Forfatter Emne: Jeg skabte Tigermanden, men "Tigermanden" tog over.  (Læst 1566 gange)

Offline PU (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
Jeg skabte Tigermanden, men "Tigermanden" tog over.
« Dato: Januar 17, 2017, 05:56:15 pm »
Det her er kun fiktion, og en del af min absurde humor, jeg vil lade tankerne ryge via keyboard, tilsidst vil der blive redigeret efter en tænkepause:
-----------------------------------------------

Jeg oprettede for længe siden profilen Tigermanden, for at udstille den absurde venstrefløjs hykleri, men kun på en så absurd måde at alle kunne se at det var for sjov og tydeligvis en venlig troll.

Hvad der dog kom som en overraskelse, var at folk på den islamkritiske fløj, vitterlig troede at Tigermanden var en ægte profil, og blev meget hadsk, det var her jeg opdagede X.

Brugernavnet på X husker jeg desværre ikke, men jeg skrev med ham med min PU profil. X virkede tilsyneladende ikke interesseret i politik, men han fortalte mig en masse ideer til hvad Tigermanden skulle poste. Jeg var uenig, jeg mente ikke X's forslag var særligt sjove eller humoristiske. Derefter sluttede vores ordveksling.

Derefter gik der noget tid, hvor jeg ikke postede med Tigermand-profilen. Jeg overvejede dog at fortælle i STORE BOKSTAVER fra Tigermanden, at jeg havde lavet gæk med folk, men fik aldrig rigtigt taget mig sammen til at nedlægge Tigermand-profilen.

Men en dag opdagede jeg at Tigermanden havde postet et indlæg, som medførte meget debat, jeg kunne slet ikke komme i tanke om at jeg havde skrevet noget sådan. Så tænkte jeg at nogle havde hacket Tigermanden, og ja! Jeg kunne ikke logge ind på Tigermand-profilen igen.

Siden har jeg haft en pause fra Din-debat, for jeg havde slet ikke tid til det pjat. Nu er jeg så tilbage af og til.

-----------------------

Nu har jeg sikkert lagt endnu en dimension i troll-universet, eller nej. Men ovennævnte historie bliver sikkert en dag virkelighed i naive folks hoveder, fordi vi mennesker er nogle fjolser, hvis hjerne kun er beregnet til at leve i et jager-samler samfund.  :smile1:  (Bemærk at denne historie ligger i Tant og fjas)
Iøvrigt mener jeg, at vi skal hjemsende de fremmede.

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.6%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
Sv: Jeg skabte Tigermanden, men "Tigermanden" tog over.
« Svar #1 Dato: Januar 17, 2017, 10:47:13 pm »
Sådan kunne det være foregået ... Så er det bare: hvem opfandt Tigermanden ??

Får vi jo nok aldrig at vide men ingen tvivl om at vedkommende sidder med røde ører nu! ... :ermm:
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Offline Trådløse-Anna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Kvinde
  • Tror på en fremtid uden de bl?s indblanding, :))
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Januar 17, 2017, 10:56:28 pm »
Der er måske nogen der har hacket både tigermandens og anklagerens profil for at bringe ham i miskredit?
synes der Rudi var liiidt for skadefro (som han plejer når han tror han har skovlen under de`røde´)  :girl_sad:
<3 <3
Støttemedlem af brovte-banden, :)

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #3 Dato: Januar 17, 2017, 11:36:06 pm »
Det, som er helt sikkert, er at manden bag tigermanden er:

- humoristisk, men meget drillesyg.
- forholdsvist velformuleret. Skriver et pænt dansk. Så det kan ikke være en ordblind f.eks.
- stalkende tenderende til det sygeligt anmassende.
- har sandsynligvis psykopatiske træk, siden han ikke stopper selvom legen er kørt helt af sporet. Eller også har han bare en asocial personlighed (måske skizofren)
- er helt sikkert ikke hverken skolelærer eller fra Framlev. Det er en fælde for at folk skal tro han er ægte.
- er helt sikkert mand. Kvinder har aldrig den der form for humor, for kvinders humor er helt anderledes end mænds.

Ovenstående udelukker:

- folk uden humor
- socialt velfungerende, ikke psykisk syge mennesker
- folk fra Midtjylland (da han næppe ville lægge en info ud om at han bor der, hvis det var sandt)
- ordblinde eller folk, der formulerer sig dårligt på skrift
- kvinder
« Senest Redigeret: Januar 17, 2017, 11:37:48 pm af politisk ukorrekt »

Offline kirstenelisabeth

• Senior medlem
  • Activity:
    1.4%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Januar 18, 2017, 07:48:57 pm »
Tigermanden har også rigtig  meget tid, jeg tror, det er en pensionist.

Det virker ikke, som om han er Københavner, jeg synes umiddelbart, hans viden om, hvad der
sker i København nu, er for lille.

Han kan have været Københavner for nogle år siden.

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #5 Dato: Januar 18, 2017, 07:56:28 pm »
Tigermanden har også rigtig  meget tid, jeg tror, det er en pensionist.

Det virker ikke, som om han er Københavner, jeg synes umiddelbart, hans viden om, hvad der
sker i København nu, er for lille.

Han kan have været Københavner for nogle år siden.

Måske er han flyttet til Grønland.... :hyper:

Spøg til side....., men man kan vel nogenlunde regne ud hvor i landet folk bor eller i hvert fald er mest stedkendte - hvis man har læst tilstrækkeligt mange af deres indlæg...

F.eks. har Albert måske valgt Brønshøj, fordi han enten har eller har haft forbindelse til det område og derfor kender det. Hvis en troll skal virke overbevisende, kræves der jo helst et vist lokalkendskab til det område, hvor han foregiver at komme fra. Alle hans historier om bøsseri på fælleden, tyder på at han har et lokalt kendskab til København og alle rygterne om at der er bøsser på fælleden. Måske er han selv en friluftsbøsse - eller også er han bare én, der kender til historierne og laver sjov med det.

PJ-stalkeren må givetvis komme fra nogenlunde samme lokalområde som PJ selv, da han/hun synes at kende ALT til dette område. Jeg ville f.eks. som jyde ikke kunne give så præcise beskrivelser af hverken Maribo eller Holeby. Og dog, teoretisk kan man selvfølgelig bruge Google Earth til at skaffe en vis viden om bestemte områder, så derfor kan man alligevel ikke være HELT sikker i sin sag. Det kan også være én, der bor langt væk fra området og har fået al sin viden om området via Google.

Anklageren

• Gæst
Bare tag det roligt
« Svar #6 Dato: Januar 18, 2017, 08:00:49 pm »
Der er måske nogen der har hacket både tigermandens og anklagerens profil for at bringe ham i miskredit?
synes der Rudi var liiidt for skadefro (som han plejer når han tror han har skovlen under de`røde´)  :girl_sad:

Det ville være værre at være venner med dem.

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.8%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Januar 18, 2017, 08:25:56 pm »

Spøg til side....., men man kan vel nogenlunde regne ud hvor i landet folk bor eller i hvert fald er mest stedkendte - hvis man har læst tilstrækkeligt mange af deres indlæg...

F.eks. har Albert måske valgt Brønshøj, fordi han enten har eller har haft forbindelse til det område og derfor kender det. Hvis en troll skal virke overbevisende, kræves der jo helst et vist lokalkendskab til det område, hvor han foregiver at komme fra. Alle hans historier om bøsseri på fælleden, tyder på at han har et lokalt kendskab til København og alle rygterne om at der er bøsser på fælleden.

Jeg har ikke fulgt med i Albert og hans historier, men "bøsser på Fælleden"?
Det er snarere Ørstedsparken, som er kendt for at være/have været mødestedet for bøsser - og den park er ikke en del af Fælleden.
I'm a Troll

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #8 Dato: Januar 18, 2017, 08:40:01 pm »

Jeg har ikke fulgt med i Albert og hans historier, men "bøsser på Fælleden"?
Det er snarere Ørstedsparken, som er kendt for at være/have været mødestedet for bøsser - og den park er ikke en del af Fælleden.

Ved godt at fælleden ligger på Amager. Skal ikke kunne sige, om fælleden stadig benyttes. Men har i hvert fald hørt, at det blev benyttet i gamle dage. Det kan så godt være, at Alberts historier alle er fra 70´erne og alt det andet bare er fantasier. :yes:

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.8%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Januar 18, 2017, 09:12:32 pm »
Ja, det er rigtigt, Fælleden på Amager har vist også været et mødested, men hvad ved bønder om agurkesalat? Jeg kommer ikke i så fine kredse ;-)

Men jeg bor i København, kan jeg afsløre uden at røbe for meget.
I'm a Troll

Anklageren

• Gæst

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #11 Dato: Januar 18, 2017, 10:18:49 pm »
Efter lidt research fandt jeg nu frem til, at der faktisk sker skumle ting på Fælleden stadigvæk. Her er beviset:

http://www.dr.dk/levnu/parforhold/ulrik-er-sammen-med-gifte-maend-den-eneste-ene-er-en-illusion#!/

25-årige Ulrik Frost går ind for fri sex uden parforholdets og tosomhedens begrænsninger.

Det er en af grundene til, at han har knaldet med flere hundrede forskellige mænd på hotelværelser, bagsæder og Amager Fælled. :hyper:

Det åbner op for at nogle af Alberts historier kan være sande nok og endda nutidige. :yes:

(Selvom selve profilen stadig forekommer mig meget trollet og usandfærdig).
« Senest Redigeret: Januar 18, 2017, 10:20:44 pm af politisk ukorrekt »