Det er da ligegyldigt om jeg så er verdens største konspirationstosse. For mange andre herinde kan jo OGSÅ se, at du er Tigermanden. Hvis det nu bare var mig, der hævdede det, ja, så kunne du kalde det endnu en af konspirationstossens pudsige ideer. Men mig bekendt anses Lysje ikke som en konspirationstosse og var det ikke hende, der først bustede dig? Jeg kan se, at også brugere som Rudi, Landboen, Den Skaldede Hævner m.fl. mener, at du er Tigermanden. Er de så også hermed konspirationstosser?
H v a d må man ikke være vidne til på siderne her, Hvad blir det næste?
Citat fra: Trådløse-Anna efter Januar 13, 2017, 01:00:18 pmH v a d må man ikke være vidne til på siderne her, Hvad blir det næste?Topløse billeder af samtlige debattører.
Citat fra: Trådløse-Anna efter Januar 13, 2017, 01:00:18 pmH v a d må man ikke være vidne til på siderne her, Hvad blir det næste?Hvor mange profiler har du feks.? - hvis jeg må spørge ;)) er det blevet moderne med en ekstra profil her på det sidste eller det har måske været alm. hele tiden? undreHar læst lidt om det seneste tilfælde og det er da ikke noget man sådan lige kan bevise men mærkeligt er det. Kan man være logget ind samtidigt eller er man nød til at lukke den ene profil ned?
Har læst lidt om det seneste tilfælde og det er da ikke noget man sådan lige kan bevise men mærkeligt er det. Kan man være logget ind samtidigt eller er man nød til at lukke den ene profil ned?
Kan man være logget ind samtidigt eller er man nød til at lukke den ene profil ned?
Citat fra: Desdicardo efter Januar 13, 2017, 01:10:20 pmHar læst lidt om det seneste tilfælde og det er da ikke noget man sådan lige kan bevise men mærkeligt er det. Kan man være logget ind samtidigt eller er man nød til at lukke den ene profil ned?Man kan sagtens være på flere profiler samtidig. Det er bare at åbne flere vinduer.Hilsen Politisk Ukorrekt (nu logget ind både fra Politisk Ukorrekt og Debatøglen)P.S.: Debatøglen oprettede jeg i går aftes for at tage pis på de, der har flere profiler. Men jeg er så til gengæld åben om, at jeg nu har de her to profiler. Og jeg gjorde det for at ironisere over folk med dobbelt- og multiprofiler.
Hvor mange profiler har du feks.? - hvis jeg må spørge ;)) er det blevet moderne med en ekstra profil her på det sidste eller det har måske været alm. hele tiden? undre
Enhver som ikke har meget forstand på IT kan være logget ind med 2 profiler samtidig fra samme computer.Dette uden brug af flere forskellige browsere.Samt 2 fra deres mobil telefon.Samt 2 fra deres tablet... mm.
Men med samme browser kræver det vel at du bruger et program, så du kan surfe anonymt fra en tilfældig ip?
Jeg prøvede nemlig at logge ind fra samme browser og samme ip med to forskellige profiler. Det kunne jeg ikke. Da jeg loggede ind med Debatøglen, røg Politisk Ukorrekt ud. Men så skiftede jeg browser og så kunne jeg godt være på med begge profiler.
Og nej, jeg kører ikke selv med Tor.
Og ja, jeg kan jo også bare logge ind fra mobilen. Der har jeg en anden ip.
CitérOg ja, jeg kan jo også bare logge ind fra mobilen. Der har jeg en anden ip.Jeg er på 2 gange lige nu, og benytter samme computer og kun Internet Explorer. Ingen specielle programmer.Jeg kan komme på med 2 profiler mere fra mobilen hvis du ikke tror på det.
Topløse billeder af samtlige debattører.