Citat fra: Tørresnoren efter Januar 11, 2017, 04:33:53 amCitat fra: Anklageren efter Januar 11, 2017, 02:26:17 am Man ved jo godt, hvilken halvdel det er.Ved 'man' nu også det..?- men hvad nu hvis det også kun er halvdelen af 'mannerne' som 'godt ved det'....?Selvfølgelig ved man det. Du kan jo bare se her på debatten, hvordan der er to lejre, hvor den ene hele tiden fremhæver politisk korrekte voldtægter, der er begået på den anden side af jorden for at have noget at kritisere muslimerne for.Overfor det står vi andre mere fornuftsbetonede individer, der ikke har behov for at finde på historier.Jeg går ind for en strammere udlændingepolitik, men det her begrundet i fakta og ikke frygt. Frygt er den største trussel mod Danmark i øjeblikket for det er med til at splitte danskerne i to lige store grupper 'manner'. Det har man kun interesse i, hvis man vil destabilisere samfundet. Oplysningstanken påbyder os at handle på baggrund af fornuft og rationale, og ikke som du gjorde i dit svar til mig - på baggrund af frygt.
Citat fra: Anklageren efter Januar 11, 2017, 02:26:17 am Man ved jo godt, hvilken halvdel det er.Ved 'man' nu også det..?- men hvad nu hvis det også kun er halvdelen af 'mannerne' som 'godt ved det'....?
Man ved jo godt, hvilken halvdel det er.
Jeg er ikke den samme som Anklageren, og vi er heller ikke den samme som Albert. For mig er det mærkeligt at blive beskyldt for at være Albert, for jeg synes, at manden er komplet idiot. Alligevel generer det mig ikke synderligt, for Albert er ikke et grimt navn. Desuden er det kun en fordel for mig, hvis de højreekstreme her på debatten tror, at jeg er en 90 år gammel sexgal racist fra København, for det betyder, at de er på afveje med hensyn til at finde frem til min rigtige identitet. Anklageren, Trådløse Anna og du selv har alle parodieret Albert, ligesom jeg selv gjorde for at drille ham, og derfor kan han ligeså godt være en af jer.
Jeg har ikke skrevet det indlæg, du citerer - der må være tale om en teknisk fejl, så det ser ud som om, Anklageren har skrevet fra min profil. Selv teknikken kan jo fejle fra tid til anden.
Jeg går bestemt ikke ind for stramninger på flygtningeområdet! Tværtimod går jeg ind for fri indvandring. Dansk er den, som selv vil det.
Citat fra: Tigermanden efter Januar 14, 2017, 04:40:47 pmJeg har ikke skrevet det indlæg, du citerer - der må være tale om en teknisk fejl, så det ser ud som om, Anklageren har skrevet fra min profil. Selv teknikken kan jo fejle fra tid til anden.Det lyder som noget af en søforklaring.
Ok, så er der tre muligheder:1. Du var fuld da du skrev det og derfor erindrer du intet. 2. Du er Anklageren, men vil ikke indrømme det.3. Du er bare ud på at drille Anklageren og mistænkeliggøre ham.
Citat fra: politisk ukorrekt efter Januar 14, 2017, 04:46:01 pmCitat fra: Tigermanden efter Januar 14, 2017, 04:40:47 pmJeg har ikke skrevet det indlæg, du citerer - der må være tale om en teknisk fejl, så det ser ud som om, Anklageren har skrevet fra min profil. Selv teknikken kan jo fejle fra tid til anden.Det lyder som noget af en søforklaring. Det ved jeg ikke noget om, for jeg har ikke meget forstand på computere og teknik.