Forfatter Emne: Accepterer administrator utvetydige trusler mod en profil?  (Læst 2154 gange)

Offline Debatøglen

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Fra Tigermand til frø i jakkesæt :-)))
« Svar #30 Dato: Januar 12, 2017, 10:13:03 pm »
Hvad bliver det næste?

Kun fantasien sætter grænser. Læg mærke til min flotte avatar. :yes:

Offline Den Skaldede Hævner!

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Accepterer administrator utvetydige trusler mod en profil?
« Svar #31 Dato: Januar 12, 2017, 10:58:24 pm »
Sikken et blæsevejr det er blevet i denne tråd... :Laie_34:

- underligt at vi slet ikke har haft besøg af den ellers altid trofaste støtte - 'Tigris Brunneis Gemmas' - eller på dansk: 'Tigeren med den brune næse' :Cherna_29:

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=4478.msg53647#msg53647

:Laie_76A: :Laie_76A: :nhl:

Anklageren overvejer stadig, om han gavner sig selv mest ved at fortsætte med sin Tigermandsprofil - eller ved at skrotte den.  :bad:
Bevis for at Anklageren er den samme som Tigermanden:

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=5128.0

Online Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.4%
    • Vis profil
Sv: Fra Tigermand til frø i jakkesæt :-)))
« Svar #32 Dato: Januar 12, 2017, 10:59:25 pm »
Hvad bliver det næste?

Man siger jo at alle mennesker har et 'kraftdyr' gemt et sted... :yes:

- hér ses feks. tre af dem på tur... - på ungernes cykler..! :hyper:

« Senest Redigeret: Januar 12, 2017, 11:01:09 pm af Tørresnoren »
'Vær varsom med dine tanker - de kan blive til ord før du aner det'....

Online politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    70.4%
  • Køn: Mand
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #33 Dato: Januar 12, 2017, 11:06:33 pm »

Anklageren overvejer stadig, om han gavner sig selv mest ved at fortsætte med sin Tigermandsprofil - eller ved at skrotte den.  :bad:

Han har jo allerede benægtet at være tigeren, så den beslutning har han vist taget....

Albert fik vi heller aldrig til at indrømme, at han var tigeren, selvom han engang skrev fra tigerens profil. Påstanden var, at albert havde hacket tigerens profil. Og denne gang var påstanden så, at tigermanden da skam bare har tillagt sig mange af anklagerens udtryk og talemåder. Tja, så kan man jo vælge at tro hvad man vil. Men jeg tror, at Anklageren allerede har besluttet vejen. Fortsætte som om intet er hændt og benægte alt.
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #34 Dato: Januar 12, 2017, 11:08:27 pm »

Han har jo allerede benægtet at være tigeren, så den beslutning har han vist taget....

Albert fik vi heller aldrig til at indrømme, at han var tigeren, selvom han engang skrev fra tigerens profil. Påstanden var, at albert havde hacket tigerens profil. Og denne gang var påstanden så, at tigermanden da skam bare har tillagt sig mange af anklagerens udtryk og talemåder. Tja, så kan man jo vælge at tro hvad man vil. Men jeg tror, at Anklageren allerede har besluttet vejen. Fortsætte som om intet er hændt og benægte alt.

Ja, vorherre bevars - han kan da umuligt være helt rigtigt skruet sammen oven i knaldhætten!

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
« Svar #35 Dato: Januar 12, 2017, 11:09:55 pm »

- underligt at vi slet ikke har haft besøg af den ellers altid trofaste støtte - 'Tigris Brunneis Gemmas' - eller på dansk: 'Tigeren med den brune næse' :Cherna_29:

Det er ærligt talt barske tider. Det er ulækkert at se varulve komme krybende frem fra mørket under stengærder, eller hvor de har holdt til sammen med hugorme, firben, edderkopper og andet kryb.

Tørresnoren ved vi ligesom, hvor vi har. Men jeg kan bare ikke holde ud at se på, at deltagere udviser sympati med varulve. At der er sådan en splittelse i debatten.

Erfaringen fortæller, at når debattens eksistens står på spil, når alle ordene er brugt, splittes deltagerne. Så meget at gamle venskaber går i stykker og debatmedlemmer dårligt kan udholde at være i tråd med hinanden.

Man behøver ikke hade muslimer for at ville stoppe indvandringen

Desværre har islamkritikken kortsluttet manges hjerner - så det kan de ikke se

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #36 Dato: Januar 12, 2017, 11:11:34 pm »

Det er ærligt talt barske tider. Det er ulækkert at se varulve komme krybende frem fra mørket under stengærder, eller hvor de har holdt til sammen med hugorme, firben, edderkopper og andet kryb.

Tørresnoren ved vi ligesom, hvor vi har. Men jeg kan bare ikke holde ud at se på, at deltagere udviser sympati med varulve. At der er sådan en splittelse i debatten.

Erfaringen fortæller, at når debattens eksistens står på spil, når alle ordene er brugt, splittes deltagerne. Så meget at gamle venskaber går i stykker og debatmedlemmer dårligt kan udholde at være i tråd med hinanden.

Ja, ævl, kævl og vrøvl ud over det sædvanlige - flytte fokus, flytte fokus som altid. Hvis du havde den mindste anstændighed tilbage, så slettede du den Tigermandsprofil - og det i en vældig fart!

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #37 Dato: Januar 12, 2017, 11:17:03 pm »

Ja, ævl, kævl og vrøvl ud over det sædvanlige - flytte fokus, flytte fokus som altid. Hvis du havde den mindste anstændighed tilbage, så slettede du den Tigermandsprofil - og det i en vældig fart!

Det lyder interessant, er det noget du har overvejet alvorligt?

Online politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    70.4%
    • Vis profil
« Svar #38 Dato: Januar 13, 2017, 12:21:29 pm »
Jeg ved at GuBBi har læst denne tråd, da jeg lagde mærke til i går at hans nick stod under de brugere, der browsede denne tråd. Det undrer mig derfor, at han ikke kommer med et statement. For det kunne være meget rart at vide, hvad de nøjagtige retningslinier er. Hvor meget skal der til for at et udsagn betragtes som trusler? Er det nok med en tvetydig insinuering, som kan tolkes i flere retninger eller kræves der en konkret og præcis trussel á la "Jeg ved hvor du bor og jeg kommer og slår dig ihjel"?

Nu skriver jeg fem forskellige udsagn her. Kunne nogen komme med deres mening om, hvilke der er passable og hvilke, der ikke er?

Udsagn 1: Ja, ja, den er god med dig Peter. Du tosser jo som sædvanligt rundt ovre i Skive på din røde knallart. pas på hvor du kører, du kunne måske komme galt afsted.

(ville selv betegne ovenstående som intimiderende, men ikke direkte truende. En nervøst anlagt person ville dog sagtens kunne se en indirekte trussel her)

Udsagn 2: Du skal bare være klar over, at det får konsekvenser det du skriver der. Sådan noget siger man ikke uanfægtet.

(intimiderende, dog ingen direkte konkret trussel. Men en indirekte trussel anes.)

Udsagn 3: Dit lede svin, jeg ved endnu ikke hvem du er, men stol du trygt på at jeg agter at finde ud af det. Vid dig endelig ikke for sikker.

(direkte trussel)

Udagn 4: Dit navn er Fritz Peter Helmut Feddersen og du bor på adressen Musvitvænget 356, Postnummer 1020455 Bjørnemosen. Og dit cpr-nr. er 250356-XXXX.

(doxxing og derfor intimiderende)

Udsagn 5: Får du ellers sniffet nogle uskyldige små pigers trusser for tiden, som du samler op i den lokale svømmehal, din børnepiller?

(injurierende og intimiderende)
- Ovenstående udsagn er ikke autentiske, men er inspireret af udsagn, der har LIGNET, som jeg i ny og næ har set her på debatten. Og det er nemlig ikke altid, at der er blevet skredet ind. Så derfor kunne det være rart at vide, hvor grænsen går præcist for, hvad man må sige og ikke sige.

« Senest Redigeret: Januar 13, 2017, 12:26:15 pm af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Det er ikke vigtigt
« Svar #39 Dato: Januar 13, 2017, 12:26:51 pm »
Du er en konspirationstosse, så for dig er spekulationer om debatdeltagerne vigtige, men i virkeligheden betyder det ikke noget særligt.

Dette er en debat - og derfor er debatindholdet vigtigt.

Jeg tror, du skal se Gubbis (manglende) reaktioner i det lys.

Jeg ved at GuBBi har læst denne tråd, da jeg lagde mærke til i går at hans nick stod under de brugere, der browsede denne tråd. Det undrer mig derfor, at han ikke kommer med et statement. For det kunne være meget rart at vide, hvad de nøjagtige retningslinier er. Hvor meget skal der til for at et udsagn betragtes som trusler? Er det nok med en tvetydig insinuering, som kan tolkes i flere retninger eller kræves der en konkret og præcis trussel á la "Jeg ved hvor du bor og jeg kommer og slår dig ihjel"?

Nu skriver jeg fem forskellige udsagn her. Kunne nogen komme med deres mening om, hvilke der er passable og hvilke, der ikke er?

Udsagn 1: Ja, ja, den er god med dig Peter. Du tosser jo som sædvanligt rundt ovre i Skive på din røde knallart. pas på hvor du kører, du kunne måske komme galt afsted.

Udsagn 2: Du skal bare være klar over, at det får konsekvenser det du skriver der. Sådan noget siger man ikke uanfægtet.

Udsagn 3: Dit lede svin, jeg ved endnu ikke hvem du er, men stol du trygt på at jeg agter at finde ud af det. Vid dig endelig ikke for sikker.

Udagn 4: Dit navn er Fritz Peter Helmut Feddersen og du bor på adressen Musvitvænget 356, Postnummer 1020455 Bjørnemosen. Og dit cpr-nr. er 250356-XXXX.

Udsagn 5: Får du ellers sniffet nogle uskyldige små pigers trusser for tiden, som du samler op i den lokale svømmehal, din børnepiller?

- Ovenstående udsagn er ikke autentiske, men er inspireret af udsagn, der har LIGNET, som jeg i ny og næ har set her på debatten. Og det er nemlig ikke altid, at der er blevet skredet ind. Så derfor kunne det være rart at vide, hvor grænsen går præcist for, hvad man må sige og ikke sige.

Online politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    70.4%
    • Vis profil
Sv: Det er ikke vigtigt
« Svar #40 Dato: Januar 13, 2017, 12:31:56 pm »
Du er en konspirationstosse, så for dig er spekulationer om debatdeltagerne vigtige, men i virkeligheden betyder det ikke noget særligt.

Det er tydeligt du føler dig truffet, siden du angriber mig personligt nu.

Hvorfor indrømmer du ikke bare, at du ER manden bag tigermanden- og albert-profilerne. De fleste har jo alligevel opdaget det....

Personligt har jeg intet problem med at tilgive det, da jeg nok har kunnet se noget morsomt over de to trolls. Men jeg synes til gengæld, at det er lidt patetisk, at du bliver ved med at snakke udenom og aflede opmærksomheden fra din brøler. Jeg tror du ville vinde mere respekt hvis du krøb til korset og indrømmede miséren. Sådan har JEG det i hvert fald. :yes: :yes:

Ingen, der læste dit indlæg i går, hvor du kom til at svare et andet indlæg fra Tigermandens profil, er jo i tvivl om at du er manden, der spiller rollen som Tigermanden. Så stop nu venligst med at bortforklare og benægte. Det er totalt utroværdigt.
« Senest Redigeret: Januar 13, 2017, 12:48:49 pm af politisk ukorrekt »

Online politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    70.4%
    • Vis profil
« Svar #41 Dato: Januar 13, 2017, 12:40:33 pm »
Overraskende enig med Anklageren.
Hvis folk fokuserede mere på indholdet og ikke på personen bag ville det være gavnligt for debatten.
Desværre kræver det at moderator gør noget ved de uheldige spammende trollende ellementer.

Hvem ved. Måske ville jeg så få min egen profil på et tidspunkt.

Jeg er sådan set ligeglad med om folk har en drilleprofil eller to. For min skyld kan Anklageren godt lege tigermand, hvis han morer sig derved. Det er slet ikke mit problem her.

Mit problem er, at han bliver ved med at benægte det åbenlyse. Det undrergraver for mig at se hans troværdighed som debattør. Og jeg har faktisk tidligere betragtet Anklageren som en okay seriøs debattør. Men hans opførsel de sidste par dage har ændret den opfattelse. Fordi det er tydeligt at han snakker udenom og forsøger at aflede opmærksomheden fra sin fadæse. Det synes jeg bare ikke klæder ham.

Så min opfordring. Indrøm brøleren, Anklageren. Slet din Tigermand-profil. Og så kan vi komme videre. Jeg tilgiver gerne. Men så længe du snakker udenom og benægter det åbenlyse, vil din troværdighed for mig at se være i bund. :yes:

Der var ieet jo mere ærlig. Han indrømmede i går, at han har trollet de seneste uger fra en række trollprofiler. Hvilket jeg udmærket vidste. Men jeg respekterer dog, at han ikke talte udenom men sådan set vedgik sig trolleriet. Derfor kan ieet godt have troværdighed for mig at se, fordi han trods alt ikke benægter, at han godt kan finde på at drille fra en troll. Så ved man dog hvor man har manden.

Hvis jeg var Anklageren ville jeg tilstå trolleriet. Men samtidig komme med en forklaring på min gøren og laden. Jeg tror, at han troller fra Tigermanden for at tage pis på den nogle gange aggressive højrefløj. Og sådan noget kan jeg nu godt se det morsomme i. Men det kræver så også, at man ved hvor grænsen går og når det ikke er sjovt længere.
« Senest Redigeret: Januar 13, 2017, 12:45:06 pm af politisk ukorrekt »

Online politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    70.4%
    • Vis profil
« Svar #42 Dato: Januar 13, 2017, 12:50:10 pm »
Vi er IKKE enige.
Jeg mener at Troll profiler som Tigermanden har til formål at ophidse folk og afspore debatten.
Det mener jeg er en skadelig profil.
Ligesom Albert profilen bevidst chikanerer folk.

Og dog forsvarer du manden bag disse profiler. Det er jo bare dét, jeg ej forstår. :blum:

Personligt har jeg aldrig haft det store problem med Tigeren og Albert. Men det er måske fordi jeg godt forstår humoren bag. Dog synes jeg at Albert var for grov, når han kom med homoerotiske tilbud i privatbeskeder. Det var over stregen, ja.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #43 Dato: Januar 13, 2017, 12:51:25 pm »

Det er tydeligt du føler dig truffet, siden du angriber mig personligt nu.

Hvorfor indrømmer du ikke bare, at du ER manden bag tigermanden- og albert-profilerne. De fleste har jo alligevel opdaget det....

Personligt har jeg intet problem med at tilgive det, da jeg nok har kunnet se noget morsomt over de to trolls. Men jeg synes til gengæld, at det er lidt patetisk, at du bliver ved med at snakke udenom og aflede opmærksomheden fra din brøler. Jeg tror du ville vinde mere respekt hvis du krøbe til korset og indrømmede miséren. Sådan har JEG det i hvert fald. :yes: :yes:

Ingen, der læste dit indlæg i går, hvor du kom til at svare et andet indlæg fra Tigermandens profil, er jo i tvivl om at du er manden, der spiller rollen som Tigermanden. Så stop nu venligst med at bortforklare og benægte. Det er totalt utroværdigt.

For det første har jeg kun haft en enkelt profil gennem årene, men jeg har overvejet at have flere. Det ligger mig ikke fjernt, og nu overvejer jeg det igen. Hvis jeg alligevel bliver beskyldt for det, så kan jeg lige så godt gøre det. Jeg tror jeg kunne dominere det meste, hvis jeg gjorde det, men jeg føler ikke at behovet er særlig stort.

Du må selv om du tror på, at jeg ikke finder det vigtigt.

Alle anser dig for at være en konspirationstosse for ingen normale mennesker tror på det, du bringer til torvs - men det er en konspirationstosse, som er begyndt at beskæftige sig med mig - så jeg kommenterer det simpelthen bare - ligesom jeg kommenterer alt muligt andet.

Online politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    70.4%
    • Vis profil
« Svar #44 Dato: Januar 13, 2017, 12:59:12 pm »
For det første har jeg kun haft en enkelt profil gennem årene, men jeg har overvejet at have flere. Det ligger mig ikke fjernt, og nu overvejer jeg det igen. Hvis jeg alligevel bliver beskyldt for det, så kan jeg lige så godt gøre det. Jeg tror jeg kunne dominere det meste, hvis jeg gjorde det, men jeg føler ikke at behovet er særlig stort.

Og du forsætter med at benægte og snakke udenom. Nu siger jeg ikke, at du ER en psykopat, for det aner jeg jo intet om. Men det er sådan psykopater ofte opfører sig. Benægter alle fakta, snakker udenom konstant og afleder bevidst diskussionen...

Dumå selv om du tror på, at jeg ikke finder det vigtigt.

Alle anser dig for at være en konspirationstosse for ingen normale mennesker tror på det, du bringer til torvs - men det er en konspirationstosse, som er begyndt at beskæftige sig med mig - så jeg kommenterer det simpelthen bare - ligesom jeg kommenterer alt muligt andet.

Det er da ligegyldigt om jeg så er verdens største konspirationstosse. For mange andre herinde kan jo OGSÅ se, at du er Tigermanden. Hvis det nu bare var mig, der hævdede det, ja, så kunne du kalde det endnu en af konspirationstossens pudsige ideer. Men mig bekendt anses Lysje ikke som en konspirationstosse og var det ikke hende, der først bustede dig? Jeg kan se, at også brugere som Rudi, Landboen, Den Skaldede Hævner m.fl. mener, at du er Tigermanden. Er de så også hermed konspirationstosser? :hyper:
« Senest Redigeret: Januar 13, 2017, 01:01:46 pm af politisk ukorrekt »