Ham slipper vi da aldrig af med.
Hvordan kan du vide at Tigermanden stopper? Det skulle vel ikke være fordi du ER Tigermanden? Så Reptiltossen har måske ret.
Citat fra: Torsten Bonfils efter Januar 15, 2017, 02:31:28 pmHam slipper vi da aldrig af med.Det kan du tro, at vi gør.Nu kommer der andre boller på suppen.
Hvis du for eftertiden tydeligere tager afstand fra tigermanden, kan det være du kan overbevise os skeptikere om, at du alligevel ikke er ham. Derfor håber jeg, at du vil tage afstand fra ham, når han såkaldt slikker dig i røven - hvilket jeg ikke synes du helt har gjort tidligere; og det har været medvirkende til at bestyrke mistanken. Indtil videre har du dog ej overbevist mig, men du skal da have en chance for at gøre det.
Jeg forstår sørme godt, at Anklageren er blevet stresset over de helt åndssvage beskyldninger, der har floreret de sidste dage. Slå koldt vand i blodet, venner, og lad roen falde på jer alle igen. Så skal det nok gå, og tingene vil nå deres naturlige tilstand igen.
Citat fra: Tigermanden efter Januar 15, 2017, 04:27:43 pmJeg forstår sørme godt, at Anklageren er blevet stresset over de helt åndssvage beskyldninger, der har floreret de sidste dage. Slå koldt vand i blodet, venner, og lad roen falde på jer alle igen. Så skal det nok gå, og tingene vil nå deres naturlige tilstand igen. Så du er stadig en stor beundrer af Anklageren, selvom han nu er begyndt at kalde dig en troll styret af de højreorienterede?