Forfatter Emne: Statistik over stalkere og Trolle på din-debat!  (Læst 24411 gange)

Offline Me

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.2%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: Statistik over stalkere og Trolle på din-debat!
« Svar #30 Dato: Januar 21, 2017, 01:55:35 pm »

Jeg har nu blokeret alle stalkere og Trolle i mine trådopslag, og kan heldigvis ikke læse deres Trolleri og ævl længere! :big_grin:

Jo jo, men du går jo alligevel ind og læser uden at være logget på så at du kan se alt hvad der blevet skrevet af gode ting. :biggrin:

Altid glad for at hjælpe. :smile:

Anklageren

• Gæst
Løsningen er lige for
« Svar #31 Dato: Januar 21, 2017, 02:06:10 pm »

Lyder som en god idé. Det burde jeg måske også selv overveje. Er f.eks. lidt træt af at se på en vis troll´s sædvanlige sure "Hvad rager det os?"-kommentarer, som han kommer med hver gang, han vil spolere debatten.

Du kan skære igennem og gå over til en debat, som er garanteret fri for stalkere, trolle og meget andet:

http://debatten.freeforums.org/dognets-begivenheder-f4.html

lyjse

• Gæst
« Svar #32 Dato: Januar 21, 2017, 03:11:13 pm »
politisk ukorrekt

Citér
Jeg forstår heller ikke, at visse brugere gider bruge så meget energi på at spolere dine oplæg. Hvis de ikke er interesseret i dem, kan de bare ignorere dem i stedet for at trolle og stalke. Jeg har det selv sådan, at tråde, der interesserer mig, læser jeg gerne og deltager i. Mens de, der ikke interesserer mig, springer jeg bare over. Sværere behøver det ikke være.

Det har også undret mig... lige så snart der kommer et oplæg til debat, så farer de over ham -  at det er taget fra dagens nyheder - hvad så...det er da et debatemne !!

Man det er jo fans af Tigerklageren.. de vil hellere spilde deres tid, med at sidde og læse - Tigerklageren  "snakker med sig selv" -end de vil gå ind i en seriøs debat.

Og me, med hans snemand .. det er da SPAM, hvis noget...

Ja, jeg kan se, at der er henvist til et nyt / andet  forum... sådan lidt hånligt, fra visse Tigerklager-fans.. men der er da ikke noget galt - med det forum, bortset fra, at det ikke er kommet igang.. det er altså ikke så nemt - at starte nyt op !

Anklageren

• Gæst
« Svar #33 Dato: Januar 21, 2017, 03:21:25 pm »
politisk ukorrekt

Citér
Jeg forstår heller ikke, at visse brugere gider bruge så meget energi på at spolere dine oplæg. Hvis de ikke er interesseret i dem, kan de bare ignorere dem i stedet for at trolle og stalke. Jeg har det selv sådan, at tråde, der interesserer mig, læser jeg gerne og deltager i. Mens de, der ikke interesserer mig, springer jeg bare over. Sværere behøver det ikke være.

Det har også undret mig... lige så snart der kommer et oplæg til debat, så farer de over ham -  at det er taget fra dagens nyheder - hvad så...det er da et debatemne !!

Man det er jo fans af Tigerklageren.. de vil hellere spilde deres tid, med at sidde og læse - Tigerklageren  "snakker med sig selv" -end de vil gå ind i en seriøs debat.

Ja, jeg kan se, at der er henvist til et nyt / andet  forum... sådan lidt hånligt, fra visse Tigerklager-fans.. men der er da ikke noget galt - med det forum, bortset fra, at det ikke er kommet igang.. det er altså ikke så nemt - at starte nyt op !

Hvad ville du sige, hvis du kunne skrive noget intelligent?

Du deltager aldrig selv i en lødig debat, men interesserer dig kun for personfnidder og stalkning.

lyjse

• Gæst
« Svar #34 Dato: Januar 21, 2017, 03:25:39 pm »
Hvis du var intelligent hr. Tigerklager, havde du tænkt dig om, inden du skrev på din Tigermand-profil  :hyper:

Offline J. Langgaard-Nielsen

• Senior medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • "Dig elsker jeg - Danmark mit Fædreland!"
    • Vis profil
« Svar #35 Dato: Januar 21, 2017, 03:29:16 pm »
lyjse:
Citér
Men det er jo fans af Tigerklageren.. de vil hellere spilde deres tid, med at sidde og læse - Tigerklageren  "snakker med sig selv" -end de vil gå ind i en seriøs debat.
    :big_grin:   :JC_doubleup:

Lige så sandt som sørgeligt.
Tigerklageren har jo været en hel del i panik det sidste par uger - husk på, han har næppe noget andet sted at "slå sine folder" end her, og han VIL dominere, irettesætte, spille overklog etc.etc. Derfor bliver han p.t. endnu grovere end ellers, fordi han kæmper for en position på et net-territorium. Det kan han kun her - fordi, der ingen moderator eksisterer.
Alene hans selviscenesættelse som dobbeltprofil, der jager "medlemmer af Danskernes Parti" er jo stof til et speciale i psykiatri!

Tigerbrovte-Banden farer også over Der Rudi. Hvis han vover at skrive et oplæg (jeg synes som regel, de er vedkommende), står der somme tider 3-4 "kommentarer" neden under hinanden i løbet af nul komma dut. Og når han så begribeligvis ignorerer deres barnepjat, håner de ham for "at han har det heller ikke let for tiden"...! Men vi andre, der jo ikke er sådan en fasttømret "bande", kan ikke hamle op med sligt - og skal heller ikke.

Nå, nu breder jeg mig rigeligt, men godt du holder ved lyjse. Vi skal ikke være dikkende lammehaler for den løgnhals.

« Senest Redigeret: Januar 21, 2017, 03:31:20 pm af J. Langgaard-Nielsen »
Profilen Carlo: "Skulle voldtægt ikke være straffrit for samfundets vel?" (Din-debat.dk 24/2 2016.)
Det er Carlos slags, jeg vil have buret inde. J. Langgaard-Nielsen.

Offline Me

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.2%
    • Vis profil
« Svar #36 Dato: Januar 21, 2017, 03:51:43 pm »

Du deltager aldrig selv i en lødig debat, men interesserer dig kun for personfnidder og stalkning.

Det har lysje altid gjort, og at slette sine indlæg i forums. :smile:
Altid glad for at hjælpe. :smile:

ussenterprise

• Gæst
« Svar #37 Dato: Januar 21, 2017, 04:29:08 pm »
Jeg har nu blokeret alle stalkere og Trolle i mine trådopslag, og kan heldigvis ikke læse deres Trolleri og ævl længere! :big_grin:

Lyder som en god idé. Det burde jeg måske også selv overveje. Er f.eks. lidt træt af at se på en vis troll´s sædvanlige sure "Hvad rager det os?"-kommentarer, som han kommer med hver gang, han vil spolere debatten.

Desværre er systemet vist således indrettet, at de ignorerede alligevel kan skrive i mine tråde og andre Trolle og spammere kan så også alligevel svare på dem! :JC_doubledown:

Måske burde man lave en regel om, at alle, der ikke svarer på trådens debatoplæg, ekskluderes fra tråden. Men det kræver jo meget arbejde af moderator.

Dette er så ensbetydende med, at mine seriøse trådopslag alligevel bliver ødelagte til ukendelighed! :angry:

"Lyder som en god idé. Det burde jeg måske også selv overveje. Er f.eks. lidt træt af at se på en vis troll´s sædvanlige sure "Hvad rager det os?"-kommentarer, som han kommer med hver gang, han vil spolere debatten."

Ja, det synes jeg du skulle gøre, for der sidder en hel stak tosser her som kun har til formål at spolere enhver debat!

Måske burde man lave en regel om, at alle, der ikke svarer på trådens debatoplæg, ekskluderes fra tråden. Men det kræver jo meget arbejde af moderator."

Ja, det er helt sikkert, men der ingen moderator her på denne side!

"Jeg forstår heller ikke, at visse brugere gider bruge så meget energi på at spolere dine oplæg. Hvis de ikke er interesseret i dem, kan de bare ignorere dem i stedet for at trolle og stalke. Jeg har det selv sådan, at tråde, der interesserer mig, læser jeg gerne og deltager i. Mens de, der ikke interesserer mig, springer jeg bare over. Sværere behøver det ikke være."

Nej, det forstå jeg heller ikke at de gider, men det er jo fordi de er rendyrkede psykopater! - Og dem har der desværre for administratoren samles en hel stak af her i dette sociale medie!

ussenterprise

• Gæst
« Svar #38 Dato: Januar 21, 2017, 04:43:27 pm »
politisk ukorrekt

Citér

"Det har også undret mig... lige så snart der kommer et oplæg til debat, så farer de over ham -  at det er taget fra dagens nyheder - hvad så...det er da et debatemne !!"

Ja, det er fordi psykopaterne ikke endnu har opdaget, at der er sådant et forum "fra medierne" - Her kan man sætte link ind fra medierne og kommentere på det! - Ellers ville der nok ikke have været muligt for sådant en forum kategori!

"Og me, med hans snemand .. det er da SPAM, hvis noget..."

Ja me florerer på indtil flere fora og spammer - det er hans ynglings sport - men det bliver man jo træt af i længden!

"Ja, jeg kan se, at der er henvist til et nyt / andet  forum... sådan lidt hånligt, fra visse Tigerklager-fans.. men der er da ikke noget galt - med det forum, bortset fra, at det ikke er kommet igang.. det er altså ikke så nemt - at starte nyt op !"

Ja, det er meget svært at starte et nyt forum op - dette gælder for alle der forsøger på det! - Jeg har i besked systemet inviteret alle de seriøse debattører på min stalker liste til mit eget debat forum, og så kan de seriøse selv vælge om de vil blive her og blive Trollet af tosserne, eller f.eks. få nogle gode seriøse debatter på mit eget forum!

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    2%
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #39 Dato: Januar 21, 2017, 05:36:40 pm »
Såså, nu skal I være ordentlige og venlige mod hinanden.
Hvad laver du her?
Lovede du ikke at holde dig væk?
Løgn på løgn - det er det eneste du kan ....
 :bad:

Nej LANDBO - Pelle Haleløs og nu med lus i pelsen - kan holde sig, det er som Heroin for ham/hende med / eller uden cykler :Laie_75A: :Laie_75B: :Laie_75C:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

lyjse

• Gæst
« Svar #40 Dato: Januar 21, 2017, 08:44:10 pm »

Det har lysje altid gjort, og at slette sine indlæg i forums. :smile:

Ih.. hvor er I dog dygtige  :ROFL:  jeg vil ærligt indrømme, for jeg er et ærligt menneske, der aldrig ville sidde og "snakke med mig selv" på et forum -  jeg har slettet èt eneste indlæg på Din debat.

Jeg slettede det - efter det havde ligget her - i flere måneder.
Det blev for personligt, da jeg var kommet videre i mit liv.

Men stor ros til dig me, jeg tror du kom op på hele 11 ord  :hyper: og snemanden lod du ligge - til bedre tider, det er da helt utroligt !

Tigerklager, det var godt nok ærgerligt, at du fik dummet dig, men jeg finder mig ikke i hvad som helst, jeg gider ikke useriøse debattører som dig, jeg vil gerne deltage i seriøse debatter, og ikke med troll som dig !!

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.4%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #41 Dato: Januar 22, 2017, 03:19:06 am »
politisk ukorrekt

Nej, det er helt sikkert ikke nemt at starte et nyt forum op, men det lykkes trods alt for nogen.
Dog lykkes det tilsyneladende ikke særlig godt for Pandaen eller ussenterprise, som han nu kalder sig her, selv om han har været i gang med opstarten i flere år efterhånden og har inviteret utallige mennesker.
Lige meget hjælper det åbenbart, men det forstår man jo, når et rimeligt fredeligt menneske som Landboen bliver smidt ud for fuld musik barehun siger "pip".
I'm a Troll

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.4%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #42 Dato: Januar 22, 2017, 04:22:08 am »

Nej, det forstå jeg heller ikke at de gider, men det er jo fordi de er rendyrkede psykopater! - Og dem har der desværre for administratoren samles en hel stak af her i dette sociale medie!

Nu skal du da lige passe på med. hvad du siger!

Rendyrkede psykopater???
Hvad fanden bilder du dig egentlig ind?

Lad mig lige minde dig om, at du er gæst her i huset, og bryder du dig ikke om lugten i røgeriet er du så hjertelig velkommen til at smutte, men vær lige opmærksom på at du bevæger dig lige på kanten af injurielovgivningen.

Hvis jeg var dig, ville jeg kraftigt overveje, om skulle du få en sag på halsen, og så hjælper din adressebeskyttelse ikke meget.
Myndighederne skal nok finde dig!
I'm a Troll

ussenterprise

• Gæst
« Svar #43 Dato: Januar 22, 2017, 10:43:35 am »
lyjse:
Citér
Men det er jo fans af Tigerklageren.. de vil hellere spilde deres tid, med at sidde og læse - Tigerklageren  "snakker med sig selv" -end de vil gå ind i en seriøs debat.
    :big_grin:   :JC_doubleup:

Lige så sandt som sørgeligt.
Tigerklageren har jo været en hel del i panik det sidste par uger - husk på, han har næppe noget andet sted at "slå sine folder" end her, og han VIL dominere, irettesætte, spille overklog etc.etc. Derfor bliver han p.t. endnu grovere end ellers, fordi han kæmper for en position på et net-territorium. Det kan han kun her - fordi, der ingen moderator eksisterer.
Alene hans selviscenesættelse som dobbeltprofil, der jager "medlemmer af Danskernes Parti" er jo stof til et speciale i psykiatri!

Tigerbrovte-Banden farer også over Der Rudi. Hvis han vover at skrive et oplæg (jeg synes som regel, de er vedkommende), står der somme tider 3-4 "kommentarer" neden under hinanden i løbet af nul komma dut. Og når han så begribeligvis ignorerer deres barnepjat, håner de ham for "at han har det heller ikke let for tiden"...! Men vi andre, der jo ikke er sådan en fasttømret "bande", kan ikke hamle op med sligt - og skal heller ikke.

Nå, nu breder jeg mig rigeligt, men godt du holder ved lyjse. Vi skal ikke være dikkende lammehaler for den løgnhals.

Ja, der er ikke mange der vil indgå i en seriøs debat her på dette medie og holde fast i det seriøse! :hyper:

"Lige så sandt som sørgeligt."

Ja, det virker som om at psykopaterne bliver tiltrukket af denne side, men hvor er det befriende ikke at kunne læse deres indlæg og kommentarer, fordi de alle er på ignorer listen! - Så kan man nøjes med at svare de seriøse debattørers kommentarer :yes:

"Men vi andre, der jo ikke er sådan en fasttømret "bande", kan ikke hamle op med sligt - og skal heller ikke."

Og ja, så undrer det mig, at de seriøse der står på min statistik liste, ikke melder sig ind på mit forum, for at deltage med og i seriøse debatter? - Derfor kan I der er seriøse debattører jo også være medlemmer her også - ligesom mig selv! - Mit eget forum står stadigt til rådighed for alle seriøse debattører: http://debatten.freeforums.org

Frigør jer fra stalkere, Trolle, spammere og psykopaterne - er mantraet!

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #44 Dato: Januar 22, 2017, 11:11:36 am »

Ja, der er ikke mange der vil indgå i en seriøs debat her på dette medie og holde fast i det seriøse! :hyper:

"Lige så sandt som sørgeligt."

Ja, det virker som om at psykopaterne bliver tiltrukket af denne side, men hvor er det befriende ikke at kunne læse deres indlæg og kommentarer, fordi de alle er på ignorer listen! - Så kan man nøjes med at svare de seriøse debattørers kommentarer :yes:

"Men vi andre, der jo ikke er sådan en fasttømret "bande", kan ikke hamle op med sligt - og skal heller ikke."

Og ja, så undrer det mig, at de seriøse der står på min statistik liste, ikke melder sig ind på mit forum, for at deltage med og i seriøse debatter? - Derfor kan I der er seriøse debattører jo også være medlemmer her også - ligesom mig selv! - Mit eget forum står stadigt til rådighed for alle seriøse debattører: http://debatten.freeforums.org

Frigør jer fra stalkere, Trolle, spammere og psykopaterne - er mantraet!

Det ligner noget af en discount udgave du har sat op der. Hvornår har du i sinde at investere i dit forum ?

Du har lavet et gratis forum på en gratis website uden at investere en krone i noget som helst, noget enhver kan gøre på et kvartes tid.

Hvordan adskiller dit produkt sig fra tusind andres ? - På hvilke områder skulle det være bedre, enklere eller have fordele frem for andre debatter ? Hvad er dine markedsførings argumenter for din egen debat, - blot at nedgøre andre debatter er et meget dårligt salgs argument uanset hvor berettiget det kan være ?

Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.