Forfatter Emne: Lav-IQ debattørerne  (Læst 4086 gange)

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    83.8%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Lav-IQ debattørerne
« Dato: Januar 13, 2017, 09:10:48 pm »
Tigermanden skriver noget, som Lav-IQ debattørerne synes ligner det, som jeg skriver - men kun en idiot vil kalde det for et bevis.

Tigermanden har trollet rundt og har taget røven på højrefløjen i årevis, og nu har han gjort det igen  :yes:

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

politisk ukorrekt

• Gæst
Sv: Lav-IQ debattørerne
« Svar #1 Dato: Januar 13, 2017, 09:12:24 pm »
Hvad er din iq da, Tigerm....øh, sorry, Anklageren?

Jeg genposter dog gerne beviserne - eller det som vi i hvert fald er nogle, som mener er beviser. Eller i hvert fald MEGET kraftige indicier, hvis man ikke teknisk set godtager udtrykket beviser:

I er sååå skråsikre på at anklageren er alle mulig profiler her? jeg ville heller ikke svare hvis det var mig der blev kørt sådan på,  :girl_to_take_umbrage:

Jeg er også imod personhetz. Men det er hævet over enhver rationel tvivl, at Anklageren er manden bag Tigermand-trollen. Læs hele denne tråd og det er nemt at gennemskue...

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=5128.0

HER citerer jeg lige det Tigermanden-indlæg, der afslører, at han og Anklageren er samme person:

Man ved jo godt, hvilken halvdel det er.

Ved 'man' nu også det..?

- men hvad nu hvis det også kun er halvdelen af 'mannerne' som 'godt ved det'....?

Selvfølgelig ved man det. Du kan jo bare se her på debatten, hvordan der er to lejre, hvor den ene hele tiden fremhæver politisk korrekte voldtægter, der er begået på den anden side af jorden for at have noget at kritisere muslimerne for.

Overfor det står vi andre mere fornuftsbetonede individer, der ikke har behov for at finde på historier.

Jeg går ind for en strammere udlændingepolitik, men det her begrundet i fakta og ikke frygt. 

Frygt er den største trussel mod Danmark i øjeblikket for det er med til at splitte danskerne i to lige store grupper 'manner'. Det har man kun interesse i, hvis man vil destabilisere samfundet.

Oplysningstanken påbyder os at handle på baggrund af fornuft og rationale, og ikke som du gjorde i dit svar til mig - på baggrund af frygt.

Beviserne er primært disse to:

1. Tigermanden ville aldrig skrive sætningen "Jeg går ind for en strammere udlændingepolitik, men det her begrundet i fakta og ikke frygt-"

- Dette er jo en klassisk Anklager-formulering. Og Tigermanden går naturligvis ikke ind for stramninger, da han hele tiden har talt for et muslimsk Danmark.

2. Denne sætning afslører, at det er Anklageren, der skrev fra Tigermanden´s profil:

"Oplysningstanken påbyder os at handle på baggrund af fornuft og rationale, og ikke som du gjorde i dit svar til mig - på baggrund af frygt."

- det er formuleringen "og ikke som du gjorde i dit svar til mig", som afslører det. For det var jo ANKLAGEREN, som Tørresnorren havde svaret. Og ikke Tigermanden. Så da Tigermanden kom til at skrive den sætning, afslørede han samtidig, at det er ham, der også er Anklageren.

Det eneste, der evt. kan frifinde Anklageren er, hvis Tigermanden har trollet helt ad h. til.

Hvilket jeg er sikker på, at han nok snart logger på for at hævde, at han da skam har. :hyper:
« Senest Redigeret: Januar 13, 2017, 09:19:07 pm af politisk ukorrekt »

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    83.8%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Januar 13, 2017, 09:27:08 pm »
Her på debatten bliver der trollet i et væk, og enhver kan efterligne de andre.

Når jeg skriver om lav-IQ, så skyldes det, at det strider imod den klassiske logik - at en der efterligner mig, beviser noget overhovedet.

Jeg kan se, at du ikke er smart nok til at se det - og derfor taler jeg om lav-IQ - for det er velbegrundet.

doDO

• Gæst
« Svar #3 Dato: Januar 13, 2017, 09:33:37 pm »
Tigermanden skriver noget, som Lav-IQ debattørerne synes ligner det, som jeg skriver - men kun en idiot vil kalde det for et bevis.

Tigermanden har trollet rundt og har taget røven på højrefløjen i årevis, og nu har han gjort det igen  :yes:

Puuha, kan vi ikke komme videre.

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #4 Dato: Januar 13, 2017, 09:35:15 pm »

Når jeg skriver om lav-IQ, så skyldes det, at det strider imod den klassiske logik - at en der efterligner mig, beviser noget overhovedet.

Jeg kan se, at du ikke er smart nok til at se det - og derfor taler jeg om lav-IQ - for det er velbegrundet.

Min IQ er over de 120, ifølge de tre sidste tests jeg har taget. Hvilket svarer til, at hvis der er 100 mennesker, er det kun de 10 der er klogere end mig. Så jeg føler mig da nu ikke specielt dum.

Du vil stadig ikke afsløre din egen IQ. Måske er den ikke så høj, som du selv tror. :blum:

Ej, tror nu seriøst du er ret intelligent, Anklageren. Der kræves nemlig en høj IQ for at kunne manipulere så meget, som du gør. :yes:

Og i øvrigt tror jeg ikke på, at Tigermanden ville dolke dig på den måde og trolle dig. For I er jo på samme side. Så det eneste, der kan frifinde dig - nemlig at Tigermanden skulle have trollet dig totalt - giver bare logisk set ingen mening for mig. Det ville give mening hvis f.eks. en fra højrefløjen gjorde det. Men ikke tigermanden. Så det er dig, der tænker lavintelligent og ulogisk her, hr. Anklager.

At hævde, at tigermanden skulle have trollet DIG, Anklager, er jo lige så langt ude som at tro, at Åse ville trolle DerRudi. Det giver bare ingen mening, at man skulle trolle nogen fra ens egen lejr.

Og det ved Anklageren udmærket godt. Men han er lige nu fuldstændigt desperat for at finde en udvej fra sin fadæse i går. Men jeg tror at han må erkende, at løbet ER kørt. Alle, der har en vis IQ, kan da godt regne ud at Tigermanden og Anklageren er den samme.
« Senest Redigeret: Januar 13, 2017, 09:44:14 pm af politisk ukorrekt »

Offline Me

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.2%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Januar 13, 2017, 09:51:18 pm »
Det er bedre at have en normal IQ og så være normal. :smile:
Altid glad for at hjælpe. :smile:

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #6 Dato: Januar 13, 2017, 09:53:08 pm »
Det er bedre at have en normal IQ og så være normal. :smile:

:smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile:

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    17.4%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Januar 13, 2017, 09:54:17 pm »
Beviserne er primært disse to:

1. Tigermanden ville aldrig skrive sætningen "Jeg går ind for en strammere udlændingepolitik, men det her begrundet i fakta og ikke frygt-"

- Dette er jo en klassisk Anklager-formulering. Og Tigermanden går naturligvis ikke ind for stramninger, da han hele tiden har talt for et muslimsk Danmark.

2. Denne sætning afslører, at det er Anklageren, der skrev fra Tigermanden´s profil:

"Oplysningstanken påbyder os at handle på baggrund af fornuft og rationale, og ikke som du gjorde i dit svar til mig - på baggrund af frygt."

- det er formuleringen "og ikke som du gjorde i dit svar til mig", som afslører det. For det var jo ANKLAGEREN, som Tørresnorren havde svaret. Og ikke Tigermanden. Så da Tigermanden kom til at skrive den sætning, afslørede han samtidig, at det er ham, der også er Anklageren.

1. Hvorfor skulle det lige præcis være Anklageren, der havde skrevet det og samtid er Tigermanden? Kunne det ikke være hvem som helst? Alle kunne jo have skrevet det. Der er intet bevis for, at det er Anklager. Og hvad består en klassisk Anklager-formulering af?

2. Der står ikke noget om frygt i Anklagerens oprindelig emne. Det kan være, Tigermanden referer til et andet indlæg, men det indikerer på ingen måde, at det er Anklager, der står bag Tigermanden.
Og hvis det var sådan, at det er Anklager eller en anden, der står bag Tigermanden og havde skrevet det ved en fejl, tror du så ikke, at vedkommende ville skynde sig at slette det? Alligevel fortsætter Anklager med at svare som alt er normalt - hvilket det jo også er.
Vi skal endelig huske den gode debat.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    83.8%
    • Vis profil
Tænk dig nu om
« Svar #8 Dato: Januar 13, 2017, 09:59:48 pm »

Min IQ er over de 120, ifølge de tre sidste tests jeg har taget. Hvilket svarer til, at hvis der er 100 mennesker, er det kun de 10 der er klogere end mig. Så jeg føler mig da nu ikke specielt dum.

Du vil stadig ikke afsløre din egen IQ. Måske er den ikke så høj, som du selv tror. :blum:

Ej, tror nu seriøst du er ret intelligent, Anklageren. Der kræves nemlig en høj IQ for at kunne manipulere så meget, som du gør. :yes:

Og i øvrigt tror jeg ikke på, at Tigermanden ville dolke dig på den måde og trolle dig. For I er jo på samme side. Så det eneste, der kan frifinde dig - nemlig at Tigermanden skulle have trollet dig totalt - giver bare logisk set ingen mening for mig. Det ville give mening hvis f.eks. en fra højrefløjen gjorde det. Men ikke tigermanden. Så det er dig, der tænker lavintelligent og ulogisk her, hr. Anklager.

Jeg har hele vejen igennem ignoreret Tigermanden, fordi han er en troll - og jeg vil heller ikke kommentere ham nu.

Engang for flere år siden, hvor der var nogen kæmpe bravallaslag mellem Tigermanden og en flok, hvor DerRudi var meget aktiv - har jeg blandet mig i, at de ikke skulle bestemme, hvem der skulle slettes. De kunne bare ignorere Tigermanden, så ville det hurtigt stoppe.

Jeg har ikke deltaget i kampene mellem Tigermanden og de andre - men som sagt ignoreret det - hele vejen igennem.

Det ændrer ikke på, at det virker direkte dumt at tale om beviser for, at vi er den samme.

Mon ikke jeg ville have hjulpet Tigermanden, hvis det havde været tilfældet?

Han har haft god brug for det.

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.2%
  • Country: aq
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Januar 13, 2017, 10:04:46 pm »
Jeg har somme tider tænkt at Anklageren må være en gruppe af personer. Hvordan skulle han ellers få tid til at skrive så mange indlæg?

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    5%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Januar 13, 2017, 10:24:53 pm »
politisk ukorrekt
Citér
At hævde, at tigermanden skulle have trollet DIG, Anklager, er jo lige så langt ude som at tro, at Åse ville trolle DerRudi. Det giver bare ingen mening, at man skulle trolle nogen fra ens egen lejr.

Og det ved Anklageren udmærket godt. Men han er lige nu fuldstændigt desperat for at finde en udvej fra sin fadæse i går. Men jeg tror at han må erkende, at løbet ER kørt. Alle, der har en vis IQ, kan da godt regne ud at Tigermanden og Anklageren er den samme.

Enig !

Citat Tigermand:

Man hører tydeligt, at Anti-rød slet ikke er inde i reglerne. Anklageren er derimod saglig og sober som altid.

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=5126.15

Citér
Er han også kunde? Anklageren
« Svar #17 Dato: Januar 11, 2017, 01:27:35 pm »

Hvor meget tager du for dine geder?

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=5118.msg64428#msg64428

Citér
Den løgnagtige Tiger er her stadig ... Tigermanden
« Svar #6 Dato: Januar 10, 2017, 07:33:07 am »

Gå du bare ud og vogt dine geder..

:big_grin:

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    83.8%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Januar 13, 2017, 10:27:54 pm »

1. Hvorfor skulle det lige præcis være Anklageren, der havde skrevet det og samtid er Tigermanden? Kunne det ikke være hvem som helst? Alle kunne jo have skrevet det. Der er intet bevis for, at det er Anklager. Og hvad består en klassisk Anklager-formulering af?

Det var ikke ubetinget nogen klassisk Anklager formulering. Der var en del af de holdninger, som jeg har.

Eksempel: politisk ukorrekt har fremhævet: "Oplysningstanken påbyder os at handle på baggrund af fornuft og rationale ..." - som skulle være en typisk anklager formulering, men jeg har aldrig skrevet sådan noget. Ordet "rationale" har jeg aldrig brugt.

Oplysningstiden var en periode i Europas historie fra ca. 1690 til ca. 1800 - og det er noget ret borgerligt at gå ind for oplysningstanken i dag - i mit univers.

Jeg er ganske vist socialdemokrat, men ret rød - og interesserer mig mere for magtforholdene i samfundet. Jeg har aldrig nogensinde skrevet, at jeg går ind for oplysningstanken, og jeg har ellers skrevet meget.

Jeg synes ikke, at hele denne debet betyder så meget, og jeg har ikke forsvaret mig ret meget på angrebene - jeg gider heller ikke at svare, hvis nogen siger ovenstående imod.

Jeg kender det der til bevidstløshed, og lader ikke andre sætte dagsordenen - for det er dødens pølse at debattere: - det har jeg ikke gjort - jo det har du - men det har jeg ikke - jo .........

Citér

2. Der står ikke noget om frygt i Anklagerens oprindelig emne. Det kan være, Tigermanden referer til et andet indlæg, men det indikerer på ingen måde, at det er Anklager, der står bag Tigermanden.
Og hvis det var sådan, at det er Anklager eller en anden, der står bag Tigermanden og havde skrevet det ved en fejl, tror du så ikke, at vedkommende ville skynde sig at slette det? Alligevel fortsætter Anklager med at svare som alt er normalt - hvilket det jo også er.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    83.8%
    • Vis profil
Du er dum som en dør Lyjse
« Svar #12 Dato: Januar 13, 2017, 10:34:40 pm »

Enig !

Citat Tigermand:

Man hører tydeligt, at Anti-rød slet ikke er inde i reglerne. Anklageren er derimod saglig og sober som altid.

Du er dum, fordi du mener, det beviser noget, at Tigermanden har set op til mig.

Jeg har næsten hele vejen igennem ignoreret Tigermanden. Det er måske det, han er blevet træt af.
« Senest Redigeret: Januar 13, 2017, 10:42:04 pm af Anklageren »

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #13 Dato: Januar 13, 2017, 10:36:39 pm »
Jeg har somme tider tænkt at Anklageren må være en gruppe af personer. Hvordan skulle han ellers få tid til at skrive så mange indlæg?

Tak TORSKen. Jeg havde sådan ventet på, at Mensa-kandidaten kom på banen og gav os en anden og afslørende vinkel på sagen.

Jeg tror ved nærmere eftertanke at du har ret. Og jeg tror at denne organisation er...

For det giver ellers ingen mening, at Anklageren kan være online døgnet rundt, når han påstår at have kone. Hvis jeg var hans kone, ville jeg da være træt af, at han sidder inde ved sin computer 16 timer i døgnet. :blum:

Det passer jo også fint med, at Illuminati går ind for en ny verdensorden, som går ud på at opløse nationalstaterne indefra og indføre en verdensregering. Det er jo sådan set også det, som både Tigermanden og Anklageren argumenterer for, i det de vil opløse Danmark gennem infiltration af horder af islamister. Så når nationalstaterne bryder sammen, har de en undskyldning for at indføre en verdensregering for at skabe ORDER OUT OF CHAOS. :yes:
« Senest Redigeret: Januar 13, 2017, 10:40:58 pm af politisk ukorrekt »

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.2%
  • Country: aq
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: Januar 13, 2017, 10:40:52 pm »
Jeg tænkte nu mere på en gruppe antifascister fra Redox eller noget.