Forfatter Emne: Ofte oversete Anklager citater  (Læst 807 gange)

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Ofte oversete Anklager citater
« Dato: Januar 13, 2017, 11:29:50 pm »
Tilhængere af kalifatet er ikke velkomne

Tilhængere af kalifatet er modstandere af grundloven, fordi de ønsker at erstatte store dele af lovgivningen med sharia.

Det kan til nød gå, at der er tilhængere af kalifatet blandt indvandrere med flygtninge status, eller som er her på tålt ophold, fordi de ikke har stemmeret til folketinget.

Det er vigtigt at undgå, at de får dansk statsborgerskab (og dermed stemmeret til folketinget), for det er godt dumt at importere statsborgere, som er modstandere af statens forfatning.

Skal vi gøre som i USA, hvor man tager troskab til staten meget alvorligt, og hvor nye statsborgere skal kende forfatningen og sværge troskab til den?

Lidt utroskab over for staten betragtes derimod nærmest som et sundhedstegn i Danmark - forstå det, hvem der kan.

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=1388.msg12791#msg12791

Grundloven skal overholdes

Hvis man ikke vil overholde grundloven, er man en forræder imod det danske folk.

Det gælder så for en del muslimer, men desværre også for nogen danskere.

Med hensyn til muslimerne, så er der en del af dem, som går ind for kalifatet og for at sharia skal erstatte grundloven. Den styreform kaldes teokrati, som ikke kan forenes med demokrati ...

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=2287.msg24427#msg24427

Ja - dem som vil skrive sharia ind i grundloven hører ikke hjemme i Danmark - og det er der nogen af muslimerne, som vil.

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=3164.msg35682#msg35682

Kriminelle indvandrere bør udvises - og muslimer som går ind for at erstatte grundloven med sharia hører heller ikke hjemme i Danmark (fordi de heller ikke viser grundloven respekt).

Det har har du ikke opdaget, at jeg går ind for - fordi du er en landsbytosse.

De vigtigste nationale værdier står i grundloven. Hvis man er modstander af grundloven, er man demokratiets modstander og derfor en samfundsfjende.

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=2657.msg28637#msg28637

Lav-IQ debattører som politisk ukorrekt synes, at det lyder ligesom Tigermanden
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

politisk ukorrekt

• Gæst
Sv: Ofte oversete Anklager citater
« Svar #1 Dato: Januar 13, 2017, 11:42:56 pm »
Ingen siger jo, at du og tigermanden nødvendigvis behøver lyde ens for at være den samme. Trolleriet består vel netop i at lave en rabiat karikatur á la Tigermanden for at drille højrefløjen.

DU HAR STADIG IKKE SVARET PÅ HVAD DIN EGEN IQ ER. DET ER NEMT AT KALDE ANDRE FOR LAV-IQ´ERE, NÅR MAN IKKE VIL AFSLØRE SIN EGEN IQ.

Min IQ er stadig over 120. Du kan jo bare se min IQ-test på min Youtube-kanal, hvis du ikke tror på mig. :blum:

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Januar 13, 2017, 11:57:42 pm »
Ingen siger jo, at du og tigermanden nødvendigvis behøver lyde ens for at være den samme. Trolleriet består vel netop i at lave en rabiat karikatur á la Tigermanden for at drille højrefløjen.

DU HAR STADIG IKKE SVARET PÅ HVAD DIN EGEN IQ ER. DET ER NEMT AT KALDE ANDRE FOR LIV-IQ´ERE, NÅR MAN IKKE VIL AFSLØRE SIN EGEN IQ.

Min IQ er stadig over 120.

Jeg har ikke henvist til, at jeg og Tigermanden skulle lyde ens - som du lyver om her. Du lyver i øvrigt tit om andre, og det bryder jeg mig ikke om.

Jeg henviser til, at du skrev: "Det er jo sådan set også det, som både Tigermanden og Anklageren argumenterer for, i det de vil opløse Danmark gennem infiltration af horder af islamister."

Jeg har skrevet det modsatte i over ti år - og har bevist det i denne tråd.

Jeg kender ikke min IQ, for jeg er ligeglad med, hvor klog jeg er.

Din IQ er altså lav - og det beviser du gang på gang ved, at du ikke engang kender betydningen af et almindeligt ord som: bevis.

Jeg kan sagtens lave en kommentar, som beviser, at jeg er dig (hvis nogen skulle være lige så dum til at tolke det).

Man kan jo ikke kalde det andet end dumhed - når det er dumt (selvom Me ikke kan lide at kalde en spade for en spade).
« Senest Redigeret: Januar 14, 2017, 12:01:39 am af Anklageren »

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #3 Dato: Januar 14, 2017, 12:16:08 am »

Jeg har ikke henvist til, at jeg og Tigermanden skulle lyde ens - som du lyver om her. Du lyver i øvrigt tit om andre, og det bryder jeg mig ikke om.

Nu manipulerer du igen. Hvilket du tit gør. Og det bryder jeg mig ikke om.

Jeg henviser til, at du skrev: "Det er jo sådan set også det, som både Tigermanden og Anklageren argumenterer for, i det de vil opløse Danmark gennem infiltration af horder af islamister."

Jeg har skrevet det modsatte i over ti år - og har bevist det i denne tråd.

Du overså vist det svar jeg gav til Homofaber, hvor jeg skrev at jeg bare lavede sjov med Torsten Bonfils...

Jeg ved godt, at du ikke taler for helt det samme islamistiske kalifat, som Tigermanden taler for.

Men jeg mener stadig, at det er dig, der er Tigermanden og som sådan argumenterer du jo et eller andet sted alligevel for det. Dog ikke fra din Anklager-profil.

Jeg kender ikke min IQ, for jeg er ligeglad med, hvor klog jeg er.

Det siger lav-IQ´ere altid. "Jeg kender ikke min IQ".

Din IQ er altså lav - og det beviser du gang på gang ved, at du ikke engang kender betydningen af et almindeligt ord som: bevis.

Hvis man tre gange i træk scorer ca. samme point i IQ-tests, så kan man vel godt regne med, at testen taler nogenlunde sandt. De sidste tre tests, jeg har taget, der fik jeg 123, 122 og 129 - i den rækkefølge.

Jeg kan sagtens lave en kommentar, som beviser, at jeg er dig (hvis nogen skulle være lige så dum til at tolke det).

Det er jo ikke sådan det hænger sammen. Man bliver nødt til at se på den lange lange historie på både SOL og din-debat for at kunne indse det åbenlyse i, at du er Tigermanden. Du ville ikke kunne bevise åbenlyst med f.eks. en fake-profil, at du er mig. F.eks. har ieet flere gange oprettet profiler, hvis nicks mindede om mine nicks - uden at nogen troede at han var mig. Det er også min opfattelse, at du ikke vil kunne efterligne min stil. Den er for fantasifuld til dig. Den eneste måde, du kan gøre det på, er ved at copy-paste mine indlæg ind på en troll profil. Men det vil nok også blive gennemskuet, da man jo så bare kan Google indlæggene og finde ud af, at de er copy-pastede. :blum:

Man kan jo ikke kalde det andet end dumhed - når det er dumt (selvom Me ikke kan lide at kalde en spade for en spade).

Jeg er enig i, at man bør kalde en spade for en spade. Derfor kalder jeg dig nu for Tigermanden. :yes:
« Senest Redigeret: Januar 14, 2017, 12:20:21 am af politisk ukorrekt »

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Hold nu op med det vrøvl
« Svar #4 Dato: Januar 14, 2017, 12:31:31 am »
Hvis jeg skriver en kommentar, hvor jeg våser om Illuminati, Bilderberg, satanisme og reptilians, så beviser det ikke, at jeg er dig - selvom jeg våser på den samme måde som dig.

Du er sikkert bare så dum - og mod dumhed kæmper selv guderne forgæves, så hvilke chancer skulle almindelig døde så have   :big_grin:

politisk ukorrekt

• Gæst
Sv: Hold nu op med det vrøvl
« Svar #5 Dato: Januar 14, 2017, 12:37:05 am »
Hvis jeg skriver en kommentar, hvor jeg våser om Illuminati, Bilderberg, satanisme og reptilians, så beviser det ikke, at jeg er dig - selvom jeg våser på den samme måde som dig.

Selvfølgelig gør det da ikke det. Fordi der er intet andet historisk set der kobler os to til hinanden.

DERIMOD er der en hel del der kobler dig og tigermanden til hinanden. Hvad er det, du ikke forstår ved den åbenlyse forskel?

Du er sikkert bare så dum - og mod dumhed kæmper selv guderne forgæves, så hvilke chancer skulle almindelig døde så have   :big_grin:

Og du fortsætter med at projicere skammen over at du er blevet afsløret over på os andre. Hylende morsomt - og lidt ynkeligt også.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Sv: Hold nu op med det vrøvl
« Svar #6 Dato: Januar 14, 2017, 01:09:05 am »

Selvfølgelig gør det da ikke det. Fordi der er intet andet historisk set der kobler os to til hinanden.

DERIMOD er der en hel del der kobler dig og tigermanden til hinanden. Hvad er det, du ikke forstår ved den åbenlyse forskel?

Der er intet, der kobler Tigermanden til mig - bortset fra den kommentar - så du lyder dummere og dummere.

Jeg har ignoreret manden, og vi har ikke de samme meninger.

Citér

Og du fortsætter med at projicere skammen over at du er blevet afsløret over på os andre. Hylende morsomt - og lidt ynkeligt også.

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #7 Dato: Januar 14, 2017, 01:20:51 am »
Sover du aldrig, Anklageren, eller er du på din-debat 20 timer i døgnet? (går selv i seng om ti minutter).

Hvad siger din kone til, at du aldrig gider være social med hende? Du sidder jo foran computeren hele dagen...

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Januar 14, 2017, 01:25:24 am »
Sover du aldrig, Anklageren, eller er du på din-debat 20 timer i døgnet? (går selv i seng om ti minutter).

Hvad siger din kone til, at du aldrig gider være social med hende? Du sidder jo foran computeren hele dagen...

Jeg bor altså i Grønland, og her er klokken kun 21:23

Min samlever sidder og ser grønlandsk fjernsyn. Jeg burde nok have lært noget mere grønlandsk, men det har jeg ikke fået gjort.

Jeg forstår alligevel kun noget af det.

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #9 Dato: Januar 14, 2017, 01:29:08 am »

Min samlever sidder og ser grønlandsk fjernsyn. Jeg burde nok have lært noget mere grønlandsk, men det har jeg ikke fået gjort.

Samlever? Så er det måske en mand, du bor sammen med?

Så giver Albert-profilen straks mere mening. :blum: :blum: :blum:

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Januar 14, 2017, 01:39:17 am »

Samlever? Så er det måske en mand, du bor sammen med?

Så giver Albert-profilen straks mere mening. :blum: :blum: :blum:

Det er ikke en mand. Det er en kvinde, som er 17 år yngre end mig  :smile1:

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #11 Dato: Januar 14, 2017, 01:41:28 am »
Det er ikke en mand. Det er en kvinde, som er 17 år yngre end mig  :smile1:

Hvor stammer Albert´s homoerotiske fantasier så fra? De er da skam meget fantasifulde, må jeg indrømme...