.

Jeg noterer mig, at du vedkender dig Tigermandens medlemskab af jeres lille eksklusive forening. :yes: