Forfatter Emne: Lav-IQ debattørerne  (Læst 4346 gange)

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Sv: Lav-IQ debattørerne
« Svar #45 Dato: Januar 15, 2017, 11:45:20 am »
Anklageren:
Citér
Vi trækkes med deres børn i skolen.

Mon! Der er i hvert fald flere - såvel på SOL-debat som Din-debat - der har stillet sig tvivlende til, om du underviser. Uanset om du logger ind som 'Tigermanden' eller 'Anklageren'.
Manner, Manner!

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Sv: Mon ikke DU skulle tænke dig om?
« Svar #46 Dato: Januar 15, 2017, 12:01:49 pm »
Anklageren:
Citér
Jeg har hele vejen igennem ignoreret Tigermanden, fordi han er en troll - og jeg vil heller ikke kommentere ham nu.
Engang for flere år siden, hvor der var nogen kæmpe bravallaslag mellem Tigermanden og en flok, hvor DerRudi var meget aktiv - har jeg blandet mig i, at de ikke skulle bestemme, hvem der skulle slettes. De kunne bare ignorere Tigermanden, så ville det hurtigt stoppe.
Jeg har ikke deltaget i kampene mellem Tigermanden og de andre - men som sagt ignoreret det - hele vejen igennem.
Det ændrer ikke på, at det virker direkte dumt at tale om beviser for, at vi er den samme.
Mon ikke jeg ville have hjulpet Tigermanden, hvis det havde været tilfældet?

Det er (også) løgn.

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=659.msg4587#msg4587

Selvfølgelig ville du hjælpe Tigermanden - jeg mener: Enhver er vel stadig sig selv nærmest.  :big_grin:
Det har imidlertid været tragi-komisk ud over alle grænser at se på, når selvforelskelsen er gået den anden vej og har givet sig udslag i grotesk omklamring...

"GENIALT, Anklager", "Endnu et fremragende og sagligt indlæg fra Anklageren", "Anklageren er den bedste debattør, vi nogensinde har haft - og så er han et rigtigt mandfolk", "Sådan skal du ikke skrive om Anklageren", "GENIAL humor, Anklageren" osv. osv.

Og så kan jeg - i henhold til noget med 'tekniske problemer', som jeg så herinde - ikke dy mig for lige at linke til denne tråd. Her er nemlig én, der har forstand på computer-teknik:

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=822.msg6419#msg6419

:smile1:

Manner, Manner!

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #47 Dato: Januar 15, 2017, 12:19:05 pm »
Se HER:

http://kend-din-psykopat.dk/psykopatens-kendetegn/

(Jeg har understreget med fed de punkter, som passer på en vis person):

Den rene psykopat – kendetegn
·Er ligeglad med andres følelser
·Tager ikke ansvar
·Har ingen respekt for sociale normer (f.eks. sender homoerotiske invitationer ud til alle)
·Har ingen respekt for loven
·Tilsidesætter hensynsløst egen eller andres sikkerhed
·Har ingen respekt for forpligtelser, heller ikke arbejdsmæssige eller økonomiske
·Har ikke evnen til at fastholde relationer i længere tid
·Bliver hurtigt frustreret, irritabel og aggressiv
·Kaster med ting, truer og/eller slår partner og børn
·Får ikke dårlig samvittighed, føler sig ikke skyldig og føler ikke anger (vil aldrig indrømme sin skyld f.eks.)
·Lærer sjældent af sine erfaringer – heller ikke de ubehagelige
·Har en forklaring på alt (ja, og det er der en vis person der ALTID har, uanset hvor langt ude i torvene han er)
·Det er altid nogen andres skyld eller noget andets skyld (ja, nu bliver det så de andre, der stalker ham. Hvor er det dog synd for ham)
·Projicerer sin egen adfærd over på andre mennesker, og beskylder dem for de samme ting, som vedkommende selv gør eller tænker (PRÆCIST)
·Lyver eller bilder folk noget ind for at få det, han/hun vil have
·Foretager sig ting impulsivt uden at tænke over konsekvenserne (f.eks. truer folk i sin arrigskab)
·Er dårlig til at planlægge fremtiden
« Senest Redigeret: Januar 15, 2017, 01:04:57 pm af politisk ukorrekt »

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    31.4%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #48 Dato: Januar 15, 2017, 01:14:21 pm »
Se HER:

http://kend-din-psykopat.dk/psykopatens-kendetegn/

(Jeg har understreget med fed de punkter, som passer på en vis person):

Den rene psykopat – kendetegn
·Er ligeglad med andres følelser
·Tager ikke ansvar
·Har ingen respekt for sociale normer (f.eks. sender homoerotiske invitationer ud til alle)
·Har ingen respekt for loven
·Tilsidesætter hensynsløst egen eller andres sikkerhed
·Har ingen respekt for forpligtelser, heller ikke arbejdsmæssige eller økonomiske
·Har ikke evnen til at fastholde relationer i længere tid
·Bliver hurtigt frustreret, irritabel og aggressiv
·Kaster med ting, truer og/eller slår partner og børn
·Får ikke dårlig samvittighed, føler sig ikke skyldig og føler ikke anger (vil aldrig indrømme sin skyld f.eks.)
·Lærer sjældent af sine erfaringer – heller ikke de ubehagelige
·Har en forklaring på alt (ja, og det er der en vis person der ALTID har, uanset hvor langt ude i torvene han er)
·Det er altid nogen andres skyld eller noget andets skyld (ja, nu bliver det så de andre, der stalker ham. Hvor er det dog synd for ham)
·Projicerer sin egen adfærd over på andre mennesker, og beskylder dem for de samme ting, som vedkommende selv gør eller tænker (PRÆCIST)
·Lyver eller bilder folk noget ind for at få det, han/hun vil have
·Foretager sig ting impulsivt uden at tænke over konsekvenserne (f.eks. truer folk i sin arrigskab)
·Er dårlig til at planlægge fremtiden

Det minder meget om den gennemsnitlige højrenationale på internettet.

Det er også altid muslimernes skyld, de tager ikke ansvar, men vil hellere skrive poste deres meninger på nettet. De håner alle, der ser anderedes ud, de bliver frustreret, når andre påpeger logiske fejl i deres argumenter, eller debunker artikler i Den Korte Avis. De har ikke dårlig samvittighed, når andre højrenationale dræber eller overfalder fremmede eller folk, som de er uenige med. De har en forklaring på alt ("det står i Koranen"). De dummer sig konstant, selv om vi andre har rettet dem - for eksempel påstår stadigvæk, at srilankanere er muslimer, selv om flere har gjort dem opmærksom på, at de ikke er.

Sådan kan man fortsætte listen.
Vi skal endelig huske den gode debat.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
Er trollprofilen Tigermanden venstreorienteret eller højreorienteret?
« Svar #49 Dato: Januar 15, 2017, 01:31:13 pm »
Du kan umuligt være så dum

Det har selvfølgelig irriteret mig, at Tigermanden systematisk slikker mig i røven, fordi det har sat mig i et dårligt lys.

Alle er enige om at Tigermanden er en troll, så vi behøver ikke at beskæftige os med, hvad han selv siger, at han er

Her er en typisk Tigermanden bemærkning: "Jeg går sådan og drømmer om en regering bestående af Nationalpartiet, Enhedslisten, Alternativet og De Radikale - måske med repræsentanter fra Hizb Ut Tahrir, der kunne være valgt ind som løsgængere. Det ville være en meget stærk kombination, som ville varetage alle danskeres interesser."

I alle de år jeg har levet, har jeg aldrig hørt en venstreorienteret sige sådan noget.

Her er en anden: "Det er simpelt statistik og matematik - ikke gæt - og dermed kan vi konstatere, at Danmark bliver Islamisk et sted mellem 2035 og 2047! Det er der ikke længe til. Det bliver en meget skøn tilværelse, hvor samfundet virkelig vil blomstre op. Videnskaber og kultur vil nå nye højder, og mennesker her i landet vil generelt være meget lærde."

Du får 200 kroner, hvis du kan finde en virkelig venstreorienteret person, det siger noget som matcher Tigermanden.

En troll er ude på at provokere - men vil alligevel ikke skrive 4.000 kommentarer som systematisk skader det, han selv tror på.

Anklageren:
Citér
Jeg har hele vejen igennem ignoreret Tigermanden, fordi han er en troll - og jeg vil heller ikke kommentere ham nu.
Engang for flere år siden, hvor der var nogen kæmpe bravallaslag mellem Tigermanden og en flok, hvor DerRudi var meget aktiv - har jeg blandet mig i, at de ikke skulle bestemme, hvem der skulle slettes. De kunne bare ignorere Tigermanden, så ville det hurtigt stoppe.
Jeg har ikke deltaget i kampene mellem Tigermanden og de andre - men som sagt ignoreret det - hele vejen igennem.
Det ændrer ikke på, at det virker direkte dumt at tale om beviser for, at vi er den samme.
Mon ikke jeg ville have hjulpet Tigermanden, hvis det havde været tilfældet?

Det er (også) løgn.

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=659.msg4587#msg4587

Selvfølgelig ville du hjælpe Tigermanden - jeg mener: Enhver er vel stadig sig selv nærmest.  :big_grin:
Det har imidlertid været tragi-komisk ud over alle grænser at se på, når selvforelskelsen er gået den anden vej og har givet sig udslag i grotesk omklamring...

"GENIALT, Anklager", "Endnu et fremragende og sagligt indlæg fra Anklageren", "Anklageren er den bedste debattør, vi nogensinde har haft - og så er han et rigtigt mandfolk", "Sådan skal du ikke skrive om Anklageren", "GENIAL humor, Anklageren" osv. osv.

Og så kan jeg - i henhold til noget med 'tekniske problemer', som jeg så herinde - ikke dy mig for lige at linke til denne tråd. Her er nemlig én, der har forstand på computer-teknik:

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=822.msg6419#msg6419

:smile1:

« Senest Redigeret: Januar 15, 2017, 01:55:11 pm af Anklageren »
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    14%
    • Vis profil
« Svar #50 Dato: Januar 15, 2017, 05:50:17 pm »
DerRudi - jeg citerer fra dine link:

Anklageren skrev:
Citér
Jeg kan nævne andre personangreb, du er kommet med - også imod Tigermanden.

Anklageren
skrev:
Citér
Man kan bare lade som om man er en anden f.eks. ved at oprette en ny profil - så kan man læse det du skriver - og så man man svare som sig selv i en anden browser.

Fra medierne / Sv: Nej til hævet pensionsalder!?
« Dato: Januar 10, 2017, 01:07:52 pm » Anklageren

Citér
Tigermanden må selvfølgelig godt være her, men vi vil også gerne se andres indlæg.

Er han også kunde? Anklageren
« Svar #17 Dato: Januar 11, 2017, 01:27:35 pm »

Citér
Hvor meget tager du for dine geder?

Den løgnagtige Tiger er her stadig ... Tigermanden
« Svar #6 Dato: Januar 10, 2017, 07:33:07 am »

Citér
Gå du bare ud og vogt dine geder..

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
Religion er opium for folket Allahu Akbar
« Svar #51 Dato: Januar 15, 2017, 06:51:05 pm »
Tigermanden er en karikatur på venstrefløjen.
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor