Forfatter Emne: Statistik over stalkere og Trolle på din-debat!  (Læst 7717 gange)

ussenterprise

• Gæst
Statistik over stalkere og Trolle på din-debat!
« Dato: Januar 17, 2017, 04:11:04 pm »

Her følger de mest aktive medlemmer og hvem der er stalker +/- et par stykker som jeg skulle have overset efter gennemgang af bare mine egne tråde – hvordan de andre seriøse medlemmer og debattører oplever stalkerne og Trollene, kan de evt. selv forklare:

Albert Johansen – stalker og Troll
Anklageren - stalker og Troll
Anti-rød - seriøs debattør
Carlo - stalker og Troll
David - seriøs debattør
Debatsvinet - stalker og Troll/seriøs debattør
Den Behårede Hævner - stalker og Troll
DerRudi - stalker og Troll/seriøs debattør
Desdicardo - seriøs debattør
dodo - stalker og Troll
El-Nino – seriøs debattør
Evalu - stalker og Troll
Fedt - seriøs debattør
Fynbokvinden - seriøs debattør
Germania Magna - stalker og Troll
Hanne - seriøs debattør
Homofaber - stalker og Troll
Kirstenelisabeth - seriøs debattør
Ieet - stalker og Troll
Landboen - stalker og Troll
Lunavecchia - stalker og Troll
Lyjse - seriøs debattør
Me - stalker og Troll
Måneskin - seriøs debattør
Phil - seriøs debattør
Politisk ukorrekt - seriøs debattør
PU - seriøs debattør
Rudolf - seriøs debattør
Sharia - stalker og Troll
Tigermanden - stalker og Troll
Torsten Bonfils - seriøs debattør
Trådløse-Anna - stalker og Troll/seriøs debattør
Tørresnoren - stalker og Troll
Ussenterprise - seriøs debattør
Åse Dane - seriøs debattør

Forklaring på en stalker:

”Stalkeren kan holde ved i mange år, og det nytter ikke noget at begynde at diskutere med vedkommende. Den eneste måde at slippe fri er ved at ignorere personen.

Stalker bruges om folk der overvåger en person, det kan f.eks. være gennem sociale medier.

Stalkeren er ikke interesseret i nogen debat, kun at genere tråd starteren mest muligt på sociale medier.

Systematisk forfølgelse, chikane og trusler er stalkerens varemærke.”

Alle andre profiler på medlemslisten er inaktive – de har opgivet, da de hurtigt bliver saboteret af Trollene.

Enhver kan jo selv se, hvilke profiler der Troller her - det er dem der angriber andre seriøse profiler på det personlige plan - uanset hvad de seriøse profiler ellers skriver - Eller også så begynder Trollene en hel anden debat, som intet har med tråd starterens emne at gøre - eller også så angriber stalkerne hinanden indbyrdes.

Resultat:

Stalkere og Trolle i alt: 15

Seriøse debattører i alt: 17

Begge dele: 3

Hvornår opgiver de sidste 17 seriøse debattører siden og trollene?

Hvornår gør administratoren GuBBi noget ved problemet, for at redde sit forum?

doDO

• Gæst
Sv: Statistik over stalkere og Trolle på din-debat!
« Svar #1 Dato: Januar 17, 2017, 04:23:12 pm »
DD kan godt være sjovt at besøge imellem, tak for en godt grin.
Håber du nyder pensionistens tilværelse. ;o)

Jeg har et godt forslag, (mener jeg)
Hvis nu alle seriøse debattører starter deres egne seriøse separate fora.

Hvad siger du så, kan du ikke allerede se hvor godt det ville være for jer, og for at fastholde højt niveau, forhindrer du troller at deltage.

Så slipper i også for Gubbi, ham der slappe moderator.

Her følger de mest aktive medlemmer og hvem der er stalker +/- et par stykker som jeg skulle have overset efter gennemgang af bare mine egne tråde – hvordan de andre seriøse medlemmer og debattører oplever stalkerne og Trollene, kan de evt. selv forklare:

Carlo - stalker og Troll
David - seriøs debattør
dodo - stalker og Troll
Evalu - stalker og Troll
Fedt - seriøs debattør
Hanne - seriøs debattør
Ieet - stalker og Troll
Lyjse - seriøs debattør
Me - stalker og Troll
Phil - seriøs debattør
PU - seriøs debattør
Rudolf - seriøs debattør

”Stalkeren kan holde ved i mange år, og det nytter ikke noget at begynde at diskutere med vedkommende. Den eneste måde at slippe fri er ved at ignorere personen.

Stalker bruges om folk der overvåger en person, det kan f.eks. være gennem sociale medier.

Stalkeren er ikke interesseret i nogen debat, kun at genere tråd starteren mest muligt på sociale medier.

Alle andre profiler på medlemslisten er inaktive – de har opgivet, da de hurtigt bliver saboteret af Trollene.

Enhver kan jo selv se, hvilke profiler der Troller her - det er dem der angriber andre seriøse profiler på det personlige plan - uanset hvad de seriøse profiler ellers skriver - Eller også så begynder Trollene en hel anden debat, som intet har med tråd starterens emne at gøre - eller også så angriber stalkerne hinanden indbyrdes.

Resultat:

« Senest Redigeret: Januar 17, 2017, 04:31:10 pm af doDO »

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.8%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Januar 17, 2017, 04:24:06 pm »

Carlo - stalker og Troll
David - seriøs debattør
dodo - stalker og Troll
Evalu - stalker og Troll
Fedt - seriøs debattør
Hanne - seriøs debattør
Ieet - stalker og Troll
Lyjse - seriøs debattør
Me - stalker og Troll
Phil - seriøs debattør
PU - seriøs debattør
Rudolf - seriøs debattør

Resultat:

It is a common mistake to theorize before one has data. Insensibly one begins to twist facts to suit theories, instead of theories to suit facts.

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.4%
  • Køn: Mand
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Januar 17, 2017, 04:31:55 pm »
Vil ikke selv ligefrem udgive min liste over hvem, som jeg mener er trolls og hvem, som er seriøse. Men er dog enig i at antallet af trolls og stalkers er lige vel højt herinde. De allermest åbenlyse trolls har jeg dog intet problem med at udlevere, når de går over stregen.

Er dog nok nogenlunde enig i din liste, selvom jeg godt kunne nævne et par stykker, jeg opfatter anderledes. Men med hensyn til fordelingen af trolls og seriøse debattørere, tror jeg du rammer nogenlunde rigtigt. Så kan vi altid diskutere, hvem der er seriøs og hvem der troller. Det er der jo nok uenighed om.

Der skal også være plads til lidt sjov, derfor mener jeg ikke, at det gør så meget, at nogle er både seriøse og lidt trolls. Selv betragter jeg f.eks. mig som 85% seriøs, men også ca. 15% troll - fordi jeg er lidt en drillepind og godt kan lide lidt humor. Når f.eks. tørresnorren godmodigt laver sjov med mine teorier, så kan jeg da godt finde på at lege med på det og overdrive mine teorier vildt bare for underholdningens skyld. Men derfor tror jeg nu overordnet stadig på f.eks. aliens. Men jeg smørrer da undertiden lidt ekstra på for at drille skeptikerne. :blum: - Så lidt drilleri og godmodigt trolleri har jeg intet problem med. Problemet opstår, når trolleriet helt tager overhånd og når det munder ud i decideret ubehageligt stalkeri.

Jeg skelner også mellem godmodige/harmløse trolls og ubehagelige, stalkende trolls. Førstnævnte type er en drillepind som f.eks. debatsvinet. Han driller og troller en del i sine svar, men som regel ikke på en ubehagelig måde. Så én som ham har jeg det ok med, for han tilfører bare en del humor til sitet. Derimod er en type som tigermanden ubehagelig og træls, sagt på jysk.
« Senest Redigeret: Januar 17, 2017, 04:38:19 pm af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    5%
  • Country: dk
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
Citat: Politisk Ukorrekt

"Han driller og troller en del i sine svar, men som regel ikke på en ubehagelig måde"

Tak for rosen ... Lidt godt havde du da at sige ... :ahappy:
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.4%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Januar 17, 2017, 11:26:18 pm »
@Debatsvin:

Jeg mener også, at man godt både kan være en troll light og en seriøs debattør. Som sådanne opfatter jeg f.eks. netop DIG, debatsvinet og også tørresnorren. I er hamrende drillesyge og derfor lidt trollede i jeres opførsel. Men omvendt ER der jo også budskaber i jeres indlæg, selvom de er pakket ind bag ironi og humor. Derfor er I jo begge to samtidigt seriøse debattører, bare på en lidt drilsk trollet måde. Torsten Bonfils er også samme type bruger. Hans budskaber er seriøse nok og han har sine meninger, men han pakker dem gerne ind i ironi og humor. Fordelen ved denne stil er, at man sagtens kan få nogle klare kontante budskaber ud - uden at fornærme folk. Fordi humoren i budskabet gør, at det er nemmere at sluge den stikpillede, der evt. måtte blive serveret.

I det hele taget synes jeg humor er vigtigt. Det er nemmere at omgås folk, der har humoristisk sans og det gør også, at man har nemmere ved at tage imod kritik fra folk, hvis man fornemmer at de har et glimt i øjet og ikke tager alting for højtideligt. Der er også brugere, hvor man fornemmer, at de stort set ingen humor har - og det er ofte dem, man risikerer at rage uklar med, fordi de tager alting alt for seriøst og bogstaveligt. Og er for højtidelige og sammenbidte.
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

ussenterprise

• Gæst
« Svar #6 Dato: Januar 19, 2017, 09:33:31 am »
Fører tråden op til nye medlemmer!

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
Ussenterprise - seriøs debattør :-)))))))))))))))))
« Svar #7 Dato: Januar 19, 2017, 10:04:04 am »

Din liste er ikke præget af selverkendelse.

Ussenterprise = Kopist

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    22.6%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Januar 19, 2017, 05:25:27 pm »

Hvor bliver du af? Vi ventermed længsel............
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

Offline Me

• Hyper medlem
  • Activity:
    24.6%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Januar 19, 2017, 07:45:57 pm »
Hvor bliver du af? Vi ventermed længsel............

Han/hun har ikke tid. :smile:
Altid glad for at hjælpe. :smile:

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.4%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Januar 19, 2017, 09:53:42 pm »

- nu skal der jo først lige KOMME nogle 'nye' medlemmer... :MG_216:

De sidste 63 tilkomne er jo alle 'Ieet' - ja, selvfølgelig lige undtaget de tre - som er henholdsvis 'Tiger 1 & 2' samt 'Anna-pigen' - nu som brunette..!  :girl_blush2:   
'Det er aldrig for sent at leve lykkeligt til sine dages ende'...

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.4%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Januar 19, 2017, 10:08:26 pm »

- nu skal der jo først lige KOMME nogle 'nye' medlemmer... :MG_216:

De sidste 63 tilkomne er jo alle 'Ieet' - ja, selvfølgelig lige undtaget de tre - som er henholdsvis 'Tiger 1 & 2' samt 'Anna-pigen' - nu som brunette..!  :girl_blush2:

Du rammer næsten plet, tørresnorren. Dog overser du blandt de 63 sidste nytilkomne profiler også 7 Poul Jørgensen-kopier. Hermed har vi en fordeling, der lyder som følger:

53 Ieet-profiler
7 PJ-kopier
2 Tigermænd
1 Brunette Anna-pige

:crazy:

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.4%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: Januar 19, 2017, 10:47:57 pm »

Du rammer næsten plet, tørresnorren. Dog overser du blandt de 63 sidste nytilkomne profiler også 7 Poul Jørgensen-kopier. Hermed har vi en fordeling, der lyder som følger:

53 Ieet-profiler
7 PJ-kopier
2 Tigermænd
1 Brunette Anna-pige

:crazy:

PROTEST..!

- de syv 'PJ-kopier' er et falsum..! -  Her er den reviderede liste over den mystiske '7-bande':

1. Carlo's relativt ukendte fætter fra Tjekkiet - 'Karlovo'.. - (han kan kendes på at han er venstrehåndet og kun benytter små kommaer..

2. Anklagerens auto-writer - (manden skal vel for fanden på det lille hus en gang imellem..!)

3. Politimesteren i Maribo - selvfølgelig incognito - som en let haltende forhandler af cerutter, Wunderbaum og gammeldags ventilgummi..

4. Gubbi's nabo... - egentlig kun fordi han skyldte hende en ½ kaffefløde - (men vel også fordi han bare havde lidt ondt af den ældre dame)..

5. En næsten smeltet snemand - headhuntet som ulønnet 'facer' for 4 fremmede debatfora - alle totalt stalker- og troll-frie..!

6. Præsten ved Framlev Kirke - i lutter glæde over at korets bedste herre-sopran atter er vendt tilbage til folden..!    http://www.harlevframlev.dk/

7. En vaskeægte reptil - her i skikkelse af Charles Ingalls, faderen fra 'Det Lille Hus På Prærien'.. - (De lodrette pupiller snyder dog ikke fagfolk som mig og Øgle-Bob..!)

ussenterprise

• Gæst
« Svar #13 Dato: Januar 20, 2017, 03:56:12 pm »
Fører tråden op til skræk og advarsel for nye seriøse profiler*S*!

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.4%
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: Januar 20, 2017, 08:01:09 pm »
Fører tråden op til skræk og advarsel for nye seriøse profiler*S*!

Hvor er det flot af dig - du gør ganske enkelt denne debatside stor ære - MANGE kunne lære af at betragte dig som deres ledestjerne.. - som et intellektuelt fyrtårn i deres formørkede, åndelige armod..!

- tænk, sådan bare at ofre sig og gå forrest - at 'føre' alle os uvidende stakler op på dit høje intellektuelle niveau...

Af hjertet TAK, snemand...! :heart2:

- og må du for min skyld gerne gå ud på vejen - og falde og slå dig..! :girl_cray2: