Forfatter Emne: Nu slipper vi af med Tigermanden  (Læst 5005 gange)

politisk ukorrekt

• Gæst
Sv: Nu slipper vi af med Tigermanden
« Svar #60 Dato: Februar 01, 2017, 04:15:16 pm »
Nu ved jeg hvad I lider af, jer herinde - med flere profiler:

Fra Wikipedia, den frie encyklopædi

Personlighedsspaltning, (også kaldet dissociativ identitetsforstyrrelse) er en dissociativ lidelse, der er karakteriseret ved tilstedeværelsen af to eller flere personligheder, der skiftes om at tage kontrol over et individs adfærd. Derudover forekommer der ofte amnesi (hukommelsestab).

Citat slut

Undskyld jeg tog fejl, det var ikke skizofreni.

Tror der er forskellige slags mennesker, som kører dobbelt- eller multiprofiler....

1. Skizofrene. F.eks. folk der føler sig forfulgte og derfor ikke tør være dem selv og bliver nødt til at skifte profil konstant for at føle sig trygge.
2. Dem, du nævner. D.v.s. folk med personlighedsspaltning. Her er sådan noget som dæmonbesættelse en mulighed, tror jeg. At folk har flere personligheder. Dr. Jekyll og Mr. Hyde. Fra den ene profil er de pisseflinke - og fra den anden er de meget ubehagelige. Amagermanden påståedes jo også at have været pisseflink umiddelbart, men bag facaden havde han en anden og meget mere dyster personlighed.
3. Trolls - folk som bare synes det er pissesjovt at tage pis på andre. Disse er ret uskadelige og ofte morsomme. Men kan til tider blive for meget af det gode, da de stort set aldrig er seriøse.
4. Den politisk bevidste manipulator. Som bruger forskellige profiler til at manipulere med debatten og folks holdninger. Spindoktorprofiler. Disse kan godt nogle gange være psykopater, dersom man skal være ret kold og kynisk for at manipulere så meget med andre mennesker. Mange politikere opfører sig sådan. Og mange politikere er efter min overbevisning psykopater. Et eksempel er Rudy Frederiksen, der i sit job var pædofiljæger og sikker chat-konsulent for DR - men privat jagtede purunge piger. Efter min mening en psykopat, som sagde ét og gjorde noget andet. Ligesom mange politikere. :hyper:

Der er måske flere typer. Men det er de typer, jeg umiddelbart synes at have observeret. Hvem der er hvem, kan den enkelte så gisne om. :yes:

Nogle af typerne kan overlappe hinanden. F.eks. type 2 og 4. For måske kan folk med personlighedsspaltning også have psykopatiske træk eller omvendt.
« Senest Redigeret: Februar 01, 2017, 04:21:08 pm af politisk ukorrekt »

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.8%
  • Country: dk
    • Vis profil
Sv: Nu slipper vi af med Tigermanden
« Svar #61 Dato: Februar 01, 2017, 05:47:58 pm »
Er du skizofren ?

Har du tal på - alle de profiler - du har oprettet og slettet igen ?

Det er mig

Livet
« Dato: Februar 26, 2016, 11:47:48 pm »
Citér
Vil du skifte mit ble

Jeg bruger ca. 10 0m dagen, altså Ble, og hver gang er det udlændinge som skifter
Bruger du Danske hjemme hjælpere
Er DU bare en sølle stalker Lysje?
Hvor mange gange skal du hive det indlæg frem?
Stop nu dig selv - eller søg hjælp.

Mennesker kræver ytringsfrihed som kompensation for tankefrihed, hvilken de sjældent bruger.

Søren Kierkegaard - 5. maj 1813 – 11. november 1855