Forfatter Emne: Lav-IQ debattørerne  (Læst 4191 gange)

politisk ukorrekt

• Gæst
Sv: Lav-IQ debattørerne
« Svar #15 Dato: Januar 13, 2017, 10:41:35 pm »
Jeg tænkte nu mere på en gruppe antifascister fra Redox eller noget.

Javel TORSKen, det er da også en mulighed...

Men min forklaring er nu engang mere eksotisk. :hyper:

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #16 Dato: Januar 13, 2017, 10:47:01 pm »
Beviserne er primært disse to:

1. Tigermanden ville aldrig skrive sætningen "Jeg går ind for en strammere udlændingepolitik, men det her begrundet i fakta og ikke frygt-"

- Dette er jo en klassisk Anklager-formulering. Og Tigermanden går naturligvis ikke ind for stramninger, da han hele tiden har talt for et muslimsk Danmark.

2. Denne sætning afslører, at det er Anklageren, der skrev fra Tigermanden´s profil:

"Oplysningstanken påbyder os at handle på baggrund af fornuft og rationale, og ikke som du gjorde i dit svar til mig - på baggrund af frygt."

- det er formuleringen "og ikke som du gjorde i dit svar til mig", som afslører det. For det var jo ANKLAGEREN, som Tørresnorren havde svaret. Og ikke Tigermanden. Så da Tigermanden kom til at skrive den sætning, afslørede han samtidig, at det er ham, der også er Anklageren.

1. Hvorfor skulle det lige præcis være Anklageren, der havde skrevet det og samtid er Tigermanden? Kunne det ikke være hvem som helst? Alle kunne jo have skrevet det. Der er intet bevis for, at det er Anklager. Og hvad består en klassisk Anklager-formulering af?

2. Der står ikke noget om frygt i Anklagerens oprindelig emne. Det kan være, Tigermanden referer til et andet indlæg, men det indikerer på ingen måde, at det er Anklager, der står bag Tigermanden.
Og hvis det var sådan, at det er Anklager eller en anden, der står bag Tigermanden og havde skrevet det ved en fejl, tror du så ikke, at vedkommende ville skynde sig at slette det? Alligevel fortsætter Anklager med at svare som alt er normalt - hvilket det jo også er.

1. Det giver i konteksten god mening, at det er Anklageren, da det er ham, der havde forfattet det indlæg, som Tørresnorren besvarede - og som Tigermanden så svarede på (i det indlæg, som lød som Anklageren). Hvis du nærlæser indlægget, kan du godt se (eller burde du kunne), at det kun kan være Anklageren, der er forfatteren bag det indlæg. Jævnfør 1. skrivestil og 2. den afsluttende bemærkning hvor han henviser til Anklagerens første indlæg som værende sit eget.

2. Det giver for mig god mening, at Tigermanden ikke har slettet sit indlæg. Fordi hvis han nu slettede det EFTER, at folk havde afsløret sammenhængen, ville det fremstå som en indrømmelse. Derfor bliver han nødt til at spille cool og lade som ingenting. Ja, det giver da god mening for mig at se.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Din IQ er altså ikke høj politisk ukorrekt - så kan du sige, hvad du vil
« Svar #17 Dato: Januar 13, 2017, 10:52:08 pm »

Det passer jo også fint med, at Illuminati går ind for en ny verdensorden, som går ud på at opløse nationalstaterne indefra og indføre en verdensregering. Det er jo sådan set også det, som både Tigermanden og Anklageren argumenterer for, i det de vil opløse Danmark gennem infiltration af horder af islamister. Så når nationalstaterne bryder sammen, har de en undskyldning for at indføre en verdensregering for at skabe ORDER OUT OF CHAOS. :yes:

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=1388.0

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=2657.msg28637#msg28637

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=3164.msg35682#msg35682

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=2287.msg24427#msg24427

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    60.4%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: Januar 13, 2017, 11:03:09 pm »
Polkitisk Ukorrekt. Nu synes jeg, at konspirationsteorier er ret underholdende, for det kræver en vis fantasi at brygge så meget sammen og derfor kan man heller ikke debunke dem, men i det her tilfælde bliver det personligt (er dog sikker på, at Anklager ikke tager det tungt). Ovenstående har alle elementer af konspirationsteorier, men hvis du bare kunne holde dig til dine krypdyr og trekanter, vil det være til at holde ud. Det værste er, at du hiver folk med på din konspiration - også et klassisk element ved konspirationsteor; at de får ukritiske følger ligesom du selv er.
Vi skal endelig huske den gode debat.

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #19 Dato: Januar 13, 2017, 11:06:59 pm »
Polkitisk Ukorrekt. Nu synes jeg, at konspirationsteorier er ret underholdende, for det kræver en vis fantasi at brygge så meget sammen og derfor kan man heller ikke debunke dem, men i det her tilfælde bliver det personligt (er dog sikker på, at Anklager ikke tager det tungt). Ovenstående har alle elementer af konspirationsteorier, men hvis du bare kunne holde dig til dine krypdyr og trekanter, vil det være til at holde ud. Det værste er, at du hiver folk med på din konspiration - også et klassisk element ved konspirationsteor; at de får ukritiske følger ligesom du selv er.

Ok, lad mig svare seriøst nu.

Mit svar til Torsten Bonfils var bare sjov og ballade - fordi Torsten altid er meget humoristisk i sine indlæg og så spiller jeg gerne med på det.. Jeg tror nu ikke, at det er Illuminati der står bag hverken dig eller Anklageren.

Men måske har Torsten ret i, at I er medlemmer af en eller anden organisation? Men på den anden side, er det jo også muligt, at debattørerne fra højrefløjen er det samme (f.eks. medlemmer af Danskernes Parti).

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    60.4%
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: Januar 13, 2017, 11:11:42 pm »

Ok, lad mig svare seriøst nu.

Mit svar til Torsten Bonfils var bare sjov og ballade - fordi Torsten altid er meget humoristisk i sine indlæg og så spiller jeg gerne med på det.. Jeg tror nu ikke, at det er Illuminati der står bag hverken dig eller Anklageren.

Men måske har Torsten ret i, at I er medlemmer af en eller anden organisation? Men på den anden side, er det jo også muligt, at debattørerne fra højrefløjen er det samme (f.eks. medlemmer af Danskernes Parti).

Der er meget, der er muligt. Det er også muligt, at bag Tigermanden gemmer der sig en højrenational, der bevidst skrev det svar for at mistænkeliggøre Anklageren, hvilket han jo fik held med.
Vi skal endelig huske den gode debat.

Offline Evalu

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.8%
    • Vis profil
« Svar #21 Dato: Januar 13, 2017, 11:40:37 pm »
Der er meget, der er muligt. Det er også muligt, at bag Tigermanden gemmer der sig en højrenational, der bevidst skrev det svar for at mistænkeliggøre Anklageren, hvilket han jo fik held med.

"Tigermanden" er en trol, som jeg har haft på min "ignorer"-liste længe, da det bedste middel mod trolling er at undlade at give trollen den opmærksomhed, som vedkommende higer efter.

Personen bag Tigermand-profilen må være ved at grine sin r.. i laser over at være  hovedemne på din-debat.

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #22 Dato: Januar 13, 2017, 11:46:21 pm »

Jeg har faktisk tidligere hældt til at mene, at det netop VAR en højrenational, der havde lavet Tigermanden for at stille venstrefløjen i et dårligt lys.

Men efter at det engang på SOL blev bevist, at Tigermanden er den samme som Albert Johansen, ændrede jeg mening. For Albert Johansen er jo lige det modsatte af Tigermanden. Nemlig en karikatur på en højreorienteret, racistisk boheme-bøsse.

Derfor nåede jeg frem til den konklusion, at Albert var lavet for at tage pis på højrefløjen - mens Tigermanden var lavet for at drille selvsamme højrefløj ved et totalt overdrevet og rabiat islamapologetisk monster-trolleri.

Så når man er bevidst om, at Albert og Tigermanden er den samme, så giver det langt mere mening, at det skulle være en fra venstrefløjen, der står bag de to profiler end at det skulle være en fra højrefløjen.
« Senest Redigeret: Januar 13, 2017, 11:49:57 pm af politisk ukorrekt »

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    55.2%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: Januar 14, 2017, 06:18:10 am »
Min IQ er over de 120, ifølge de tre sidste tests jeg har taget. Hvilket svarer til, at hvis der er 100 mennesker, er det kun de 10 der er klogere end mig. Så jeg føler mig da nu ikke specielt dum.

Ja, alle dummernikker går højt op i intelligenstests.

Totalt opblæst selvopfattelse har du. Hvem tror du interesserer sig foralt dit gylle om hvem der er hvem på debatten? Fylder fanme hele debatten med dine ligegyldigheder, som er totalt uinteressante.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.4%
    • Vis profil
« Svar #24 Dato: Januar 14, 2017, 08:05:26 am »
Anklageren

Citér
Jeg har hele vejen igennem ignoreret Tigermanden, fordi han er en troll - og jeg vil heller ikke kommentere ham nu.

Hm...

Fra medierne / Sv: Nej til hævet pensionsalder!?
« Dato: Januar 10, 2017, 01:07:52 pm » Anklageren

Citér
Tigermanden må selvfølgelig godt være her, men vi vil også gerne se andres indlæg.

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #25 Dato: Januar 14, 2017, 11:02:41 am »
Min IQ er over de 120, ifølge de tre sidste tests jeg har taget. Hvilket svarer til, at hvis der er 100 mennesker, er det kun de 10 der er klogere end mig. Så jeg føler mig da nu ikke specielt dum.

Ja, alle dummernikker går højt op i intelligenstests.

Totalt opblæst selvopfattelse har du. Hvem tror du interesserer sig foralt dit gylle om hvem der er hvem på debatten? Fylder fanme hele debatten med dine ligegyldigheder, som er totalt uinteressante.

Nu var det ikke mig der startede diskussionen om hvem personen bag tigermanden er. Men siden det nu er blevet afsløret, synes jeg blot det ville klæde vedkommende bedst om han indrømmede fadæsen. Jeg har nu ellers hele tiden sagt, at jeg er parat til at tilgive den slags, men det kræver at folk vil stå ved deres fadæse.

Den eneste grund til, at jeg skrev min IQ, var at Anklageren i flere indlæg i træk kaldte mig dum. Så er det da meget relevant at svare ved at angive ens IQ, da det er eneste målbare enhed vi har for dumhed/intelligens her i landet. Når Anklageren ikke selv vil melde sin egen IQ ud, kan jeg kun tage det som udtryk for, at HAN er den dumme og scorer lavt i en sådan test.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
Du er også dum politisk ukorrekt
« Svar #26 Dato: Januar 14, 2017, 02:24:01 pm »
I to tilfælde kalder du en kommentar af Tigermanden for et bevis.

I det første tilfælde kalder du det et bevis for, at Tigermanden og Albert er den samme - at Tigermanden underskrev sig med "Kærlig hilsen Albert" i en kommentar for længe siden.

Nu er det et bevis for at Tigermanden er den samme som mig, at Tigermanden har skrevet noget - som ligner det, jeg skriver.

Det er dumt som et hul i jorden!

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.4%
    • Vis profil
« Svar #27 Dato: Januar 14, 2017, 09:20:06 pm »
Evalu

Citér
Personen bag Tigermand-profilen må være ved at grine sin r.. i laser over at være  hovedemne på din-debat.

Har du ikke spurgt ham.. er det din lillebror eller storebror der troller ?

Du dukkede op, som "trold af æske" omgående - for at forsvare ham, som du plejer  :ROFL:

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.4%
    • Vis profil
« Svar #28 Dato: Januar 14, 2017, 09:22:11 pm »
Anklageren

Citér
Jeg har hele vejen igennem ignoreret Tigermanden, fordi han er en troll - og jeg vil heller ikke kommentere ham nu.

Hm...

Fra medierne / Sv: Nej til hævet pensionsalder!?
« Dato: Januar 10, 2017, 01:07:52 pm » Anklageren

Citér
Tigermanden må selvfølgelig godt være her, men vi vil også gerne se andres indlæg.

:blum:

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    2%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #29 Dato: Januar 14, 2017, 09:25:13 pm »
Evalu

Citér

Har du ikke spurgt ham.. er det din lillebror eller storebror der troller ?

Du dukkede op, som "trold af æske" omgående - for at forsvare ham, som du plejer  :ROFL:
Og du, Lysje, plejer at krydre dine angreb med et eller andet kristent hø!
Glemte du det i din iver for at være på nakken af andre?
Mennesker kræver ytringsfrihed som kompensation for tankefrihed, hvilken de sjældent bruger.

Søren Kierkegaard - 5. maj 1813 – 11. november 1855