AnklagerenCitérSkulle jeg skrive mere?Der er nok kun dig og mig Det var godt nok ærgerligt, du afslørede dig selv Hr. Anklager - men det klæder dig ikke, at komme med trusler i din ærgrelse Nu så jeg gerne, du slettede din Tigermand-profil.Jeg husker ftg fra SOL-debatten, han underskrev altid med "Venlig hilsen ftg" Han benyttede også flere profiler, og selvfølgelig bliver det afsløret - før eller siden.En af hans profiler skrev: "Venlig hilsen ftg" Han sad og forsvarede og roste sig selv, trist nogen har behov for det....
Skulle jeg skrive mere?Der er nok kun dig og mig
Tror du virkelig, at du kan være ubehagelig over for andre, uden at de reagerer?Man høster, som man sår - og det gælder også dig. Sådan er livet nu engang,Det er en venlighed, at jeg advarer dig først, men nu har du fået chancen for at sove på det.Citat fra: lyjse efter Januar 12, 2017, 08:46:50 amAnklagerenCitérSkulle jeg skrive mere?Der er nok kun dig og mig Det var godt nok ærgerligt, du afslørede dig selv Hr. Anklager - men det klæder dig ikke, at komme med trusler i din ærgrelse Nu så jeg gerne, du slettede din Tigermand-profil.Jeg husker ftg fra SOL-debatten, han underskrev altid med "Venlig hilsen ftg" Han benyttede også flere profiler, og selvfølgelig bliver det afsløret - før eller siden.En af hans profiler skrev: "Venlig hilsen ftg" Han sad og forsvarede og roste sig selv, trist nogen har behov for det....
Det ligner typisk Lyjse som er gået i selvsving.
Det er en venlighed, at jeg advarer dig først, men nu har du fået chancen for at sove på det.
Du råder måske ligefrem over et brovte-tæskehold, din lede psykopat?I så fald er det da skræmmende. Der er jo ingen garanti for at du bor på Grønland...
Jeg synes, lyjse opfører sig sobert og ordentligt. Det gælder enhver af de debatter, jeg har set hende deltage i.
Anklageren: CitérDet er en venlighed, at jeg advarer dig først, men nu har du fået chancen for at sove på det.Kunne der ikke blive offentliggjort en cirka-tid på, hvornår vi får at vide, hvad truslen består i?Du råder måske ligefrem over et brovte-tæskehold, din lede psykopat?I så fald er det da skræmmende. Der er jo ingen garanti for at du bor på Grønland...
Det kan du selvfølgelig ikke se, men du er ikke en person, man ville betrå o at dømme når du har skrevet til en debattør: "Men så snart det er "de forkerte", danske piger eller som i mit oplæg nogle stakkels sexslaver fra Mellemøsten, så forvandles hun til en hun-djævel, der ikke har anden kommentar til de ulykkelige pigers situation end en rå og ond latter. Hvad rager de hende, det billige skidt - og det er jo ikke her i landet. Dér ser du den ækle røde kællings sande ansigt forvrænget til en hadefuld maske af foragt for individer af hendes eget køn, som udsættes for det værst tænkelige.Det er også hende, der med mellemrum mener, at "fascister" (som os) burde "hakkes til medister" og som ved enhver given lejlighed på barnagtig vis gør nar af folk, der blot ønsker at bevare deres fædreland."
doDO: CitérDet ligner typisk Lyjse som er gået i selvsving.Typisk idiot-bemærkning!Forresten: Er du en selvstændig profil? Eller hører du ind under Tiger & The Dodos kartellet?Jeg synes, lyjse opfører sig sobert og ordentligt. Det gælder enhver af de debatter, jeg har set hende deltage i. Det samme kan jeg ikke sige om dig!
Tror du virkelig, at du kan være ubehagelig over for andre, uden at de reagerer?
AnklagerenCitérTror du virkelig, at du kan være ubehagelig over for andre, uden at de reagerer?Tak for din indrømmelse, det var selvfølgelig ubehageligt for dig - at du afslørede dig selv.Og jeg kan se, du har meget travlt med, at flytte fokus !! Kom med en undskyldning - slet Tigermanden - og lad os komme videre.
Du er en ubehagelig løgner, og det ser biblen ikke med milde øjne på, så det kan undre, at du kalder dig kristen.I har Djævelen til fader, og I er villige til at gøre, hvad jeres fader lyster. Han har været en morder fra begyndelsen, og han står ikke i sandheden, for der er ikke sandhed i ham. Når han farer med løgn, taler han ud fra sig selv; for løgner er han og fader til løgnen.