......Og fortsættter man legen, når den ikke er god mere, så mener jeg at man HAR psykopatiske tendenser...fordi det viser mangel på empati og fingerspidsfornemmelse overfor andre mennesker.
Der er nogen af dem på listen over højrefløjsere med en god moral, som har angrebet mig allermest.Jeg opfatter dig som en person, det har de samme grundholdninger som dine forældre.
Af en eller anden grund har du meget imod det. Dine forældre har måske været for kontrollerende, da du var teenager, og skulle frigøre dig.
Derfor har du "udviklet" en teori om Illuminati, så du kunne beholde de samme grundholdninger som dine forældre har, uden at du ligner dem.
Lidt ligesom drengen, der opfinder en usynlig ven.Det har præget din moral.
- ja, der er sgu nok at se til - hva' Øgle-Bob....? Tænk, du kunne ha' sparet dig selv for i omegnen af 150 indlæg - hvis nu vi bare allesammen havde været 'Ieet'...!- nå, men så let er det jo ikke altid... Meen, du skal NOK komme til bunds i hele denne spegede sag... - bare gå til den...!- husk:'Intet er umuligt for dén der bærer viljen i hjertet..!'
Hvis jeg har ret, så holder du med den samme kandidat til det amerikanske valg, som dine forældre holder med osv.I kan godt have helt forskellige forklaringer på, hvorfor I holder med kandidaten.
I går skrev du, at mine forældre stemmer ALTID Venstre eller Konservative og det er fuldstændigt lige meget, hvordan den politiske debat forløber.http://www.din-debat.dk/index.php?topic=5178.msg65773#msg65773
Så har I jo den samme grundholdning.
Du bliver heller aldrig rød, fordi det er i modstrid med din grundholdning.
I alle de riger og lande,hvorhen jeg i verden fo'r,jeg fægted med åben pandefor, hvad jeg for alvor tror.Vi kan med det samme slå fast, at sangen ikke handler om profilflipperne.Sagen har sorteret højrefløjserne i mennesker med en dårlig moral, og i mennesker med en god moral.Højrefløjsere med en dårlig moral:Den Behårede HævnerDerRudiLyjsePolitisk ukorrekt ShariaÅse Daneak31 Højrefløjsere med en god moral:Anti-rødDebatsvinetDesdicardoEl-NinoLandboenPhilPUTorsten BonfilsTørresnorenUssenterpriseHar jeg glemt nogen?
Hvordan afgør man hvem der er højreorienteret, og hvem der er venstreorienteret ?Hvad er jeg, anti-rød ?