Forfatter Emne: En fire år gammel "vejledning"  (Læst 4234 gange)

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    6.6%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
En fire år gammel "vejledning"
« Dato: Januar 13, 2017, 06:22:48 pm »
Jeg er egentlig holdt op herinde - her er for få  "rigtige mennesker"!
Men for at "nogen" nu ikke skal drømme alt for sødt i nat: Jeg kan godt pludselig finde på at sparke en bold herind. Denne "bold" har jeg tænkt på flere gange i dag, som debatten nu kører ovenpå en bestemt afsløring:

Det var et sted i vinteren for fire år siden, at en profil - Anklageren kaldte vedkommende sig - skrev i emnet "Hvorfor har nogen flere profiler":

"Brugerne har forskellige motiver.

1. En der kører debatten.

2. Så har de brug for én, der kan få oplæggene op blandt de seneste svar, hvis oplægget for hurtigt bliver glemt. Det kan være en profil, der kommer med tåbelige kommentarer, så det ikke virker oplagt, hvad motivet er. Tåbe-typen.

3. Så har de brug for en, som kan køre debatten af sporet, hvis den profil, som kører den egentlige debat, kommer i vanskeligheder - Loke-typen.

4. Endelig har de en profil, som vi kan kalde angriberen, der har til opgave at angribe de personer personligt, som virker for overbevisende - så de falder i fælden og begynder at forsvare deres egen person.

Der er andre end spindoktoren, som har flere profiler. Det oplagte motiv er at give modstanderen en fornemmelse af at være i mindretal - og det bruges af dem, som mangler selvtillid. "

Profilen Anklageren, SOL-debat for cirka fire år siden.

http://sol.dk/debat/hvorfor-har-nogen-flere-profiler

Ganske interessant. Det er jo nærmest en vejledning, er det ikke?
« Senest Redigeret: Februar 26, 2017, 07:29:22 pm af DerRudi »
Danmark muhammedanerfrit!

politisk ukorrekt

• Gæst
Sv: En fire år gammel "vejledning"
« Svar #1 Dato: Januar 13, 2017, 06:28:36 pm »
Det er tydeligt, at manden er ekspert på området og ved, hvad han taler om. Gad vide om de røde afholder sådanne kurser, hvor de lærer at infiltrere og trolle debatfora?

1´eren er helt klart Anklageren. Han har tjansen som den umiddelbart seriøse debattør, der styrer debatten og for det meste lader sine trolls om de ubehagelige opgaver som at trolle, afspore eller provokere.
2´eren må være Tigermanden, men også Albert-trollen. Det er derfor man f.eks. af og til ser Tigermanden spamme forum med 8-10 kommentarer i bestemte tråde, efter at han har været Offline i måske 5-8 dage.
3´eren kan være både Tigermanden og Albert. Men mest Albert, der kører debatten af sporet ved f.eks. at begynde at tale om homoerotik på fælleden.
4´eren er vel Albert, der bruges til at stalke fjenderne ved at komme med ubehagelige homoerotiske tilbud samt udflette dem privat om deres sexliv. Eller det kan også være Tigermanden, når han kommer med fake beskyldninger om at folk fra højrefløjen har piftet hans fiktive børns ligeså fiktive cykler.
« Senest Redigeret: Januar 13, 2017, 06:41:13 pm af politisk ukorrekt »

Offline Trådløse-Anna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Kvinde
  • Tror på en fremtid uden de bl?s indblanding, :))
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Januar 13, 2017, 06:48:38 pm »
Men tigermanden var jo blå-profilen:`Germania magna´? var der jo en der afslørede her, :girl_sad:
Det stemmer jo heller ikke rigtig med anklageren, vel?
« Senest Redigeret: Januar 13, 2017, 06:50:36 pm af Trådløse-Anna »
<3 <3
Støttemedlem af brovte-banden, :)

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    33.8%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Januar 13, 2017, 06:51:06 pm »
Det er tydeligt, at manden er ekspert på området og ved, hvad han taler om. Gad vide om de røde afholder sådanne kurser, hvor de lærer at infiltrere og trolle debatfora?

1´eren er helt klart Anklageren. Han har tjansen som den umiddelbart seriøse debattør, der styrer debatten og for det meste lader sine trolls om de ubehagelige opgaver som at trolle, afspore eller provokere.
2´eren må være Tigermanden, men også Albert-trollen. Det er derfor man f.eks. af og til ser Tigermanden spamme forum med 8-10 kommentarer i bestemte tråde, efter at han har været Offline i måske 5-8 dage.
3´eren kan være både Tigermanden og Albert. Men mest Albert, der kører debatten af sporet ved f.eks. at begynde at tale om homoerotik på fælleden.
4´eren er vel Albert, der bruges til at stalke fjenderne ved at komme med ubehagelige homoerotiske tilbud samt udflette dem privat om deres sexliv. Eller det kan også være Tigermanden, når han kommer med fake beskyldninger om at folk fra højrefløjen har piftet hans fiktive børns ligeså fiktive cykler.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    49.8%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Januar 13, 2017, 06:59:17 pm »
Men tigermanden var jo blå-profilen:`Germania magna´? var der jo en der afslørede her, :girl_sad:

Jeg tror at der i virkeligheden kun er en profil her på DD, og som så debaterer med sig selv.
Du får ret og jeg får fred!

Offline Den Skaldede Hævner!

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Januar 13, 2017, 07:00:14 pm »

Med mindre da Germania Magna var Anklagerens forsøg på at infiltrere de nationale - men det er der måske nogen af dem (de nationale) der kan be- eller afkræfte?
Bevis for at Anklageren er den samme som Tigermanden:

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=5128.0

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    6.6%
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Januar 13, 2017, 07:06:37 pm »
Trådløse-Anna:
Citér

Trådløse-Anna, det her er større end en lille hvid løgn i krogene. Det er maaaadness!

Selvfølgelig kan det sagtens stemme.

Det var mig, der gennemskuede og afslørede hans 'Germania'-profil, og husk at han (som Tigermanden) indrømmede det flere gange i tråde - 'det var bare sjov for at drille de højreekstreme!'
Siden forsøgte han sig med en 'remake', som han kaldte 'Mauser', men ham hængte jeg op som lige så falsk efter et par dage. Så blev han tavs.   :smile1:

Jeg synes også, at det er et mærkeligt liv at føre, men se engang:

I øjeblikket har profil Anklageren brugt cirka  104 dage, 20 timer og 45 minutter herinde siden ultimo nov. 2014, godt to år.
Læg dertil Tigermandens og andre 'hjælperytter'-profilers tid.

Læg Anklagerens antal indlæg 9.413 til Tigermandens 4.081 =   13.494 !
Plus eventuelt 'løse stråmænd' .....

Så har man sgu et beskæftigelsesbehov, der vil noget. Ikke?
Men selvfølgelig - hvis det er ens altoverskyggende interesse...måske den eneste.
« Senest Redigeret: Januar 13, 2017, 07:08:55 pm af DerRudi »

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    33.8%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Januar 13, 2017, 07:13:51 pm »

Med mindre da Germania Magna var Anklagerens forsøg på at infiltrere de nationale - men det er der måske nogen af dem (de nationale) der kan be- eller afkræfte?
Det er mig, der står bag profilen DerRudi og jeg kan helt klart afkræfte det. Det er en and.

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    6.6%
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Januar 13, 2017, 07:14:34 pm »
Den Skaldede Hævner!:
Citér

He he, joh - jeg kan godt afsløre, at 'Germania' skrev nogle indtagende PB-breve til mig om bl.a. hvordan, 'vi' kunne få ram på sådan nogen som Anklageren og GuBBi. Jeg tror nok, han var meget interesseret i, hvordan opgøret med dem skulle finde sted til sin tid; det gik igen i mange af Tigermandens skriverier.
Ret skægt nu længe efter.... :big_grin:

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #9 Dato: Januar 13, 2017, 07:15:59 pm »
Husker nok Germania Magna og syntes også han virkede for ekstrem og karikeret til at være ægte. Det får jeg så hermed bekræftet, at han også var. Altså en karikatur.

Anklageren

• Gæst
Der-rudi og Åse er den samme person - eller personkreds
« Svar #10 Dato: Januar 13, 2017, 07:22:48 pm »
Han har også haft en masse andre profiler: MannerKa, Hellefred, Helleristet, Smukke Pelle osv.

Prøv at læg mærke til, at DerRudi og Åse næsten altid er her samtidig, at de altid støtter hinanden og at de altid giver hinanden "likes".

Det er fiktive profiler skabt af spindoktorer.

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #11 Dato: Januar 13, 2017, 07:23:29 pm »

Jeg tror at der i virkeligheden kun er en profil her på DD, og som så debaterer med sig selv.

Vi er MINDST fem, kan jeg regne ud.

Jeg er nemlig ikke hverken anklageren eller tigermanden.

Nr. 2 er så anklageren/tigermanden/albert

Nr. 3 er ieet, som jeg ikke forbinder med anklageren og som jeg da er sikker på er en ægte person (selvom han godt kan finde på at debunke fra mere end én profil)

Nr. 4 er de højrenationale, så er spørgsmålet bare hvor mange ægte personer der gemmer sig bag disse. Det kan jo være alt fra 1 person til 20 personer. :blum:

Nr. 5 er så alle de andre - hvor mange af dem, der så er dobbeltprofiler og trolls, har jeg dog ikke lige overblik over. Men ud af alle de øvrige profiler vil der da i det mindste være en enkelt eller to, der er ægte.

Skal jeg være lidt seriøs, tror jeg dog nok vi er en 20 stykker ægte personer. Har en fornemmelse af at typer som Lunavecchia, Landboen, Lysje (eller er det Lyjse?), Der-Rudi, Tørresnorren, Torsten Bonfils plus en del andre nu nok skal være ægte nok....(hvis nogen føler sig overset her, er det fordi jeg ikke orker remse alle op, så tag det ikke personligt).

Offline Trådløse-Anna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Kvinde
  • Tror på en fremtid uden de bl?s indblanding, :))
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: Januar 13, 2017, 07:26:41 pm »
Husker nok Germania Magna og syntes også han virkede for ekstrem og karikeret til at være ægte. Det får jeg så hermed bekræftet, at han også var. Altså en karikatur.

Jeg krydsede også `meninger´ med ham nogle gange men for mig var han bare endnu en hardcore national her på siden,  :girl_sad:

Jeg ved ikke hvad jeg skal tro, gad vide hvor mange der er dobbelt-profiler her?
<3 <3
Støttemedlem af brovte-banden, :)

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.2%
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: Januar 13, 2017, 07:34:33 pm »

Jeg krydsede også `meninger´ med ham nogle gange men for mig var han bare endnu en hardcore national her på siden,  :girl_sad:

Jeg ved ikke hvad jeg skal tro, gad vide hvor mange der er dobbelt-profiler her?

Ja det er en hård beskyldning for Anklageren og noget af et slag for dig der Utrætteligt har liket ham så mange gange ... :ahappy:

.........................?? Liket ham så mange gange ... Øh! ... Det får mig lige til at tænke ... :whistle:  Nej det er sgu for Utroligt! ...  :nea:
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    33.8%
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: Januar 13, 2017, 07:42:08 pm »

Ja det er en hård beskyldning for Anklageren og noget af et slag for dig der Utrætteligt har liket ham så mange gange ... :ahappy:

.........................?? Liket ham så mange gange ... Øh! ... Det får mig lige til at tænke ... :whistle:  Nej det er sgu for Utroligt! ...  :nea:
Come on, der er ingen normale, der virkelig tror, at Tigermanden og Anklageren er den samme.