GuBBi - hvor meget har du "fulgt med i" ?Anklageren glemte at skifte profil, og skrev på Tigermandens profil - det går altså ikke ubemærket hen..
Citat fra: lyjse efter Januar 29, 2017, 07:58:41 pmGuBBi - hvor meget har du "fulgt med i" ?Anklageren glemte at skifte profil, og skrev på Tigermandens profil - det går altså ikke ubemærket hen.. Lille skat, har du ikke lyst i et hyggeligt lille gåtur.Det har jeg.Tag to øl og en pak smøg med til mig skat
Citat fra: lyjse efter Januar 29, 2017, 07:58:41 pmGuBBi - hvor meget har du "fulgt med i" ?Anklageren glemte at skifte profil, og skrev på Tigermandens profil - det går altså ikke ubemærket hen.. Ja, der har virkelig været gang i konspirationsteoretikernes fantasi om hvem der er hvem på DD. Heldigvis er vi nogen stykker, som har noget mere konstruktivt at gå op i.
Hvad kalder du dette ?
Citat fra: homofaber efter Januar 29, 2017, 08:25:17 pmCitat fra: lyjse efter Januar 29, 2017, 07:58:41 pmGuBBi - hvor meget har du "fulgt med i" ?Anklageren glemte at skifte profil, og skrev på Tigermandens profil - det går altså ikke ubemærket hen.. Ja, der har virkelig været gang i konspirationsteoretikernes fantasi om hvem der er hvem på DD. Heldigvis er vi nogen stykker, som har noget mere konstruktivt at gå op i. Hvad kalder du dette ?
Lille skat, har du ikke lyst i et hyggeligt lille gåtur.Det har jeg.Tag to øl og en pak smøg med til mig skat
doDO: CitérLille skat, har du ikke lyst i et hyggeligt lille gåtur.Det har jeg.Tag to øl og en pak smøg med til mig skatHvor er du dog et ulækkert møgsvin. Det laveste jeg har set på noget debatforum...