Forfatter Emne: Accepterer administrator utvetydige trusler mod en profil?  (Læst 3271 gange)

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Accepterer administrator utvetydige trusler mod en profil?
« Dato: Januar 12, 2017, 01:49:18 pm »
Jeg havde ellers tænkt mig at holde mig langt væk herfra længe endnu, grundet at DD gennem nogen tid har udviklet sig til det ringeste i den tid jeg har kendt sitet (siden efteråret 2014.)

Men UTVETYDIGE TRUSLER vil jeg ikke sidde overhørig!
Hvem tror "Anklageren/Tigermanden"-brugeren, at han er? Tankerne ledes i dag hen på rockermiljøet, når man ser hvordan han truer debattøren "lyjse" - i hele tre indlæg:

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=5128.msg64652#msg64652

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=5128.msg64606#msg64606

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=5126.msg64604#msg64604

Jeg vil opfordre lyjse til ikke at lade sig skræmme til tavshed.
Personen bag de to - og meget muligt adskillige flere - profilnavne er med al sandsynlighed et meget sygt menneske. Jeg gætter på psykopat af den selvhævdende art.
Og hvad havde lyjse så gjort? Ingenting. Blot konstateret faktum: At her kom personen til at dumme sig, ved at skrive som vi kender "Anklager"-profilen men ak, var logget ind som "Tigermand."  Dette er lyjses eneste "brøde", for hvilken hun nu modtager slet skjulte trusler om...ja, Gud ved hvad?

Nu må det være nok med den infame brovtende galnings virksomhed. I forvejen har han via sine profiler ødelagt, hvad der kunne have været et spændende debat-forum, men når det går over til trusler og "at folk har fået en chance og kunnet sove på det" (som taget ud af en gammel gangsterfilm med James Cagney!) så må grænsen være overskredet for længst.

Ohøj Hr. GuBBi! Trusler hører vist ikke til accepteret tone på det forum, du ejer...Eller kan jeg virkelig tage fejl?
« Senest Redigeret: Januar 12, 2017, 01:52:21 pm af DerRudi »
Manner, Manner!

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.8%
    • Vis profil
Sv: Accepterer administrator utvetydige trusler mod en profil?
« Svar #1 Dato: Januar 12, 2017, 01:53:28 pm »
Det er ufatteligt så meget du går op i hvad der er tilladt eller ej her på debatten.
Mon ikke Gubbi er mand nok til selv at klare opgaven uden din "hjælp"?
Mennesker kræver ytringsfrihed som kompensation for tankefrihed, hvilken de sjældent bruger.

Søren Kierkegaard - 5. maj 1813 – 11. november 1855

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    77.2%
  • Country: gl
    • Vis profil
Du er ikke rigtig klog DerRudi
« Svar #2 Dato: Januar 12, 2017, 01:56:30 pm »
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Januar 12, 2017, 01:58:07 pm »
Landboen:
Citér
Det er ufatteligt så meget du går op i hvad der er tilladt eller ej her på debatten.

Jeg vil meget nødigt udtale mig om, hvad GuBBi er mand for. Men jeg indrømmer, at du er sjov, fru Ekstra-Moderator! Ingen har irettesat  andre så meget som du herinde!    :big_grin:
Manner, Manner!

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Januar 12, 2017, 02:02:55 pm »
Er de tre indlæg, jeg linkede til trusler - eller ej? Det er, hvad sagen drejer sig om. Intet andet.
Fra masser af anden læsning på DD véd jeg, at trusselmageren og lyjse ikke kan siges at være perlevenner. Derfor kan jeg heller ikke antage eventuelle gisninger om, at det skulle være en særlig indspist og grov form for humor dem imellem.

Jeg siger det er grove trusler, anderledes kan jeg ikke læse det.

Manner, Manner!

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    77.2%
    • Vis profil
Tudeprins
« Svar #5 Dato: Januar 12, 2017, 02:04:46 pm »
Landboen:
Citér

Jeg vil meget nødigt udtale mig om, hvad GuBBi er mand for. Men jeg indrømmer, at du er sjov, fru Ekstra-Moderator! Ingen har irettesat  andre så meget som du herinde!    :big_grin:

Men det er altså Gubbi, der er moderator, så du må nøjes med at tage en lille tudetur  :smile1:

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Januar 12, 2017, 02:13:20 pm »
http://www.din-debat.dk/index.php?action=register

"Du accepterer ved brug af dette forum, at du ikke poster materiale som er falsk, æreskrænkende, ukorrekt, grov, vulgær, hadefuld, chikanerende, angribende, truende....
Manner, Manner!

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.8%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Januar 12, 2017, 02:17:08 pm »

"Du accepterer ved brug af dette forum, at du ikke poster materiale som er falsk, æreskrænkende, ukorrekt, grov, vulgær, hadefuld, chikanerende, angribende, truende....

Og de regler følger du naturligvis 100% selv?

Skal vi begynde at gennemgå dine indlæg for slet skjulte trusler, vulgære udtryk og hadefulde chikanerende udtalelser?

Mennesker kræver ytringsfrihed som kompensation for tankefrihed, hvilken de sjældent bruger.

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.8%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Januar 12, 2017, 02:24:41 pm »

Man skal ikke have fulgt meget med for at kunne se at hele forummet er gået op i spam, trusler, personforfølgelser, racistiske løgne, trolls, og konspirationsidioti.

GuBBi er ligeglad.

Og hvad er du selv?
En skide troll, som opretter profiler som udelukkende har til formål at vildlede andre til at tro, at det er en "gammel bruger"
Hvor mange af de profiler står du bag?

SharaIda
Tørremanden
Politisk ukurant
bruger slettet
ukendt bruger
ingen
Læseren
BøjePed
Stor dansker
Debatgrinet
shekplos0p
Illuminati
Ieet Pwnage
El_Fino
Trådløse-Hanna
Anti-død
Karlo
Hansen
Anklagikke
BuBBi
Månesvin

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.8%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Januar 12, 2017, 02:32:20 pm »
Du mangler en del af mine profiler.
Jeg kender IKKE til nedenstående!

Jeg afviser i øvrigt KLART enhver beskyldning om at jeg eller profilerne på nogen måde lader som om de er den anden bruger.
Læser man navnene bare "nogenlunde" nør der INGEN tvivl være om forskellen på de brugernavne jeg benytter og de ægte brugere.

Politisk ukurant
Læseren
BøjePed
Stor dansker
shekplos0p
Hansen

Med andre ord; du indrømmer at du bare er en skide troll.
 :bad:

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    21%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Januar 12, 2017, 02:36:27 pm »
Hvori består den truende adfærd i de tre eksempler? Jeg kan ikke få øje på det, og jeg kan ikke lige finde mine højrenationale islamofobiske briller så jeg kan se det, som du ser, DerRudi.
Vi skal endelig huske den gode debat.

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #11 Dato: Januar 12, 2017, 02:36:41 pm »
Du mangler en del af mine profiler.
Jeg kender IKKE til nedenstående!

Jeg afviser i øvrigt KLART enhver beskyldning om at jeg eller profilerne på nogen måde lader som om de er den anden bruger.
Læser man navnene bare "nogenlunde" nør der INGEN tvivl være om forskellen på de brugernavne jeg benytter og de ægte brugere.

Politisk ukurant
Læseren
BøjePed
Stor dansker
shekplos0p
Hansen

Jeg tror faktisk du er ærlig her. De profiler, du ikke nævner her af dem, som Landboen nævnte på sin liste, må så være dem, du vil kendes ved. Og det er stort set de profiler, jeg har forbundet med dig. Men ikke de andre.

Okay, det er fint nok, at du er ærlig om at du skifter profil tit. Blot har du endnu ikke fortalt, hvad dit motiv er for dette. Men det mener du måske ikke rager os.

Jeg syntes du var en ok debattør, dengang du kunne nøjes med én profil på Sol. Men måske skyldes din useriøsitet, at du bare betragter dette forum som useriøst og derfor bare er herinde for at drille? :blum:

Hilsen ham du altid desperat prøver at debunke :hyper:

Med andre ord; du indrømmer at du bare er en skide troll.
 :bad:

Ieet var nu rimeligt seriøs på SOL i sin tid. Så jeg ved ikke helt, hvorfor han er blevet så fjollet på det sidste. Men det må han selv svare på. Mit bud er at han selv betragter forum her som mega useriøst og derfor bare har taget konsekvensen og nu selv troller løs. Er jeg inde på noget her, hr. ieet? :smile1:
« Senest Redigeret: Januar 12, 2017, 02:39:36 pm af politisk ukorrekt »

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    77.2%
    • Vis profil
Til den net-kriminelle kloakrotte
« Svar #12 Dato: Januar 12, 2017, 02:38:40 pm »

Ja det er ikke dig, jeg mener DerRudi, men det er en overskrift som DU har brugt her på debatten.

Der skrev du også: "Se, "DUECFB", der skal lige falde en beklagelse og en undskyldning (minimum) her på siden indenfor det næste døgns tid.
Ellers skal jeg FINDE dig! Det er jeg ret god til, og det er pærelet lige i dit tilfælde.

Og så skal jeg personligt smadre dig så eftertrykkeligt, at du måske højst kommer til at sidde og hikke i en rullestol i fremtiden!
Fiser den stille og roligt ind, din beskidte, slimede kloakrotte ?"

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=2729.msg30279#msg30279

En debattør som er så uligevægtig og truende, skulle måske holde en lavere profil.

Du skulle tage ud og fodre svanerne, eller foretage dig noget andet, for dit hoved er ikke godt - du trænger til rekreation.

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.6%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: Januar 12, 2017, 02:55:21 pm »

Og de regler følger du naturligvis 100% selv?

Skal vi begynde at gennemgå dine indlæg for slet skjulte trusler, vulgære udtryk og hadefulde chikanerende udtalelser?

Har du tid?
Det kan jo tage flere dage, hvis det hele skal med.
I'm a Troll

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #14 Dato: Januar 12, 2017, 08:11:50 pm »
Trusler er forekommet flere gange, hvor der ikke er blevet skredet ind overfor det. I princippet burde man måske skride ind hver gang. Men måske handler det om, at admin mener, at begge parter er lige gode om det og derfor gider han måske ikke skride ind? Lidt ligesom hvis to børn i skolegården slås og læreren ikke gider tage parti, men i stedet pædagogisk vælger at lade de to kamphaner afgøre opgøret selv. Det er mit indtryk, at GuBBi er en admintype, der giver ret frie tøjler og det er på sin vis meget fint. Men nogle gange kunne der måske godt skæres tydligere igennem, så konflikterne ikke udarter sig. Men det er vel lidt ligesom i skolegården, hvor nogle voksne bryder ind ved selv det mindste optræk til ballade. Mens andre mener, at børnene skal have lov at udfolde sig og lære selv at løse og håndtere deres konflikter.