Forfatter Emne: Cirkus Tigerklageren  (Læst 2435 gange)

Offline Den Skaldede Hævner! (OP)

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
    • Vis profil
Cirkus Tigerklageren
« Dato: Januar 16, 2017, 03:15:39 pm »
I guder, hvor længe skal vi trækkes med Anklagerens patetiske forsøg på at overbevise os andre om at han nu er begyndt at bekæmpe Tigermanden – hans egen troll-profil?

Slet så din Tigerman-profil og giv forummet en undskyldning! Så kan vi måske slå en streg over det her og komme videre!

Du virker komplet sindssyg, frk. Tigerklager/Albert/Germania/Mauser/Psykopat der er skudt gennem hovedet! Så stop dog dig selv!
Bevis for at Anklageren er den samme som Tigermanden:

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=5128.0

Offline Den Skaldede Hævner! (OP)

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Cirkus Tigerklageren
« Svar #1 Dato: Januar 16, 2017, 03:32:46 pm »
Og så blev det vist klart for enhver, at vi kan føje 12qvv til listen over Tigerklagerens profiler....
Bevis for at Anklageren er den samme som Tigermanden:

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=5128.0

Offline Evalu

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.8%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Januar 16, 2017, 03:59:19 pm »
I guder, hvor længe skal vi trækkes med Anklagerens patetiske forsøg på at overbevise os andre om at han nu er begyndt at bekæmpe Tigermanden – hans egen troll-profil?

Slet så din Tigerman-profil og giv forummet en undskyldning! Så kan vi måske slå en streg over det her og komme videre!

Du virker komplet sindssyg, frk. Tigerklager/Albert/Germania/Mauser/Psykopat der er skudt gennem hovedet! Så stop dog dig selv!

Det kommer du aldrig til at bestemme! Du er ikke moderator her!

:smile1:

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    35.6%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Januar 16, 2017, 04:08:54 pm »
Loggede du kun på DD for at sige det, Hr Hævner?
Vi skal endelig huske den gode debat.

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #4 Dato: Januar 16, 2017, 04:30:04 pm »
Og så blev det vist klart for enhver, at vi kan føje 12qvv til listen over Tigerklagerens profiler....

12qvv er ieet. Har lige debatteret med ham.

Så tror ikke det er samme person, medmindre du antager at Anklageren og ieet er den samme. Det er dog ikke umiddelbart mit indtryk, selvom man jo aaaaaaaaaaaaldrig kan vide. Man skal jo se meget, før øjnene falder af.

Offline Me

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.4%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Januar 16, 2017, 05:39:09 pm »
Et lille spørgsmål.

Er dette din-debat.dk, eller er det profil-debat.dk???  :hmm:
« Senest Redigeret: Januar 16, 2017, 05:41:07 pm af Me »
Altid glad for at hjælpe. :smile:

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #6 Dato: Januar 16, 2017, 06:08:40 pm »
Et lille spørgsmål.

Er dette din-debat.dk, eller er det profil-debat.dk???  :hmm:

Du deltager jo aldrig selv i diskussioner om andres profiler. :big_grin:

F.eks. om Ussenterprise. :yes:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Januar 16, 2017, 06:27:54 pm »

Hvorfor forklarer du ikke bare, hvorfor jeg skulle være interesseret i at sætte de røde i et dårligt lys?

Ikke at jeg forventer et intelligent svar.

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #8 Dato: Januar 16, 2017, 06:30:44 pm »

Hvorfor forklarer du ikke bare, hvorfor jeg skulle være interesseret i at sætte de røde i et dårligt lys?

Men omvendt: Islamiske terrorister sætter jo også Islam og muslimer i et dårligt lys. Hvad er så logikken i DÉT, når DE begår terrorangreb?

(Min påstand: Det er ej heller logisk og derfor tror jeg, at mange såkaldte islamistiske terrorangreb er false flags begået af deres modstandere for at sætte Islam i et dårligt lys - typisk begået af Mossad og Israel....det sjove er her, at i disse tilfælde tror du, Anklager, jo på at terrorangrebene er ægte, selvom det logisk set kun er muslimerne selv som taber på sådanne terroraktioner. Hvorfor skulle vi så tro, at det ikke også kan være ægte, at du leger Tigermand? :blum:).
« Senest Redigeret: Januar 16, 2017, 06:33:30 pm af politisk ukorrekt »

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Januar 16, 2017, 06:43:03 pm »

Men omvendt: Islamiske terrorister sætter jo også Islam og muslimer i et dårligt lys. Hvad er så logikken i DÉT, når DE begår terrorangreb?

Logikken er, at jeg må være terrorist  :connie_nutzo:

Islamiske terrorister er interesserede i at spænde alle muslimer vor deres vogn - i en altomfattende kamp mellem islam og Vesten.

... i det mindste indtil Vesten holder nallerne fra Mellemøsten.

Hvad har det med mig at gøre?

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #10 Dato: Januar 16, 2017, 06:46:23 pm »
Logikken er, at jeg må være terrorist  :connie_nutzo:

Islamiske terrorister er interesserede i at spænde alle muslimer vor deres vogn - i en altomfattende kamp mellem islam og Vesten.

... i det mindste indtil Vesten holder nallerne fra Mellemøsten.

Hvad har det med mig at gøre?

Det har intet som så med dig at gøre.

Men jeg testede bare din logiske sans.

Du mener jo, at for at finde svaret på hvem tigermanden er, må man skære det hele ind til benet og spørge, hvem der har interesse i at lave tigermanden. Og du svarer så højrefløjen, fordi det er venstrefløjen der taber derved.

Så undrer jeg mig bare over, at du ikke anvender samme logik ved islamistiske terrorangreb. For der er det jo også muslimerne selv der sættes i et dårligt lys - og alligevel mener du så der, at DET giver mening.

Så det er bare sjovt, at du anvender modsatrettede ræsonnementer, alt efter hvordan det passer ind i dit kram.

Ligesom du argumenterer for, at islamisterne begår terrorangreb for at skræmme vesten, kunne jeg også argumentere for at en Venstreorienteret styrer Tigermanden for at skræmme/intimidere de højreorienterede. Det er jo præcist samme type ræsonnement.
« Senest Redigeret: Januar 16, 2017, 06:51:04 pm af politisk ukorrekt »

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Rent vrøvl
« Svar #11 Dato: Januar 16, 2017, 07:09:22 pm »
Du skal forklare, hvilken interesse jeg kan have i at lave en falsk profil, som ingen kan lide, og som sætter de røde i et dårligt lys.

Det er jo dig, der kommer med beskyldninger (som jeg beder dig om at begrunde).

Det var også det, jeg spurgte om - inden du begyndte på at omforme spørgsmålet gennem dit konspiratoriske spin (hvorefter du svarede på noget - som du selv har omformet spørgsmålet til).

« Senest Redigeret: Januar 16, 2017, 07:16:42 pm af Anklageren »

politisk ukorrekt

• Gæst
Sv: Rent vrøvl
« Svar #12 Dato: Januar 16, 2017, 07:19:41 pm »
Du skal forklare, hvilken interesse jeg kan have i at lave en falsk profil, som ingen kan lide, og som sætter de røde i et dårligt lys.

Det var også det, jeg spurgte om - inden du begyndte på at omforme spørgsmålet dit konspiratoriske spin - og svare på noget - som du selv har omformet spørgsmålet til.

Skal understrege, at jeg som sagt ikke kan være skråsikker på noget, så tag følgende som udtryk for den hypotese, som jeg mener er den mest plausible. Faktisk er jeg ikke 100% sikker på noget - endnu da. Jeg har faktisk en anden herinde, som jeg mener KUNNE være tigermanden (vil dog ikke nævne navne, da mistanken her er meget teoretisk indtil videre og bare bygger på en mavefornemmelse og intet konkret). Så indtil videre er alt det, jeg skriver, bare udtryk for en - synes jeg selv - velbegrundet mistanke. Men skråsikker vil jeg ikke sige jeg er:

Jo, interessen kunne være følgende...
Samme interesse, som muslimerne har i et begå terrorangreb. Umiddelbart gavner det jo ej deres sag, skulle man mene. Dersom terrorisme jo bare skaber uvilje mod muslimer og Islam. Men måske kunne formålet være at skræmme og intimidere modparten til at opgive sin frie livsstil?

Umiddelbart burde det jo ikke gavne de rødes sag at oprette en parodi på en rød konvertit af en pladderhumanistisk muslim, skulle man jo mene. Dersom dette jo bare skaber uvilje mod de røde. Men måske kunne formålet være at skræmme og intimidere modparten, d.v.s. de blå, gennem stalking og ved at hidse dem op og irritere dem?

Tigermanden har mig bekendt primært tirret og chikaneret de højreorienterede. Samt udøvet subtil form for stalking af f.eks. DerRudi (og sikkert også andre - men nu husker jeg lige stalkingen af Rudi, da den fandt sted). Hvilken interesse skulle en højreradikal have i at stalke sine egne, så de går helt amok og mister besindelsen? Husker du ikke dengang, da Rudi fik nok og reagerede meget kraftigt mod Tigermanden? Han er godt nok en dygtig skuespiller, hvis nu hans vrede dengang var fake og påtaget. Som den jo må have været efter din logik.
« Senest Redigeret: Januar 16, 2017, 07:27:18 pm af politisk ukorrekt »

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Du har skrald i låget
« Svar #13 Dato: Januar 16, 2017, 07:42:52 pm »
Jeg skulle sætte de røde i et dårligt lys for at hyle DerRudi ud af den.

« Senest Redigeret: Januar 16, 2017, 07:51:58 pm af Anklageren »

politisk ukorrekt

• Gæst
Sv: Du har skrald i låget
« Svar #14 Dato: Januar 16, 2017, 07:54:21 pm »
Jeg skulle sætte de røde i et dårligt lys for at hyle DerRudi ud af den.

Det tror jeg da at du ville nyde. :blum: