Forfatter Emne: Accepterer administrator utvetydige trusler mod en profil?  (Læst 3645 gange)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: Accepterer administrator utvetydige trusler mod en profil?
« Svar #15 Dato: Januar 12, 2017, 08:14:13 pm »
Trusler er forekommet flere gange, hvor der ikke er blevet skredet ind overfor det. I princippet burde man måske skride ind hver gang. Men måske handler det om, at admin mener, at begge parter er lige gode om det og derfor gider han måske ikke skride ind? Lidt ligesom hvis to børn i skolegården slås og læreren ikke gider tage parti, men i stedet pædagogisk vælger at lade de to kamphaner afgøre opgøret selv. Det er mit indtryk, at GuBBi er en admintype, der giver ret frie tøjler og det er på sin vis meget fint. Men nogle gange kunne der måske godt skæres tydligere igennem, så konflikterne ikke udarter sig. Men det er vel lidt ligesom i skolegården, hvor nogle voksne bryder ind ved selv det mindste optræk til ballade. Mens andre mener, at børnene skal have lov at udfolde sig og lære selv at løse og håndtere deres konflikter.

Hvad er der blevet truet med?
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #16 Dato: Januar 12, 2017, 08:17:21 pm »

Måske ikke direkte truet, men dog talt om konsekvenser og advaret om at man har natten til at tænke over tingene. Det er en vurderingssag, om dette opfattes som en trussel. Men vil du ikke indrømme, at det er et forsøg på intimidering?

Og du har selv nævnt den episode, hvor Rudi også gik over stregen for nogle måneder siden. Han blev bestemt provokeret til at reagere, som jeg husker det (det var vist noget med at nogen havde udgivet sig for at være ham), men derfor bør man vel alligevel prøve at styre sig....

Og jeg har set et par andre tilfælde med PJ-stalkeren, hvor trusler er blevet enten ignoreret eller i hvert fald overhørt.
« Senest Redigeret: Januar 12, 2017, 08:19:18 pm af politisk ukorrekt »

doDO

• Gæst
« Svar #17 Dato: Januar 12, 2017, 08:35:41 pm »

Måske ikke direkte truet, men dog talt om konsekvenser og advaret om at man har natten til at tænke over tingene. Det er en vurderingssag, om dette opfattes som en trussel. Men vil du ikke indrømme, at det er et forsøg på intimidering?

Og du har selv nævnt den episode, hvor Rudi også gik over stregen for nogle måneder siden. Han blev bestemt provokeret til at reagere, som jeg husker det (det var vist noget med at nogen havde udgivet sig for at være ham), men derfor bør man vel alligevel prøve at styre sig....

Og jeg har set et par andre tilfælde med PJ-stalkeren, hvor trusler er blevet enten ignoreret eller i hvert fald overhørt.

Ha ha, du er sjovt.
Rudi er mester over alle hvad angår trusler imod mesterens mening

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
I er ikke rigtig kloge
« Svar #18 Dato: Januar 12, 2017, 08:44:28 pm »

Jeg har ikke truet med noget. Der er nogen mennesker, som er uden for pædagogisk rækkevidde, og de bliver svaret derefter.

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=5128.msg64620#msg64620

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Trump viser netop hvad han formår i disse dage
« Svar #19 Dato: Januar 12, 2017, 08:50:42 pm »
Trumps evner ikke at sætte sin politik på dagsordenen.

Andre sætter dagsordenen, og så raser han blindt som som en tyr rundt i manegen.

Det skulle være hans storhedstid ved starten af præsidentkarrieren, hvor han endnu ikke er plettet.

« Senest Redigeret: Januar 12, 2017, 08:52:28 pm af Anklageren »

politisk ukorrekt

• Gæst
Sv: I er ikke rigtig kloge
« Svar #20 Dato: Januar 12, 2017, 08:53:47 pm »

Jeg har ikke truet med noget. Der er nogen mennesker, som er uden for pædagogisk rækkevidde, og de bliver svaret derefter.

At nogen er udenfor pædagogisk rækkevidde er der ingen tvivl om. Men husk på, at hvis man begynder at ytre sig i vendinger, som KUNNE tolkes som truende (selvom de måske ikke er ment sådan - og ja, det, du skrev, var tvetydigt og kunne tolkes som vinden blæser, da udtrykket det får konsekvenser jo er et vidt begreb), så opnår en evt. stalker eller provokateur jo netop det, som han eller hun vil. Nemlig at tirre modparten til et raseriudbrud eller en stærk reaktion. Hvilket jo var det samme der skete i sin tid med Rudi, hvor han - som jeg opfatter det og husker det - BLEV provokeret ret kraftigt. Men da han så reagerede skarpt på det, så var det jo ham der fremstod som den grove. Og så havde modparten opnået det han/hun ville.

Hvis JEG var GuBBi, men det er jeg jo så ikke, så ville jeg henstille til alle parter om at prøve at være mere bevidste om at holde en saglig og venlig dialog. Men det er da muligt, at der er nogle der er udenfor pædagogisk rækkevidde og at en sådan opfordring ville være skønne spildte kræfter.

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.2%
    • Vis profil
Sv: Du er ikke rigtig klog DerRudi
« Svar #21 Dato: Januar 12, 2017, 09:06:27 pm »

Det er utroligt så travlt du har med "kosten" .. fejer dine dumheder "ind under gulvtæppet" - flytte fokus - i stedet for at indrømme din brøler - du har jo ikke benægtet - vel Anklager .. det ved du jo godt - det ikke hjælper dig !

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.6%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: Januar 12, 2017, 09:36:41 pm »
Sikken et blæsevejr det er blevet i denne tråd... :Laie_34:

- underligt at vi slet ikke har haft besøg af den ellers altid trofaste støtte - 'Tigris Brunneis Gemmas' - eller på dansk: 'Tigeren med den brune næse' :Cherna_29:

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=4478.msg53647#msg53647

:Laie_76A: :Laie_76A: :nhl:
'Uanset hvor mørkt livet til tider kan se ud, så husk at der altid er lys i køleskabet'....

Offline Trådløse-Anna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Tror på en fremtid uden de bl?s indblanding, :))
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: Januar 12, 2017, 09:47:27 pm »
Måske gået i dækning for `stormen´ indtil den er løjet lidt af her på din-debat,  :connie_30: :connie_30: :girl_smile:
<3 <3
Støttemedlem af brovte-banden, :)

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #24 Dato: Januar 12, 2017, 09:54:55 pm »
Sikken et blæsevejr det er blevet i denne tråd... :Laie_34:

- underligt at vi slet ikke har haft besøg af den ellers altid trofaste støtte - 'Tigris Brunneis Gemmas' - eller på dansk: 'Tigeren med den brune næse' :Cherna_29:

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=4478.msg53647#msg53647

:Laie_76A: :Laie_76A: :nhl:

Mon ikke han snart dukker op og udråber Anklageren til "den bedste debattør, vi nogensinde har haft herinde"..... :yes:

Hmm, jeg synes også jeg kunne trænge til at få lidt mere selvtillid. Tror jeg vil lave en nikkedukke-profil, som giver mig ret i alt og roser mig til skyerne. Hvad skal jeg kalde profilen? Hmm....måske Debatøglen? :blum:
« Senest Redigeret: Januar 12, 2017, 09:56:51 pm af politisk ukorrekt »

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #25 Dato: Januar 12, 2017, 09:55:28 pm »

At nogen er udenfor pædagogisk rækkevidde er der ingen tvivl om. Men husk på, at hvis man begynder at ytre sig i vendinger, som KUNNE tolkes som truende (selvom de måske ikke er ment sådan - og ja, det, du skrev, var tvetydigt og kunne tolkes som vinden blæser, da udtrykket det får konsekvenser jo er et vidt begreb), så opnår en evt. stalker eller provokateur jo netop det, som han eller hun vil. Nemlig at tirre modparten til et raseriudbrud eller en stærk reaktion. Hvilket jo var det samme der skete i sin tid med Rudi, hvor han - som jeg opfatter det og husker det - BLEV provokeret ret kraftigt. Men da han så reagerede skarpt på det, så var det jo ham der fremstod som den grove. Og så havde modparten opnået det han/hun ville.

Hvis JEG var GuBBi, men det er jeg jo så ikke, så ville jeg henstille til alle parter om at prøve at være mere bevidste om at holde en saglig og venlig dialog. Men det er da muligt, at der er nogle der er udenfor pædagogisk rækkevidde og at en sådan opfordring ville være skønne spildte kræfter.

Jeg har aldrig haft mere end en profil, og det har altid været den samme profil.

Som jeg ser det, så er det den sædvanlige flok ballademagere, som nu laver ballade igen.

De er aggressive, fordi de har et kuldsejlet politisk projekt, og de tåler ingen kritik af deres politiske standpunkter. Derfor bruger de så mange kræfter på at angribe debatdeltagere personligt.

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.6%
    • Vis profil
« Svar #26 Dato: Januar 12, 2017, 09:57:20 pm »
Måske gået i dækning for `stormen´ indtil den er løjet lidt af her på din-debat,  :connie_30: :connie_30: :girl_smile:

- jo, skal vi ikke bare sige det..

:Laie_39:
'Uanset hvor mørkt livet til tider kan se ud, så husk at der altid er lys i køleskabet'....

Offline Debatøglen

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #27 Dato: Januar 12, 2017, 10:04:06 pm »

Mon ikke han snart dukker op og udråber Anklageren til "den bedste debattør, vi nogensinde har haft herinde"..... :yes:

Hmm, jeg synes også jeg kunne trænge til at få lidt mere selvtillid. Tror jeg vil lave en nikkedukke-profil, som giver mig ret i alt og roser mig til skyerne. Hvad skal jeg kalde profilen? Hmm....måske Debatøglen? :blum:

Heeeeeeeeeeeeeeeej Politisk Ukorrekt,

endelig får jeg chancen for at hilse på mit idol. :yes: Du er den ALLERBEDSTE debattør, din-debat nogensinde har haft. Dine tossede konspirationsteorier er næsten lige så underholdende som en Stephen King-roman. Fortsæt endelig den gode stil.

Venlig hilsen Debatøglen. :blum:

P.S.: Jeg er selv et reptil. Og jeg er taknemmelig for at du gør pøblen opmærksom på vor eksistens, da jeg er træt af ikke at kunne vise mit sande jeg, som er noget á la dette:

« Senest Redigeret: Januar 12, 2017, 10:06:07 pm af Debatøglen »

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    58.2%
    • Vis profil
« Svar #28 Dato: Januar 12, 2017, 10:09:14 pm »

Jeg har aldrig haft mere end en profil, og det har altid været den samme profil.

Som jeg ser det, så er det den sædvanlige flok ballademagere, som nu laver ballade igen.

De er aggressive, fordi de har et kuldsejlet politisk projekt, og de tåler ingen kritik af deres politiske standpunkter. Derfor bruger de så mange kræfter på at angribe debatdeltagere personligt.
Det er også min opfattelse. Det er ren frustration fra deres side og så kan de ikke styre deres temperament. Sidder og slår i bordet og stamper i gulvet og sprutter som en gal vulkan.
Vi skal endelig huske den gode debat.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Fra Tigermand til frø i jakkesæt :-)))
« Svar #29 Dato: Januar 12, 2017, 10:10:43 pm »
Hvad bliver det næste?