Forfatter Emne: Oversigt over Tigerklagerens profiler  (Læst 4513 gange)

politisk ukorrekt

• Gæst
Sv: Oversigt over Tigerklagerens profiler
« Svar #45 Dato: Januar 26, 2017, 11:16:31 pm »
Jeg noterer mig, at første gang, jeg konfronterede tigermanden med den episode, hvor han skrev som albert fra tigermandens profil, påstod han at Albert havde hacket hans profil. Mens i går skrev han til mig, at han bare lavede sjov dengang og kun skrev som Albert for at drille ham. Dette viser, at Tigermanden har ændret forklaring, hvilket gør hans forklaring utroværdig. Jeg er derfor stadig overbevist om, at Tigermanden ER Albert.

doDO

• Gæst
« Svar #46 Dato: Januar 26, 2017, 11:18:34 pm »
Jeg noterer mig, at første gang, jeg konfronterede tigermanden med den episode, hvor han skrev som albert fra tigermandens profil, påstod han at Albert havde hacket hans profil. Mens i går skrev han til mig, at han bare lavede sjov dengang og kun skrev som Albert for at drille ham. Dette viser, at Tigermanden har ændret forklaring, hvilket gør hans forklaring utroværdig. Jeg er derfor stadig overbevist om, at Tigermanden ER Albert.

Tak for det. god weekend, over and out.
93 konge ørne yngler i 2017

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    10%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #47 Dato: Januar 27, 2017, 05:10:40 pm »

jeg har aldrig skrevet, at Albert hackede min profil. Det må du kunne linke til?
Anklageren er sidens allerbedste debattør, det er godt, vi har ham som forummets leder og ansigt udadtil. :)